מזל טוב – הספר נולד!

לפני כתשעה חודשים הכרזתי על פתיחתו של קמפיין הגיוס לספר. תקופת ההיריון הסתיימה, והספר "חשיבה חדה – בין מציאות לאשליה" יצא היום לאוויר העולם!

מעגל ראשון נסגר, אבל אני מקווה שמעגל גדול עוד יותר נפתח היום – הספר למעשה רק נולד.

הספרים מוכנים-1-sml

העותקים נערמים בכריכייה, מוקדם יותר היום

 

זהו רגע מרגש עבורי. השקעתי בפרויקט הזה שנה מחיי באופן ישיר וממוקד, אבל למעשה העבודה על הספר החלה כבר לפני יותר משלוש שנים, מבלי שידעתי זאת. התחקירים, השיחות, הוויכוחים והתובנות – כולם מהווים את היסודות שעליהם בנוי הספר.

קשה להסביר כמה עבודה כרוכה בהוצאת ספר לאור. גם אני לא יכולתי לדמיין מראש לאיזו הרפתקה אני נכנס. כל משימה התגלתה כפרויקט בפני עצמו, והעבודה עליה השתרעה על פני שבועות רבים: השגת האישורים על שימוש בתמונות וציטוטים, ניסוח הטקסט על גב העטיפה, עיצוב העטיפה עצמה, השגת המלצות על הספר, שלא לדבר על קמפיין הגיוס שהיה מגה-פרויקט בפני עצמו: בחירת התמורות והפקתן, ניסוח הטקסטים, פרסום הקמפיין ברחבי הרשת, ועוד. ברקע התחבאו להן עוד שלל משימות לוגיסטיות אפרוריות, כמו הכנת מאות מעטפות ממוענות, הובלות וסבלות של עותקים והפתעות קטנות לאורך הדרך שדרשו פתרונות יצירתיים.

עמוד הפייסבוק שהקמתי לספר נראה בינתיים כמו מיני-בלוג שמתאר בתמצית את שלבי ההפקה השונים, ואת האתגרים שעמדו בכל אחד מהם. אתם מוזמנים לעקוב. אולי מתישהו אצור לפרסומים האלה גם בית כאן בבלוג, לטובת מי שלא חבר בפייסבוק.

לעתים נראה כאילו עבודת הכתיבה היא החלק השולי בכל התהליך.

אירוע השקה

לציון יציאתו של הספר לאור, ולאות תודה לכל הרוכשים שללא תמיכתם הדבר לא היה מתאפשר, יתקיים אירוע השקה, ביום ראשון ה-20 ביולי בשעה 19:30 באודיטוריום של מכללת אפקה. הודעה על האירוע נשלחה כבר לרוכשי הספר ורבים הצהירו על כוונתם להגיע. נותרו עדיין מקומות פנויים שאני מתכבד להציע לכם – קוראי הבלוג הקבועים – בטרם אפרסם את האירוע בצורה נרחבת יותר (כמו שזה נראה כרגע, האולם יתמלא עוד לפני שאספיק לעשות זאת).
פרטים על האירוע ורישום אליו – כאן. ברגע שמכסת המקומות באולם תתמלא (200 מקומות) תופיע הודעה על כך בטופס הרישום. כל הקודם זוכה!

איפה אפשר להשיג את הספר?

נכון לרגע זה ניתן לרכוש עותק מודפס של הספר ממש כאן, בעמוד הסמוך (גם לחיצה על תמונת הספר מצד שמאל למעלה של העמוד תוביל אתכם למקום הנכון). תוכלו לקבל שם מידע נוסף על הספר, לקרוא המלצות, וכן לעיין בפרק המבוא ובתוכן העניינים.

בהמשך, אפיץ את הספר גם דרך חנויות אינטרנט שונות, ואולי גם דרך חנויות ספרים עצמאיות. ומה לגבי הרשתות הגדולות? לאור שבריריות הענף והעמלות השערורייתיות, אני מעדיף להתרחק משם בעתיד הקרוב. לגבי גרסה דיגיטלית, אני מניח שגם זמנה יגיע.

בימים הקרובים יתבצע מבצע שילוח הספרים הגדול. קרוב ל-900 עותקים יצאו לדרכם היישר מבית הדפוס לכל מי שרכש כבר את הספר, וכמות דומה של ספרים תעשה את דרכה לביתי.

אני מאחל קריאה מהנה לכל מי שיקבל את הספר בדואר בזמן הקרוב, וחיים מלאי הפתעות וחוויות לספר שאך נולד!

מי ייתן ונצליח להפיץ בעזרתו חשיבה חדה יותר במחוזותינו, ולו במעט.

23 מחשבות על “מזל טוב – הספר נולד!

  1. הי גלעד, מזל טוב!
    את ההודעה על אירוע ההשקה לא קיבלתי למרות שהזמנתי את הספר בעת פרויקט המימון. הנתונים שלי בהדסטארט לא השתנו מאז, האם עלי לעדכן נתונים היכנשהו?

    אהבתי

  2. מזל טוב על צאת הספר שהרבה אנשים חיכו וציפו לו.

    כל כך כיף שבמדינה שלנו בה לעיתים נראה שההגיון והחשיבה הרציונלית לקחו חופש ישנם גם אנשים שעושים את מה שאתה עושה!

    עלה והצלח.

    ותוסיף אפשרות לפרסם בגוגל+
    I have no facebook.

    תודה

    אהבתי

    • תודה על הברכות, ועל כך שהסבת את תשומת ליבי לעניין השיתופים, מסתבר שוורדפרס הוסיפו כל מיני אפשרויות עם הזמן. יש עכשיו שיתוף לגוגל, ואפילו סימון לייקים לתגובות. מה אתם יודעים…

      אהבתי

    • אני כמובן לא אתנגד אם בצד תחושת השליחות אוכל גם להתפרנס איכשהו מפעילות בתחום. זה תנאי בסיסי לכך שאוכל להמשיך בזה. גם אצלי הכסף לא צומח על עצים בחצר…

      אהבתי

  3. מזל טוב! משמח מאוד ואשמח להגיע לארוע ההשקה.
    לא קיבלתי עדכון בתור רוכש של הספר… אני צריך לדאוג?

    תודה 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה