חוצנים מסתובבים בינינו, וזה יגמר רע…

יש מדענים שיוצאים להליכה על שפת האגם כדי לקבל השראה. יש אמנים שנעזרים במולקולות קסם. אני פשוט נכנס לפורום אחד בתפוז, זה עובד תמיד. במקרה הזה לא הייתי צריך אפילו להתערב בשיחה. הכל כבר היה שם. הנה עיקרי הדברים לפניכם, כלשונם (הדגשות שלי).

הפעם זה אפילו לא מצחיק. זה ממש מדאיג. אני ממליץ לקרוא בעיון אילו דברים מתחוללים בראשם של אנשים, חלקם אף מטפלים באנשים אחרים. הדברים שפגשנו ברשומות הקודמות שפרסמתי בנושא התקשור הן משחק ילדים לעומת מה שהולך להתרחש כאן הפעם. אנחנו עומדים לגלות אמת אחרת על תיקשור, רוחניות, וניו-אייג'.

חגרו חגורות, הרכיבו את הקסדות – אנחנו ממריאים!

הטירונים שואלים, למודי הניסיון עונים

הדברים הבאים מצוטטים מהפורום הפומבי בתפוז. כל דובר קיבל צבע משלו. ההדגשות שלי.

היי, אני די חדשה בפורום הזה, אבל לא חדשה בתחום… מאז שהיתי קטנה (גיל 5) חלמתי לדבר עם חוצנים, וככל שגדלתי חקרתי על הנושא יותר ויותר. בתחילת לימודי ההילינג לפני כ-8 שנים התענינתי בתקשור עם חוצנים וקראתי את ספרו של אדריאן דביר ז"ל שתרם לי המון. אולם באותו הזמן עדין לא הייתי מוכנה לתקשר ברצינות.

לפני כ-5 חודשים, מאז שילדתי השנייה נולדה, אני מרגישה שהעין השלישית שלי נפתחה בצורה מלאה והתחלתי לתקשר עם ישויות, מדריכים, מלאכים ולפני כחודשיים תקשרתי גם עם חוצנים. בהתחלה תקשרתי בכתב ובמחשב, ניהלתי דיונים די ארוכים עם ראש הצוות ונאמר לי שעליי לפתוח מרפאה ושיעבדו איתי כ-216 חוצנים. לאחרונה הם הופיעו גם במהלך טיפולי ההילינג ונתתי להם להוביל את הטיפול ולעבוד יחד. כמו כן הייתי אצל חגי כץ אשר אישר לי שאכן מתקשרים איתי ורוצים לעשות אצלי מרפאה.
העניין הוא שצד השכלי שלי מאוד חזק ואני לא מצליחה לשחרר אותו. אני כל הזמן חושבת שאני מדמיינת את מה שקורה, למרות שכל תחושה פיזית, רגשית ורוחנית אומרת לי שהדבר נכון… אני לא יודעת איך להתגבר על מה שהשכל אומר. אני רוצה לראות אותם ולשמוע אותם מעבר לתקשור כתוב, אבל השכל לא נותן לי וזה מעציב אותי מאוד.

מה לעשות ואיך להתחיל לעבוד איתם בצורה נכונה? אשמח מאוד לתשובה מהירה  🙂

אני מציע לך להתרחק מהנושא כל עוד נפשך בך.

החוצנים מסוכנים, אכזריים, חסרי רגשות ומניפולטורים גדולים. יכולים להשתלט לך על המוח ולשחק ברגשות שלך בלי בעיות. כבר עכשיו נראה שיצרו אצלך תלות רגשית בהם.
הקבוצה שהיתה סביב אדריאן דביר התפרקה ברובה לאחר אירועים אלימים כלפי ההילרים מצד חוצנים מסוגים שונים.

ישנה מלחמה על כדור הארץ בין קבוצות חוצנים שונות. נראה כי כל פרויקט מרפאות החוצנים הוא מבצע ענק של הטעיה ודיסאינפורמציה מצד החוצנים הרעים שמטרתו להשתלט על האנשים שיש להם יכולת להביא מידע ממימדים נוספים. הישויות, המדריכים והמלאכים הם חלק ממבצע זה ותפקידם לשכנע את המין האנושי שהוא זקוק להדרכה מבחוץ במקום להסתמך על השכל שלו.

חלקם הולוגרמות משוכללות שנשלטות על ידי מחשבים, חלקם רובוטים, חלקם חוצנים חסרי רגשות המפעילים טכנולוגיה של Mind Control.

יכולים ללטף לך את מערכת העצבים כך שתחושי עונג עילאי ותפרשי זאת כחוויה רוחנית. כל המסרים האוטופיים – שקריים.
כל המסרים הרוחניים – הטפת מוסר דתית הבאה לחסום את החשיבה הרציונאלית.
כל ההילרים שפגשתי, כעשרה במספר, נמצאים במצב רפואי לא טוב ותחת שליטה מוחית כבדה. כולם הותקפו בדרך זו או אחרת. חלקם מצאו את מותם בדרכים אלימות ולא טבעיות המעלות סימני שאלה גדולים.
גם אני נפגעתי באופן קשה וישנם רבים נוספים. אינני מכיר אישית את חגי כץ.

אל "תשחררי" את הצד השכלי שלך. השכל מגן עליך והוא הכלי להבחין בין אמת לשקר. בלעדיו תהפכי לבובה על חוט בידי החוצנים. "צינור" חסר חוט שדרה.
במקום זה עדיף שתמשיכי לעבוד כהילרית עצמאית ללא עזרה מאף אחד כי העזרה הזו באה במחיר גבוה מאד.
יש לי בלוג העוסק בנושאים אלה: Aliens & Mind Control. בהצלחה.

