חשיבה חדה 2014 – סיכום שנה

שנת 2014 הייתה ללא ספק אחת השנים היותר הרפתקניות שהיו לי.
במהלך המחצית הראשונה של השנה הייתי שקוע כל כולי בעבודה קדחתנית על הספר. ביולי הוא יצא לאור ורבים מכם הגיעו לחגוג איתי יחד את ההשקה. מאז הופנו המאמצים העיקריים כלפי חוץ, במטרה להגיע לכמה שיותר אנשים עם הספר ועם המסרים של 'חשיבה חדה'. המשימה קשה אפילו יותר ממה שנראה, אבל המאמצים נושאים פירות – 'חשיבה חדה' מתחילה לעלות על המפה!
ראיונות נרחבים איתי התפרסמו במוסף הארץ (עמוד ראשון ושני) ובשבועון החרדי משפחה (חלק ראשוןשנישלישי), שתי סקירות של הספר פורסמו במוסף ספרים של הארץ – האחת של יצהר ורדי והשנייה של אירי ריקין, ופרקים מהספר פורסמו באלכסון ובגלילאו צעיר. כמו כן פורסמו סקירות אוהדות של הספר ברחבי האינטרנט מאת גל אמיר, קובי סגל, חץ בן חמו, וגדי איידלהייט, וממש לפני כמה ימים הופתעתי והתרגשתי לשמוע ברשת ב' את אירי ריקין בוחר לכלול את הספר בין שלושת המומלצים שלו לשנת 2014!

לעונג היה לי להתארח בפודקסט ספק סביר, ובפינה המוסרטת 'אני רק שאלה' עם לאון קמלמן באתר מאקו.

הספר בחנויותקוראים רבים פירגנו בתגובות חמות על הספר – תודה לכולכם! זה כמובן חשוב לי לדעת שההשקעה האדירה הזאת אכן נושאת את הפירות האמיתיים – אנשים מתעניינים, נהנים ומפיקים תועלת מעבודתי.

בראש השנה התחלתי להפיץ את הספר לחנויות הספרים – חוויה מרגשת בפני עצמה. לא מזמן הדפסתי מהדורה נוספת של הספר לאחר שכל הספרים שהודפסו במהדורה המקורית כבר הופצו בארץ ואף מחוצה לה.

במקביל להתעסקות עם הספר תגברתי באופן משמעותי את ההרצאות שאני מעביר בשלל מסגרות: בתי ספר (כיתות ז-י"ב), חיילים, פנסיונרים, חברות הייטק, כנסים, השתלמויות מורים, הרצאות בפאבים, מסגרות פרטיות ועוד.

בשלב זה של חיי אני מהמר על כל הקופה, תרתי משמע, ומנצל את התנופה שצברתי כדי לנסות להמשיך ולפעול בתחומי החשיבה הספקנית-מדעית בכל המרץ, ואף להתפרנס מכך. לצערי אני לא מקבל מימון מהממסד/אילומינטי כדי להמשיך ולהפיץ דיס-אינפורמציה בנוגע לכמטריילס או כל קונספירציה אחרת (אם מישהו יודע למי אני צריך לפנות כדי לקבל על זה כסף – אנא ידעו אותי בדחיפות).
אז אם אתם מכירים חברה שמחפשת להעשיר את עובדיה בהרצאה חווייתית בתחום מרתק וחשוב שנוגע לכל אדם, או אולי בית ספר, ספריה, מתנ"ס, קבוצה פרטית או כל מסגרת אחרת – אשמח אם תספרו להם עלי.
אתם מוזמנים להעביר להם את הקישור הזה:   https://sharp-thinking.com/lectures

לקט הרצאות

ומה היה לנו בבלוג השנה?

השנה זכינו לכמה וכמה פוסטים אורחים:

ובהזדמנות זאת, אם מישהו מכם רוצה לכתוב פוסט בנושא חביב עליו שקשור לחשיבה חדה – אנא אל תהססו לפנות אלי. אני כמובן אסייע בעריכה. כך נוכל להגדיל את כמות הנושאים שנסקרים בבלוג ואת המגוון שלהם.

בנוסף, בין השאר:

זהו, על קצה המזלג.

שתהייה שנת 2015 מוצלחת, חדה ופורייה לכולנו!

8 מחשבות על “חשיבה חדה 2014 – סיכום שנה

  1. גלעד שלום
    באתי לשמוע את הרצאתך בכנס ״מנהלים להצלחה״ אתמול
    מאד נהניתי מהרצאתך המשעשעת
    הרעיונות אינם חדשים לי שכן אני עוקב אחר הפוסטים שלך בשנתיים האחרונות דרך האתר והפייסבוק
    לך על כל הקופה
    בהצלחה!

    אהבתי

    • תודה אבי! שמח שנהנית.
      חלק מההרפתקה הוא תהליך הלימוד, השיפור והצמיחה המתמיד, וגם אלמנט ההפתעה – למצוא את עצמי במקומות שלא הייתי מנחש לפני כמה שנים שאהיה בהם. כל זה דורש כמובן לא מעט אומץ…

      אהבתי

  2. לשנה טובה תכתב ותחתם בספר משכורת האילומינטי עם אילי ההון החייזרים!

    והעיקר שתהנה אותנו בעוד ספר. לנו בטח היה שנה טובה, עבדת קשה, הפקת הרבה וקבלנו הכל על מגש כסף.
    חזק ואמץ!!

    Liked by 1 person

  3. שלום
    אני ראיתי דווקא את הראיון שלך בעיתון משפחה….
    חשבתי אולי להציע , – במקביל לפנייה לגורמים שונים ,מכוני מחקר וכדו'..–

    אהבתי

  4. שלום גלעד!

    אני בשלהי הקריאה של הספר ומאד מתרשם!!
    ספר מקיף, ענייני, מעמיק, מטובל בהומור פה ושם, ולא עושה הנחות לאף אחד!
    וכפי שעולה מתוך המאמרים האחרונים בבלוג, ישנה עוד עבודה רבה ותחומים נוספים לבדיקה.

    יישר כוח!

    עדי

    אהבתי

כתיבת תגובה