רשמים מאירוע השקת הספר "חשיבה חדה"

ביום ראשון האחרון התקיים אירוע השקה לספרי "חשיבה חדה – בין מציאות לאשליה". למרות המצב הבטחוני, רבים הגיעו וגדשו את האולם. תודה לכל מי שהגיע!

תודה לאלון ברנע ממכללת אפקה שאירח את האירוע, ולפרופ' יוסי יסעור ולאמן החושים ליאור מנור שהפכו את האירוע למקצועי ומרתק כל כך.

מהתרשמותי, ומפידבקים רבים שקיבלתי, היה אירוע מוצלח ביותר.

DSC_5826-s

לחצו לתמונות נוספות מהאירוע. צלמים: גדי מגדל ובועז ארד

לכל מי שלא הגיע – טעימות מהאירוע

קטעים נרחבים מדברי תוכלו לראות כאן:

הנה הסרטון "גלגולה של עטיפה" שהקרנתי במהלך דברי, ואשר מסכם שלל רעיונות וגרסאות שנוצרו בדרך אל עטיפת הספר הסופית. אנשים רבים היו מעורבים בתהליך סיעור-המוחות הזה ותרמו רעיונות מקוריים לעטיפות (חלקם מופיעים בתחילת הסרטון) כמו גם פידבקים לרעיונות האחרים שעמדו על הפרק. תודה לכולם!

וזה סרטון "הלוגיסטיקה", שנותן הצצה אל מאחורי הקלעים של מבצע האריזה, השינוע והשילוח של הספרים.

קינחתי בהקרנת סרטון הומוריסטי שהכנתי על אבנים חוצניות כסופות ומסתוריות…

בסיום הסרטון שלפתי קערה גדולה עמוסה בגושי חומר כסוף, שנחטפו בתוך שניות כאילו היו אבני חייזרים אמיתיות, ולא גושי מטאל-סיליקון פשוטים.

תודה מיוחדת לצביקה שרף, שללא עזרתו לא הייתי יכול להשיג את החומר. (כמויות המינימום הגדולות שנדרשות להזמנה ממפעלים בחו"ל ועלויות המשלוח המטורפות היו הופכות את הגימיק הזה ליקר באופן בלתי סביר).

DSC_5863-s

 

הנה הרצאתו של פרופ' יוסי יסעור:

ואז עלה ליאור מנור לבמה, קרא מחשבות, כופף כפיות והזכיר שוב ושוב, שהכל טריקים.

ליאור מנור-1

צילומים רבים נוספים מהאירוע תוכלו לראות כאן (צלמים: גדי מגדל ובועז ארד) 

ומה הלאה?

מי ששמע את דבריי הבין היכן עומדים הדברים מבחינתי. אני נמצא כרגע על פרשת דרכים, מנסה לבחון את האפשרות להפוך את עיסוקיי בתחום ה"חשיבה חדה" למשהו שאני יכול להתקיים ממנו, וזאת כדי שאוכל להמשיך לפעול בנושא במלוא המרץ ולקדם חשיבה חדה בישראל (ואולי אף בעולם?). זה אתגר לא פשוט בכלל. בניגוד למה שסבורים אחדים, הממסד/ביג-פארמה/אילומינטי לא מממנים אותי עדיין…

אתם יכולים לעזור לזה לקרות. איך?

* עזרה בהפצת הספר (אחרי שקראתם ונהניתם כמובן) – ע"י שיתופים בפייסבוק, אירוח/סקירה/איזכור הספר בבלוג שלכם, המלצות לחברים, הענקת עותק כמתנה, הצגת הספר לאנשים "מקושרים" או בעמדות קבלת החלטות שעשויים להתלהב ולהפיץ את הספר בקרב מכריהם/עובדי החברה שלהם, פרסום ביקורת/המלצה בפינת "ספר חדש" בעלון החברה/ועד/ארגון שאתם קשורים אליו, או כל רעיון יצירתי אחר;

* להציע למוסדות/חברות/אנשים פרטיים שאתם מכירים להזמין הרצאה/סדנה בנושא חשיבה חדה;

* כל רעיון אחר שעולה על דעתכם. לעולם אין לדעת מה יהיה קצה החוט שיוביל לדרך חדשה.