מסכים בכל מאת האחוזים. ומנסיון אישי – כאחד שגם "טיפל" בעזרתם תקופה קצרה. המטרה של היצורים הללו פשוטה מאוד – ליצור תלות שלך בהם.
ריפוי טהור ואמיתי נובע מתוכך ומעצמך, ומאלוהים (כאשר אלוהים זוהי ההוויה האחת שמהווה את הכל ובתוך הכל). מטרת החוצנים היא להפוך אותך לתלויה בהם, שאת תחשבי שהריפוי הוא מהם, וממילא האנרגיה שלך תעבור אליהם. הם לאט לאט יגרמו לך לשכוח את עצמך ואת הקשר שלך לאלוהים, והם יהיו במרכז התודעה שלך כל הזמן.

הם יבטיחו לך הרים וגבעות ויכולות שונות ומשונות (שאת חלקן הקטן יתנו לך כדי שתאמיני להם), ויעבדו חזק להרים לך את האגו ולהפוך אותך ל"מיוחדת" בזכות זה ש"עובדים איתך חוצנים". כך התלות שלך בהם והציפייה שלך "ליכולות" תתחזק. אף אחד שנעזר בהם באופן קבוע לא סיים טוב – זה כולל אדריאן דביר, זה כולל רפי רוזן, זה כולל עוד הרבה. כמו כן הם יוצרים עכירות בהילה האנושית ומעוותים אותה. כל מה שאפשר איתם, אפשר הרבה יותר טוב בלעדיהם. בעזרת החיבור לעצמינו ולהוויה שבתוך הכל ומעל הכל.  אל תוותרי על החופש שלך בעבור נזיד עדשים !!!

(נ.ב. ואם יש לך מולדובייט, אז לזרוק אותה, ואת כל הקריסטלים שלך כדאי להעביר טיהור יסודי אחרי שתיפטרי מהם).

ואו… האמת שאני ממש בהלם מכל התגובות… אני נוטה להאמין גם לטוב וגם לרע.
מצד אחד מאז שפגשתי את הצוותים האחרים אצל חגי כץ, היכולות תקשור שלי איתם התחזקו ואני מרגישה ששמו לי שתל באוזן ימין, התחלתי לתקשר ולקבל אינפורמציה מענינת. אכן נאמר לי שיש חוצנים רעים שמטרתם להשתלט על כדור הארץ, אבל הם בפיקוח על ידי המועצה… נאמר לי גם ששומרים עליי מפניהם… מצד שני, לאחרונה שמתי לב שרוב המחשבות שלי סובבות סביב נושא זה ואפשר לומר שאני אכן מרגישה סוג של מינד-קונטרול.

כמו כן לפני כשבוע היה לי חלום מפחיד שהוא יותר כמו הרגשה. התעוררתי באמצע הלילה והרגשתי נוכחות בחדר. התחושה שלי היתה כאילו שעברו שנים והרגש שלי נלקח. תחושה של כהות רגשית. בתקשור אחרי החלום נאמר לי שאני צריכה לשחרר את הפחדים מהם שכן מחשבות שליליות מזמינות דברים שליליים לכן עליי להתמלא במחשבות חיוביות כדי להזמין אלי רק ישויות וחוצנים חיוביים.  כרגע אני די מבולבלת…

את כבר בצרות גדולות. גנבו לך את הרגש. מקהים לך את החושים והמחשבה. את כבר בשלב של איבוד העצמי: נאמר לי…אני צריכה…מקבלת הוראות מבחוץ. מחשבות שליליות…מחשבות חיוביות…שטויות.

תחשבי מה שאת רוצה. אדם מאוזן ובריא חושב מחשבות חיוביות באופן טבעי. לא צריך להשקיע כל כך הרבה מאמץ בעניין הזה.

מהנדסים אותך: ארגנו לך התקף חרדה לילי ואז באים בעצות רוחניות איך להיפטר מזה. המקל והגזר.
ככה מגבילים את המחשבה שלך ומכוונים אותך לכיוון שהם רוצים. מה שהם לא מספרים לך זה שאת החלום המפחיד הם יצרו אצלך. את מבולבלת עכשיו ותהיי עוד יותר בעתיד כי זה בדיוק מה שהם רוצים. זה מה שמאפשר להם לשלוט בך.

אכן יש חוצנים רעים והם אלה שאיתך. אין שום מועצה שמפקחת. יש מלחמה. יש איתך גם חוצנים/יצורים טובים שנתנו לך עוד צ'אנס. הפנו אותך לפורום הזה (ישויות אור) על מנת שתגיעי לבלוג שלי. במקום לעבור הכל על בשרך תלמדי מנסיון של מישהו אחר. אני מקווה שעוד לא מאוחר מדי.

תגידי יפה שלום לחגי כץ ולכל החוצנים שלו ושלך, לא לפני שיסירו ממך את כל השתלים שהכניסו לך. בטאי בקול גדול ובאופן חד-משמעי את הרצון שלך להתנתק מהחוצנים.
הרצון החופשי שלך משחק כאן תפקיד לא משום שיש לו השפעה על הרעים (אין לו) אלא משום שיש גם טובים שרוצים לעזור והרצון החופשי שלך, במידה ועוד קיים, משמש להם קלף מיקוח בויכוח עם הרעים – פוליטיקה בין כוכבית.

לגבי חגי כץ: אינני מכיר אותו אישית אבל מצפייה בסרטים שלו שפורסמו ביוטיוב מתקבל הרושם שהבחור חי כאילו השנה עכשיו 2002 ולא 2012: "החוצנים יבואו, החוצנים יעזרו, החוצנים יתנו טכנולוגיות. דת העידן החדש: אור ואהבה, תהליכים קוסמיים, תדרים."

הבטחות מתקתקות שלעולם לא מתגשמות. אוטופיות בלתי אפשריות. כאילו לא עברו עשר שנים שבהן קרו דברים איומים להרבה מאד אנשים בתחום. כל מי שעיניו בראשו התפכח, לפעמים באופן אכזרי ביותר. אבל אצל חגי כץ העניינים כרגיל. תמיד ימצאו קונים לסחורה. הפראיירים כידוע מתחלפים.

