תמיכה בבלוג

הדברים הבאים מופנים אליכם – הקוראים שכבר מכירים את הבלוג וחוזרים לקרוא בו שוב ושוב.

עבודתי על הבלוג נעשית מתוך סקרנות ועניין אישי, אך לא פחות – במטרה שהמידע שאני מלקט, מתרגם ועורך יהיה זמין באינטרנט עבור כולם, ובחינם. למען קידום החשיבה החדה.

התחקירים שאני מבצע במטרה לבחון כל נושא לעומק וביסודיות, והניסיון להגיש את הממצאים בצורה תמציתית, קלילה ובהירה דורשים השקעה אדירה, כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם (שעות, ימים ואף שבועות של עבודה על כל נושא). בפועל, כמעט כל רגע פנוי בחיי מוקדש לפרוייקט הזה.
לשמחתי, הבלוג הולך ונעשה פופולארי, אך עם זאת גדל גם היקף ההשקעה הדרושה.

שאיפתי היא להיות מסוגל להשקיע את המשאבים הדרושים כדי שהבלוג ימשיך לפרוח ולשגשג, אך בסופו של דבר שיקולים כספיים הם מחויבי המציאות, ולא הייתי רוצה שאילוצים אלו יכריעו ויפגעו בבלוג.

וכאן אתם יכולים לעזור.

תמיכתכם תאפשר לי להמשיך ליצור חומר באיכות ובהיקף שאתם מכירים, ולהפיצו חינם באינטרנט, למען קידום חשיבה חדה במחוזותינו.

אם אתם מעונינים לתמוך בבלוג, תוכלו לבחור באחד מהמסלולים הבאים:

      כמובן שניתן להפסיק את המנוי בכל עת.

  • מי שעדיין אין ברשותו חשבון PayPal (ולא מעוניין לפתוח אחד תוך כמה דקות)
    או מי שמעדיף לתמוך באופן חד פעמי יכול לעשות זאת כאן.

* למען הסר ספק: כל התכנים בבלוג, הן הקיימים והן עתידיים, ימשיכו לעמוד לרשות כולם בחינם.

תודה מראש לכל התומכים!

20 מחשבות על “תמיכה בבלוג

  1. דבר ראשון, אתה אחלה והבלוג שלך עוד יותר אחלה. אני נהנה חבל"ז.
    דבר שני אתה יכול להעזר באנשים גם בצורות אחרות, כמו לפרסם רשימות נושאים מענינות, ולבקש מאנשים שיכתבו עליהם, אח"כ יהיה לך קל לערוך ולפרסם. או לחקור נושא כלשהו. או כל עזרה אחרת שאינה כספית
    וגם זה יכול להיות נחמד.
    תמשיך בעבודה הטובה

    אהבתי

    • תודה סתםאתה!

      כמובן שאשמח אם אנשים יתרמו פוסטים אורחים. היו כבר כמה כאלה, וההצעה פתוחה ועומדת:

      אם למישהו יש סיפור אישי נחמד שקשור לנושאי הבלוג, תחום שהוא מתמחה בו ורוצה לסקור ברוח הכללית של הבלוג, או העלאת נושא מורכב לדיון – אנא פנו אלי ונראה איך אפשר לקדם את זה.

      היו גם הצעות אחדות בעבר לפרסומים-אורחים שנותרו תלויות באויר. אני מניח שכל מי שמתחיל לעבוד על רשומה, מבין פתאום באיזה היקף עבודה מדובר, ואילוצי החיים לא מאפשרים לו להתמסר למשימה ולסיים אותה.

      אהבתי

  2. הצטרפי אתמול למסלול קפה+מאפה כי אני מאוד נהנית מהבלוג שלך ומעריכה את תרומתו. כמו כן אני מעריכה את הכבוד הבסיסי, שאתה רוכש, גם לאנשים, שמאמינים בדברים, שאתה ומרבית הקוראים סבורים שראוי להטיל בהם ספק (למשל הפוסט על נומרולוגיה). אני מעדיפה בהחלט את הגישה שנצמדת לעובדות בלבד, זורעת זרעים של ספק בקורא אך משאירה לו לעשות את הדרך לספק בעצמו. זו לא רק גישה אלגנטית ומכבדת היא גם יותר אפקטיבית לטעמי ופונה לא רק למשוכנעים מראש אלא גם לאנשים שלא מורגלים בחשיבה ספקנית.
    אני גם אוהבת את האומץ שלך להראות ליקויים בתהליכים מדעים גם במחקרים מדעיים (כמו למשל הפוסט על אפקט פלסבו). אישית הייתי שמחה לראות יותר פוסטים כאלו של ביקורת עצמית על האקדמיה. הייתי שמחה למשל לדעת מה מדע ומה לא בתכנים שנלמדים בפקולטה למדעי החברה ו/או מדעי המדינה. למשל האם תיאוריות התפתחות כאלו ואחרות של פרויד/יונג וכד' הם מדע?

    אהבתי

    • תודה שרון! אני מעריך את התמיכה.

      אני שמח שכך הגישה שלי נתפסת. זו המטרה.
      אני לוקח לתשומת ליבי את נושא הביקורת על המדע, ואשתדל להגיע גם תחומי הפסיכולוגיה בעתיד.

      אהבתי

  3. עכשיו שתרמתי, אני אשמח אם תוכל לשלוח לי את הרשומות לפני הפרסום. לכמה גופים שאני נמצא איתם בקשר יש עניין רב לוודא שלהבא הפרסומים שלך יהיו פחות חד-צדדיים.

    אהבתי

    • תודה דימה על התרומה, אבל לא הבנתי את בקשתך. זהו בלוג אישי. אינני מתיימר ובוודאי לא מתחייב לייצג שום גוף ציבורי, או דעותיהם של אנשים אחרים.

      כל אדם יכול להביע דעתו בתגובה לפרסומים. לא ברור לי לאיזה גופים אתה מתכוון, באיזה הקשר, ומדוע אני אמור להתייעץ איתם לפני פרסום. אותם גורמים רשאים כמובן לפתוח בלוג משלהם ולפרסם בו ככל העולה על דעתם.

      אהבתי

  4. אין לי מושג איך הגעתי דווקא לכאן …………אבל הנה אני כאן.מבטיחה לחזור עוד פעם. נשמע מרתק. פעם ראשונה אני שומעת על תמיכה כספית(ולו גם מזערית)בבלוג. נושא למחשבה.המשך יבוא

    אהבתי

כתיבת תגובה