דברים שכדאי שתדעו בקשר לספר

  • מי שקיבל כבר את הספר שהזמין ועדיין לא סימן זאת בטופס, מוזמן לעשות זאת כעת, כדי שאקבל תמונה כללית על מצב המשלוח (נדרש רק שם ישוב).
  • מי שהזמין "משולש בלתי אפשרי" להרכבה – ההוראות כאן. מומלץ לעקוב אחריהן בדקדקנות. כמה כבר הרכיבו את המשולש בהצלחה והעלו תמונות לפייסבוק. אתם מוזמנים להעלות תמונות גם לדף ההוראות.
  • לנוחיותכם, מראי המקום שהספר מפנה אליהם נמצאים גם כאן בצורת קישורים.
  • הרחבות והעשרות לספר (סרטונים וקישורים נוספים להמחשות) תוכלו למצוא כאן, בחלוקה לפי פרקים. בעתיד אשתדל להוסיף ולהרחיב. אתם מוזמנים להציע בתגובות חומרים מומלצים נוספים, מותאמים לפי נושאים.
  • הקמתי עמוד פייסבוק לספר שמעדכן במעלליו.

 

ועד לפוסט הבא, ניפרד בברכת חשיבה חדה 😉

 

15 מחשבות על “רשמים מאירוע השקת הספר "חשיבה חדה"

  1. כל הכבוד לך ובאמת בהצלחה!

    BTW
    יש לי חבר עם כאב כרוני כבר מספר שנים. לאחר שהתייאש מרפואה קונבנציונלית, פנה לפני שנה לדיקור, מגנטים, הומאופתיה וכו. כשאני אומר לו שזה ביזבוז כסף הוא מתעצבן… חשבתי להביא לו הספר אבל אני חושש שבמקום להתעורר הוא שוב יכעס 😦

    אהבתי

    • תודה!
      ניסיתי להגיע למעגל רחב יחסית של אנשים. 100 העמודים הראשונים הם רק הכנה, לפני שאני נכנס לתחומים אלטרנטיביים וכד', שבהם אני מסביר על כשלי המחשבה והתפיסה, הפרשנות והתמדת האמונות, בקיצור – מכשיר את הקרקע להמשך. הם אמורים להוות את הבסיס, שמי שמוכן לקבלם (הכל מגובה במחקרים רבים כמובן) לא יוכל כבר לנפנף את ההמשך. לקראת סוף הספר יש סגירה נוספת ע"י מתן מענה לטיעונים נפוצים של מאמינים.
      האמת שמאוד מסקרן אותי האם הספר אפקטיבי גם עבור מאמינים "קלים", בפתיחת צורת הסתכלות אחרת על הדברים.

      אהבתי

  2. קבלתי בדואר אתמול, בערב התחלתי לקרוא, מצאתי את עצמי בשלוש לפנות בוקר עדיין שקוע בדפי הספר. בקצב הזה, עד צאת השבת לא יישאר לי כלום, אולי בשביל זה שלחת לי ספר נוסף?..

    אהבתי

  3. בהצלחה עם הספר. בהצלחה עם הרעיון. אתה לא לבד, יש מעגלים נרחבים של אנשים הגיוניים שמקיפים ותומכים בך.
    אגב, סחתיין על מאמר התגובה שלך היום בהארץ.

    אהבתי

  4. היי
    לצערי פספסתי את המפגש כי הייתי בחו"ל.
    את הספר קיבלתי, אך אינני יכול לעדכן כי הגישה ל google docs חסומה אצלי בעבודה…
    התחלתי לקרוא את הספר אתמול. מרתק!
    בהצלחה בהמשך.

    אהבתי

כתיבת תגובה