קודם כל תודה רבה לך. קראתי את הבלוג שלך לעומק ואתה אכן מאיר את עייני בדברים רבים. לאחרונה אני כבר לא יודעת עם מי אני מתקשרת, די התרחקתי מישויות האור וכרגע אני הולכת לחזור לזה. מקווה שהשתלים יצאו ללא בעיה. טוב שבאמת לא שחררתי את השכל.

לתשומת ליבך: אין כל הוכחה לכך שישויות אור אכן קיימות.
יתכן מאד שהן רכיב נוסף במערך ההטעיה נגד המין האנושי שמבוצע על ידי החוצנים הרעים.
הקריטריון הכי חשוב באבחנה בין מידע בעל ערך למזיק הוא האם הוא גורם לך להיות עצמאית או תלותית.

רוב הרוחניות שמלמדים על כדור הארץ היא שקרית ומובילה לפאסיביות מחשבתית והשלמה עם הגורל.
לכך מוסיפים תלות בגורם חיצוני כגון אלוהים, חוצנים, הממשלה, הבנקים, הבוס והרי לך שיעבוד המין האנושי כפי שהוא מתרחש על הפלנטה הזאת מזה אלפי שנה.

רק עוד שאלה קטנה – איך אני מנתקת איתם קשר? איך אני מוציאה את השתלים?

תתייעצי עם חגי כץ ותגידי לו שאת רוצה לבטל את כל התהליך. אם לחוצנים שאיתך יש טיפה הגינות הם יוציאו את כל השתלים ויעזבו אותך. אם לא, אל תיזמי איתם קשר ואל תדברי איתם. אין היום מי שיכול להיפטר באופן מושלם מחוצנים מטרידים.
נצטרך כנראה לחכות לעזרה מבחוץ, כלומר כוח חוצני פוליטי-צבאי אוהד, שיבוא כמשקל נגד לכוחות השליליים שיושבים פה.

בעיית החוצנים המטרידים היא בעיה עולמית. התוקפים שולטים בכדור הארץ כ- 200,000 שנה לפחות.
הרבה אנשים שאני מכיר הותקפו על ידי חוצנים והם אינם מעלים כלל בדעתם מה קרה. זה בכלל לא קשור לשאלה אם הם עוסקים בנושאי העידן החדש, רפואה אלטרנטיבית, תקשור וכו', או לא. תוקפים את כולם. מבחינת החוצנים התוקפים כולנו אותו דרעק.
צרת רבים היא גם נחמה לפעמים.

לרותי 11 שכותבת הרבה בעולם המיסטיקה בתפוז יש ניסיון בלהיפטר מחייזרים. תנסי לפנות אליה אולי תוכל לעזור. אני כן מאמינה שאפשר להפטר מהם אבל לא היה לי ניסיון איתם תודה לאל. התרחקתי מהם מראש.

לא היה לך ניסיון איתם? מאיפה את חושבת כל ההפרעות שלך?

אמא, ילדות וכאלה… לא בא לי לפרט.

לפי הסימפטומים שתיארת בעבר זו חסימה אנרגטית שעושים לך חוצנים. יתכן שמילדוּת. לאמא שלך אין שום קשר לזה.

בטח שיש קשר. כל מי שגר איתה חשב על התאבדות בתקופה זו או אחרת. היא הוציאה לי את החשק לחיות כמעט על בסיס יומיומי.

אני מניח שהחוצנים בחשו שם. מן הסתם התעסקו גם איתה. הם מסוגלים להטריד משפחות שלמות. כל ההפרעות הקשות האלה אינן אנושיות במקורן. יש לנו עוד הרבה מה ללמוד.

מחלוקת מתפתחת בין המומחים

אם זה מסקרן אותך יש במסורת הדאו שיטות מבוססות במסורת של שנים רבות לגירוש שדים. על פי דבריהם יש 3 שלבים להתקפה "דמונית": Demonic Infestation, Demonic Oppression, and Demonic Possession

אני לא חושב שלעצות מסוג זה יש ערך. מדובר בחוצנים בעלי טכנולוגיה מתקדמת המשתמשים בטכנולוגיה במסגרת תוכנית מאורגנת לשליטה על המין האנושי. עד כמה שאני מבין הם נלחמים עכשיו כדי לא לאבד את השליטה שהשיגו במשך אלפי שנה.
כל התיאור על נשמות תועות המשתלטות על בני אדם רק בגלל שההילה שלהם לא נקייה או שפשעו בגלגול הקודם ודברים מסוג זה, נראה לי לא רלוונטי.

זה לא כל כך הכיוון. יש שם גם עיסוק במה שנקרא Ghosts אבל גם בשדים ולאורך אלפי שנים עסקו בזה. פשוט עכשיו מצאו לזה שם חדש – "חוצנים", שם יותר ניו אייג'י, פחות ימי ביניים… אבל מדובר באותו הדבר לעניות דעתי.

הוא מביא שם את הפרקטיקות על פי מסורות דאויסטיות, אם כי הוא ממליץ למי שרוצה ללמוד את כל הדברים האלה ויש לו לא מעט ספרים מעמיקים במגוון נושאים בין אם זה תקשור עם מינרלים ואבנים או תקשור עם צמחים, זימונים של רוחות האבות וכו' – להתחיל בבסיס של כל זה, שזאת הרפואה הסינית.

החוצנים אינם שם חדש אלא הנחה מדעית. השאר – מיתולוגיה. פרשנות של חסרי בינה.

זה לא שם ממש טוב למגוון התופעות בגלל שזה מצביע כביכול על מקור "פיזי" כמו איזה חייזר מהסרטים, כשבפועל גם מדובר בישויות פנים-מימדיות, שבהחלט אפשר לקרוא להם שדים ושאר ירקות. כלומר ישויות לא אורגניות כמו שמוזכר בספרים של קרלוס קסטנדה לדוגמא.

אני גם לא ממש מבין את השימוש שלך בביטוי "הנחה מדעית".

הנחה מדעית=מחקר אמפירי. שדים זה מונח עממי. כמו לטעון שהטלוויזיה שלך מופעלת בעזרת שדים. אם זה מה שאתה רוצה, בבקשה.

זה מונח מדויק יותר לדעתי. בכל הנוגע למה שמשפיע באופן כללי על אנשים, כלומר ישויות לא אורגניות, למרות שלפעמים הם רק מתלווים לבעיות קיימות, נניח אם למישהו יש נזילת אנרגיה אז רוב הסיכויים שייצמד אליו איזה שד, כלומר לפעמים השד בא אחרי הבעיה המקורית שהיא פיזיולוגית או נפשית ואז מקשה על הפתרון שלה. במימד הזה הלא אורגני יש ישויות מאוד עוצמתיות, שם נמצאים כביכול ה"מלאכים שנפלו", לא מדובר כאן בחוצנים אורגניים שמסתובבים בצלחות כסופות.

דעתי האישית היא שאחת הסיבות שאנחנו לא רואים נחיתות וחוצנים מסתובבים כאן, זה בגלל שהם בעצמם מפחדים מהישויות של המימדים הלא אורגניים שמסתובבים פה.

אני לא בטוח שיש הוכחה כלשהי לקיומן של ישויות לא אורגניות.
אינני חושב שבני אדם יכולים להבדיל בינן לבין חוצנים או לתוצרי טכנולוגיה של חוצנים. ישנו מונח חדש – Archons, שמדבר על טפילים ששולטים בחוצנים הרעים.

*

נסתפק בכך, ונעבור לסוגיה חשובה נוספת, ולזוית הסתכלות נוספת שעשויה לשפוך אור על הדברים.

מה קדם למה – הסכיזופרניה או החוצנים?

בסוגיה המרתקת הזו עוסק בעל הבלוג Aliens & Mind Control במקומות רבים. הנה למשל רשומה זו שלו, בה הוא מנתח תיקשור שהועבר ע"י מישהי אחרת, ומראה כיצד "באווירה רוחנית ועם הרבה אנרגיות חיוביות מועבר לבני אדם מסר שמשמעותו מעוררת חלחלה."

באותו תקשור (מומלץ לחובבי המדע הבדיוני) התקבל בין השאר המסר הבא:

"לפעמים אתם פוגשים את עצמכם מרובד אחר ואתם נבהלים. אתם לא יכולים לעכל ולעבד את מה שראיתם או את מה שחשתם. חלק מכם משתגע, חלק מכם אומרים לו שיש לו כמה דמויות בתוכו וקוראים לו סכיזופרן. חלק מכם לא יכול לעכל ולעבד את מה שהוא רואה ואז הוא נעשה מופנם נסגר וחוסם את עצמו בפני אחרים." (מהדהדים ועולים בי משפטים דומים שכתב הלוחש למזרנים.)

והנה התייחסותו של בעל הבלוג לנושא:

אם הכל כל כך חיובי ורוחני מדוע להשתגע? מפני שזה בדיוק מה ש- Mind Control עושה כאשר מפעילים אותו בעוצמה גבוהה!
הם לא מזהירים מפני התופעה – הם אלה שעושים אותה!!! לשם בטחון הם מזהירים מראש מפני סכיזופרניה, אבל זה לא באמת סכיזופרניה. זה רק "כמה דמויות בתוכו".

סכיזופרניה רבותי, היא מחלה קשה הנגרמת על ידי חוצנים.

זוכרים את הרשומה "סכיזופרניה – החומה האטלנטית של השולטים החוצנים"? הנה זה כאן מפי המקור עצמו: חוצן הקורא לעצמו "מאסטר תות". הם משתמשים בסכיזופרניה כדי לטשטש Mind Control.

אולם כאשר ה- Mind Control גלוי (בצורה של "חוויה רוחנית") הם מזהירים מראש מפני סכיזופרניה משום שהם יודעים ש-Mind Control  גורם לכך!

התופעות של מופנמות, סגירות וחסימה פנימית מפניהן מזהיר המאסטר הנכבד, אינן פסיכולוגיות!
אלו הן חסימות אנרגטיות המבוצעות על ידי החוצנים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והן הורסות את חייהם של אלפי אנשים.
מספיק להציץ בפורום ישויות אור או ברשומה הזאת ולראות כמה נפוצה הבעיה!

התקשורים הרוחניים האלה הם רעל מצופה דבש. מטרתם למשוך אנשים תמימים הנמצאים במסלול רוחני ניו-אייג'י (שהומצא בעצמו על ידי חוצנים שתלטנים), אל מאורות הרפטיליאנים וחבריהם, שם ישמשו לניסויים מדעיים ולמאכל אנרגטי, לפעמים אפילו מאכל פיזי.
מוחם של אנשים אלה כבר מעומעם בחלקו כתוצאה מ- Mind Control שאינם מודעים לו, לכן יכולת האבחנה שלהם לקויה.
אני יודע כי עשו את זה לי ואני יודע לזהות מתי משטיחים לי את גלי המוח – רוב הזמן לצערי, למרות שאני מודע לכך.

העסק הזה יגמר רע. ראו הוזהרתם.

*

על סכיזופרניה אפשר לקרוא כאן. הנה כמה מהסימפטומים של המחלה (ויקיפדיה):

הפרעות בתפישה: ההפרעות השכיחות כוללות הזיות (הלוצינציות) – בעיקר שמיעתיות; קולות מאיימים, מאשימים או מעליבים; וכן הזיות ראייה ואשליות (אילוזיות), שהן עיוותים של דימויים או תחושות אמיתיים, כלומר תפיסה של גירוי קיים כמשהו שאינו. לדוגמה, החולה עשוי לשמוע את הרוח נושבת כילד בוכה.

תוכן החשיבה: הפרעות של תוכן החשיבה כוללות מחשבות שווא (דלוזיות) מסוגים שונים:

  • מחשבת שווא של רדיפה עשויה להיות למשל האמונה שהשב"כ מחפש אחר החולה: במצב זה הוא עשוי ללכת ברחוב ולהיות בטוח שכל אדם שהולך אחריו הוא סוכן.
  • מחשבות שווא של גדלות עשויות להתבטא בכך שהחולה חושב שהוא המשיח, והוא עשוי, לדוגמה, לשכור חמור ולרכוב עליו בואכה ירושלים.
  • מחשבות יחס עשויות להתבטא בכך שהחולה יאמין שהשדרנים בטלוויזיה פונים אליו אישית.
  • מחשבות שווא מסוג קנאה עלולות להביא את החולה לקנא לבן זוגו באופן קיצוני, לחשוד שבן הזוג בוגד או מתכנן לעזוב ולאסור עליו לקיים קשרים חברתיים – כל זאת על סמך פרטים חסרי משמעות.
    במחשבות שווא של אהבה החולה מאמין שאדם מסוים אוהב אותו, פעמים רבות האוהב המדומה הוא אדם מפורסם או בעל סמכות (כמו הרופא המטפל.
  • מחשבות שווא מסוג סומטי עשויות להיות אמונות גופניות ביזאריות: לדוגמה, החולה עשוי להאמין שישנם חייזריםהשוכנים באשכיו והורסים את פוריותו. חולים עשויים להאמין שאנשים אחרים שולטים במחשבותיהם ו"משדרים" להם מחשבות, או לחלופין שהם עצמם שולטים באירועים חיצוניים בצורה על טבעית (יכולים לגרום לשמש לזרוח או לשקוע, לגרום לרעידת אדמה).

שכיחות הסכיזופרניה באוכלוסייה הכללית היא 1%–1.5%. כלומר, כ-100,000 אנשים במדינת ישראל לוקים במחלה.
על סכיזופרניה פרנואידית אפשר לקרוא כאן.

*

למי שרוצה להבין עד לאיזה עומקים מגיעים התהומות, מוזמן לקרוא את השיחה הזו. הנה ווידוי אישי מדאיג מתוכה:

כבר חודשים, מאז נחשפתי לפורום, אני יודעת שאני נשלטת על ידי חוצנים. רעים.
קולות בלתי מוסברים שנשמעים מתוך הראש מידי פעם, ואחר כך אובדן ריכוז לפעמים (אם אני בשיעור) ולפעמים סתם תחושה של דופק מואץ כאילו הלב על מאה קמ"ש.

לפעמים אני מתעלמת ולפעמים החלטתי לומר שמע ישראל או כל מיני דברים שחשבתי שיפחידו את החוצנים.
פעם ניסיתי לשים את היד בתוך האקווריום עם דגי הזהב כי חשבתי שכמו הסמל נגד עין הרע (עין של דג) אולי החוצנים יפחדו ויצאו. יום למחרת כמה דגי זהב מתו (אבל סביר להניח שמהלכלוך שהיה על הידיים, אולי הדגים אכלו את הלכלוך).
פעם נכנסתי למקלחת לשעות (המים כבר היו קרים…) רק כי חשבתי שהם יפחדו ממים (קצת התקררתי אבל  לא נורא).
גם החתול שלי התחיל להשמיע קולות מוזרים וחשבתי שהשתלטו לי עליו אז הבאתי גור חתולים נוסף, לבן, שאולי ישמור על החתולי שלי.
אמא שלי התחילה לשאול למה אני נראית ירודה (באמת למה? כי לילות אני לא ישנה מפיצוצים בראש או מפחד שהחוצנים ישתלטו עלי). היא הביטה בי במבט חוצני מוזר.

הציעה שנלך לרופא. הוא אמר שהוא חושב שזה לא תחום המומחיות שלו ושלח אותי לקבוע תור לרופא אחר. כן, ניחשתם, פסיכיאטר. אז הלכנו יחד לפסיכיאטר והוא שאל אם אני שומעת שהם מדברים אלי, אני אמרתי שהם רק מתפוצצים לי בראש וגוזלים ממני כוח.
הוא המליץ על טיפול תרופתי שעוזר להעיף את החוצנים ולבוא לביקורת בעוד שלושה שבועות (עשרה ימים מהיום).
לא לקחתי את הטיפול התרופתי. אם אני אגיד שהחוצנים מגיעים לפעמים, הם יתנו לי טיפול תרופתי.
אם אגיד שגם הפסיכיאטר נשלט ע"י חוצן, יתנו לי הרבה יותר טיפול תרופתי.
אז עכשיו אם אני לא מרגישה טוב בגלל החוצנים אני אומרת שאני לא מרגישה טוב בגלל תופעות הלוואי של הכדורים.

***

ואני חושב שאולי כדאי להפסיק עם החקירות שלי בתחום הזה. זה באמת עלול להגמר רע.

לקריאה נוספת:

____________________________________________________________________

רוצים לקבל עדכון במייל בכל פעם שאני מפרסם משהו חדש? הרשמו למעלה מימין (תמיד אפשר לבטל).
חושבים שאחרים יכולים להתעניין? שילחו להם את הכתבה או שתפו בפייסבוק!

211 מחשבות על “חוצנים מסתובבים בינינו, וזה יגמר רע…

  1. ואו, פשוט ואו.
    "הרצון החופשי שלך משחק כאן תפקיד לא משום שיש לו השפעה על הרעים (אין לו) אלא משום שיש גם טובים שרוצים לעזור והרצון החופשי שלך, במידה ועוד קיים, משמש להם קלף מיקוח בויכוח עם הרעים – פוליטיקה בין כוכבית.".
    זה פשוט נשמע כמו פנטזיות של ילדים קטנים בתיבול של נרטיב סטייל מלחמת הכוכבים, אני בשוק קצת, אבל לא ממש.

    אהבתי

  2. אני מחפש משהו שנון ומצחיק ומתנשא לומר על כל זה, ולא מוצא מלים – די מפחיד, הרצינות התהומית בה אנשים מדברים על הנושא הזה, מדביקים אחד את השני בפנטזיות שלהם, ומשכנעים אלה את אלה שהכל אמת ומציאות (או על-מציאות, או מה שלא יהיה). וכמו כל תיאוריית קונספירציה מוצלחת, הפסיכיאטר שמנסה לעזור הוא "מהרעים" ולכן אי-אפשר לצאת מזה.
    אני משער שאולי כך התחילו גם האמונות באלים, במלאכים ובשדים – אנשים כריזמטיים עם הפרעה נפשית שגרמה להם לשמוע קולות, שסחפו אחריהם עוד אנשים עם הפרעות דומות ושכנעו אותם שגם הם יכולים לשמוע את הקולות.
    פשוט מפחיד. אבל אני חייב לשאול, מה יכול בנאדם שפוי לעשות מול כל זה? יש טעם להתערב בכלל? מעניין האם וכיצד יגיבו לך בפתיל ההוא.

    אהבתי

  3. מה? לא, באמת, מה? אתה נשבע שהם אמיתיים החבר'ה האלה? זה לא פורום משחקי תפקידים או משהו כזה?
    תקשיב, אתה חייב לשאול את הבחור שם, איזה ראיות אמפיריות יש לו על החוצנים, זה יכול להיות מאמר מטורף ב- SCIENCE שאפילו יש סיכוי שיגיע עד למדור המדע ב-YNET

    אהבתי

  4. על מה ההתרגשות בדיוק? כשבאבא נותן ברכה ולוקח כל זה כסף זה לא אותו דבר בדיוק? להשתטח על קברי צדיקים בשביל סגולה נגד עין הרע יותר שפוי?
    למה אנשים קונים את זה? כי האפשרות הדניה יותר גרועה. האפשרות שמפחידה , באמת מפחידה את כולם היא שאין שום חוצנים, שום אלוהים שמחכה לך עפ לוויתן ושור הבר ושום רוחות רפאים שמסתובבות בטירות אפלות. שאת סתם ברכה כהן מפתח תקווה בלי שום סיכוי להיות מיוחדת, עשירה, מפורסמת או לחיות חיים מלאי הרפתקאות כמו שרואים בסרטים ואין שום זר כהה ומסתורי שיקח אותך לאישה מיד אחרי שימצא את המיקרופילם שהמרגלים גנבו. הרבה יותר מנחם לחיות בתוך עולם אגדות עם חייזרים,שדים או מה שזה לא יהיה מאשר בעולם האפרורי וחסר הייחוד שבו רובנו חיים. זה כל הסיפור.

    אהבתי

  5. מצד שני, מה הרע בזה? די ברור שאנשים אלו לא לוקים במחלת נפש ברמה שבה היא הופכת למסוכנת. אתם יכולים להגיד שהם מרמים אחרים ע"י מתן טיפולים ושירותים אלו ואחרים ואני אומרת: די ברור הרי שהם לא יכולים ללמוד מקצוע או להחזיק בעבודה נורמלית. אני מעדיפה שכמה אנשים ישלמו להם פה ושם על שטויות שלא מזיקות ועוזרות להם להתקיים כלכלית, מאשר שאני אשלם להם על אשפוז, תרופות וקיום.

    אהבתי

    • תחשבי אותו דבר אם הבחורה שהוזכרה בכתבה תרצח את אימא שלה כי היא תאמין ,תוך התקף של מחלת נפש, שאימא שלה היא חייזר?

      אהבתי

      • אתה צודק. זאת באמת בעיה – איך ניתן לדעת מראש מי מסוכן ומי לא?
        כל מה שאמרתי הוא שהעובדה שיש מערכת כלכלית שלמה שמבוססת על הזיות לא מטרידה אותי בפני עצמה. כמובן שכשזה הופך למסוכן חייבים להשתלט על זה. עם זאת, אני מניחה שאם למשל במקרה של הבחורה הנ"ל הרופא היה חושד שהיא עלולה להיות מסוכנת לסביבה ולא לקחת את התרופות שלה הוא היה ממליץ על אשפוז/טיפול כפוי. אני מקווה שכך הדבר במקרים נוספים.

        אהבתי

        • גם הדת לא מטרידה אותך. עד שאת זקוקה נואשות להשתלה והגתיים משכנעים את משפחתו של אבי כהן לא לתרום את איבריו. אותי ה"מערכת" היא בדיוק מה שמטריד. כשמישהו פותח מדור אסטרולוגיה בעיתון אין בזה נזק. כשהוא מחליט החלטות גורליות בעצת אסטרולוג זה כבר מסוכן. כשמדליקים נרות חנוכה זו מסורת יפה. כשנשים נשארות עגונות כי בישראל החוקים הם כמו בימי הביניים זה כבר מעוות.
          במקרה שלפנינו אישה לא לקחה כדורים פסיכיאטרים כי האמינה בחייזרים . היה פה פוסט על אנשים שמצו כי האמינו שאפשר לחיות בלי לאכול. אמונות הבל הן דבר רע, נקודה.

          אהבתי

    • הבעיה היא, שלא תמיד ברור הגבול בין תשלום "פה ושם" עבור השטויות שאותם פולטים האנשים האלה, לבין גלישה לניצול אמיתי של מצוקות. האם כדאי ורצוי להמשיך לתת לשוק הזה להתקיים מתוך מחשבה שמקסימום כמה טיפשים יתפתו לשלם על "נבואות", או שאולי כדאי להפסיק את קיומו ושאנחנו כחברה נשלם עבור הארוחות שלהם בכלא. הנה עוד סיפור רמאות וניצול בתחום המיסטיקה:
      http://www.mako.co.il/news-channel2/Six-Newscast/Article-ed95c8dd4073221016.htm

      אהבתי

  6. יוצא לי להגיע לפורום "תעלומות " בתפוז ,אני חייב לציין שהדברים שם מתנהלים באופן הרבה יותר שפוי מהפורום המסוים שאתה ביקרת בו

    אהבתי

  7. הבעיה שלי עם המטורפים האלו היא אחת: אמא שלי כזאת
    "מתקשרת"
    זו הפרנסה שלה, והיא כל הזמן מדברת על ה"ישויות" שמדברות איתה

    זה בפני עצמו לא בעיה כזו נוראית מלבד פרט אחד קטן –
    ידוע שסכיזופרניה היא עם נטיה גנטית. זה שם אותי בקבוצת סיכון. וזה מפחיד אותי אחושרמוטה שמה ביום מן הימים אני, או אחד הילדים שלי, גם אתחיל לשמוע "קולות של חייזרים"

    אהבתי

    • אני לא חושב (ובודאי לא טוען) שכל ה"מתקשרים" סובלים ממחלת נפש. למעשה שמעתי גם דעות של יודעי דבר שהמצב רחוק מכך. אני מניח שיש "ספקטרום תיקשורי" רחב.

      אהבתי

      • אני אשמח לשמוע הסבר *כלשהו* לרעיון של תקשור שהוא איננו סכיזופרניה.
        שים לב, שאני לא מדבר על שקרנים ורמאים שעושים את זה מזדון, אלא באמת על האמונה שישויית כאלו או אחרות (חייזרים, מלאכים, קרא להם איך שאתה רוצה) מדברות איתך, אתה שומע את הקולות שלהם, נכנס לטראנס, וכן הלאה.

        אהבתי

        • אני מאמין שהרוב המכריע של המתקשרים אינם שרלטנים.
          אני מניח שבד"כ מדובר בסוג של דמיון עשיר, או התיחסות למחשבות פנימיות כאילו מגיעות מאיזה מקור חיצוני. עניין של פרשנות. קשב מועצם למחשבות פנימיות באופן שהן נראות כמשהו מציאותי יותר. משהו בסגנון הזה.

          באמת שגם אני הייתי שמח לשמוע חוות דעתם של פסיכולוגים / נוירולוגים / פסיכיאטרים בנושא התיקשור, אבל איכשהו לא מצאתי משהו עד היום.

          אהבתי

            • בד"כ מודדים דברים כאלה לפי המידה בה אדם מצליח לתפקד באופן "נורמלי" בחיי היום-יום. כל עוד הוא מצליח לחיות חיים מלאים ונורמליים, זה לא מוגדר "מחלת נפש".
              יש הבדל בין מישהו שקולות רודפים אותו ומנטרלים אותו מחיים נורמליים, לבין מישהו בעל "תחביב תקשור" – מתיישב בערב, מדליק איזה נר ואומר לעצמו "עכשיו אני מתחבר לישויות לקבל מסרים".

              יש פסיכיאטר בקהל?!

              אהבתי

            • או דתיים. גם הם מוגדרים כשפויים ורובם אכן כאלו. המוזר הוא שגם חרדי קיצוני לא יאמין לי אם אספר לו שהחתול שלי דיבר אלי אבל יאמין שאתונו של בלעם דיברה.

              אהבתי

              • מעניין לעמוד על הההבדל שבין אמונה דתית לבין סכיזופרניה; מדוע לדת תוקף חזק יותר בעיני רוב בני האדם מאשר תפיסת עולם של אדם בודד? האם זה רק תוצאת ההרגל או חוסר החשיבה? אולי העדריות מושכת? אולי האמת שבדת? אויל הצורך הנפשי באבא לאקאני גדול?
                האם הנביאים סבלו מהזיות? אני בספק אם התייחסו אי פעם לשאלת שפיותם של שומעי הקולות האלוהיים.
                אנסה לחשוב על ההבדל המהותי ואפרסם רשומה בנושא בבלוג שלי.
                בגדול נראה לי שרוב המאמינים מעולם לא התבלטו באמת ביחס לתוקף של אמונתם. מבחינתם היא אמת כי קיבלוה במסורת.

                אהבתי

  8. אני דוקא רואה כאן צד חיובי. לאור הביטחון הרב וחוסר הפקפוק או שאלות שבהן נענות השאלות ע"י המומחים ברור שסוגיית החוצנים פתורה ומובנת ולא נותרו שאלות פתוחות בנושא. אז אולי סוף סוף נתפנה לחקור כמה שאלות זניחות שנותרו כמו תרופות לסרטן/אלצהיימר/ניוון שרירים? חיזוי רעידות אדמה? תאוריה פיזיקלית כוללת? חומר אפל? ככה בקטנה.

    אהבתי

    • שהחייזרים יפתרו את השאלות האלו מהיש? איך זה שיש ישויות היפר אינטיליגנטיות שלא מרפאות סרטן, לא מפסיקות את הרעב בעולם.ולא מביאות שלום עולמי אבל יסדרו לי את הכאב בצד אחרי עשרה מפגשים עם המתקשר בעלות של 3000 שקל למפגש? אגב, כמה מזה החייזרים מקבלים? ומה עם החזר הוצאות נסיעה מאוריון?

      אהבתי

  9. את רוב התגובות פה ניתן למקם על סקאלה בין רחמים לשעשוע, אך אני חושב שיש מקום לבחון את התופעה הזו ברצינות רבה יותר. אישית, אותי מטרידה מאוד הרשומה הזו מאותו הבלוג:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2010290&r=1

    בה לקראת סוף הקטע "על התוקפים", נכתב: " האנרגיה לוחצת על הגוף מבפנים. התנועות נעשות חדות ומסוכנות. אי-אפשר להכין כוס קפה מחשש שהיד תעיף את הכוס. מסוכן לנהוג במכונית. קשה לחשוב באופן צלול משום שכל הגוף נמצא במצב של היפר."
    מצד אחד, כל עוד הוא מודע לכך, מבודד את עצמו ולא עולה על רכב, זה די תחת שליטה. מצד שני, מה אם הוא משתכנע שחוצנים אמרו לו שזה בסדר לנהוג ואז עקב התקף כזה או אחר פוגע במישהו חלילה?

    האם אותו כותב הוא דוגמא קיצונית בודדת? אם לא, כמה מאותם אנשים מגיעים לכאלו מצבים ובאיזו תכיפות? מצטיירת מכאן תמונה של אנשים העלולים להוות סכנה ממשית לסובביהם, לא ידוע אם הם נמצאים תחת מעקב רפואי והם גם לא יחפשו מענה רפואי לבעיותיהם, כי הם באמת מאמינים שרפואה (קונבנציונלית) לא יכולה לעזור להם. האפשרויות הנגזרות מכך מפחידות אותי. תמיד יהיו אנשים המהווים סכנה בינינו, אך זה נראה כמו משהו מאורגן,עם מרפאות ומטפלים, במבט ראשוני זה מרגיש כמו קהילה.
    כפי שנאמר כאן קודם, אולי יש מקום לדון באופציה שביום מן הימים אחד מאותם אנשים יפגע באדם אחר כי הוא מאמין שהוא "הילר מרושע" או כי השתלטו עליו חוצנים?

    אהבתי

    • הטור הזה מפחיד. לפי התיאור בהתחלה הייתי בטוחה שהוא חווה שבץ קטן. אחר כך חשבתי שאולי הוא פשוט סובל מהתקפי חרדה.

      אהבתי

  10. קודוס לך גלעד, אחד הדברים המצחיקים ביותר ששמעתי בחיי. חבל רק שהמורה שלי לכימיה מאמינה שהשתשלטו עלי חייזרים רעים כי צחקתי בלי סיבה נראת לעין כל השיעור…
    אישית אותי זה לא כל כך מפחיד כי זאת כמות איזוטרית של אנשים, ולא מהסוג של התאבדות קבוצתית או הקרבת קורבן אנוש לחוצנים. תמיד יהיו אנשים מטורפים בעולם. רק חבל לי שהיא לא לוקחת את התרופות של הפסיכיאטר. אבל אני במצבה גם לא הייתי לוקח, בטח שהשתלטו עליו חוצונים רעים. שתמשיך עם האקווריום, זה היה יעיל.

    אהבתי

  11. תודה על החשיפה לבלוג ולעולם התיקשור החוצני. אני חייב שאני קורא את הבלוג שלו בשקיקה. מדובר באדם רהוט וכנראה אינטילגנטי אשר מפגין סימפטומים של סכיזופרן פרנואידי. הקריאה בבלוג מאפשרת הצצה די מדהימה לצורה שבה הוא רואה את הדברים.
    אכן, זה קשה ועצוב לראות אדם במצב כזה, אך מרתק לא פחות. אני מצטרף לקריאה של Yuval Kfir, וחושב שעלינו להיות מאד עדינים בתגובה לאדם זה ואנשים אחרים במצבו. לצערי, נראה שהוא בלופ אמוני שאינו מאפשר לו לקבל עזרה.

    אהבתי

  12. הערה לגבי סכיזופרניה: בציטוט מהתקשור שהבאת מופיע המשפט "חלק מכם אומרים לו שיש לו כמה דמויות בתוכו וקוראים לו סכיזופרן". זאת טעות די נפוצה – לבלבל בין פיצול אישיות וסכיזופרניה. פיצול אישיות היא מחלה מאוד *מאוד* נדירה (עד כדי כך שיש ויכוח בקרב פסיכיאטרים אם היא בכלל קיימת). סכיזופרניה היא מחלה שונה לגמרי, ונפוצה הרבה יותר (ברור לי שגלעד לא טעה בכך – הוא הביא את הסימפטומים של סכיזופרניה כפי שהם, רק רציתי להבהיר את הנקודה הזאת).

    לגבי "מה הנזק שיכול להיגרם" – רוב הסיכויים הם שהאישה שכתבה את הוידוי שגלעד הביא לא תפגע באף אחד. סכיזופרנים באופן כללי מעורבים בפשיעה לעיתים רחוקות. מצד שני, האישה הזו ככל הנראה חולה, והיא בבירור סובלת (נמצאת בחרדה, לא ישנה בלילות). אני לא חושבת שזה משעשע יותר מסיפור על אדם עם מיגרנות חזקות. ההבדל הוא שמי שיש לו מיגרנה מודע לזה שהוא חולה ועושה מה שהוא יכול כדי להירפא, והיא, בגלל המחלה שלה, לא. זה ה"נזק" – אישה חולה וסובלת שלא מקבלת עזרה. ואפשר לתת לה עזרה – סכיזופרניה בחלק מהמקרים כן ניתנת לריפוי או לפחות לשליטה (הסימפטומים נעלמים או מופחתים מאוד כל עוד לוקחים את התרופות). בסופו של דבר זה סיפור עצוב. ואם האנשים האחרים בבלוג מחזקים את הסיפור שלה ונותנים לה גיבוי לא לקחת תרופות – הרי שהם בהחלט גורמים נזק.

    אהבתי

    • רק תיקון קטן:
      מה שמכונה בשפה ההוליוודית "פיצול אישיות", נקרא במונחים פסיכיאטריים "הפרעת זהות דיסוציאטיבית", ׁׁׁׁולמרבה הצער לא רק שהתופעה הזאת קיימת, היא גם הרבה יותר נפוצה ממה שמקובל לחשוב. זה אחד הסימפטומים של התעללות קשה בילדות.

      אהבתי

  13. היא כתבה כבר בהתחלה שהיא מתקשרת איתם דרך המחשב. בניגוד לכל שאר הבולשיט, זה דבר מדיד ואובייקטיבי מאוד. מישהו ניסה להציע לה לערוך ניסוי בנושא? יש דרכים לא רעות לנטר את תעבורת הרשת שלך.

    אהבתי

  14. יש וריאציה נוספת של כל עניין השליטה המוחית על ידי גורם חיצוני, שגורסת שהמוח נשלט מרחוק על ידי קרן אלקטרומגנטית שיכולה לגרום כאב או לייצר קולות פנימיים או לגרום לאיבוד זיכרון או סתם להפוך את אותו אדם לבובה על חוט (דווקא כאן אולי כן יש איזשהו בסיס טכנולוגי, אבל ספק אם הוא מתקדם עד כדי כך).

    הסיפור הזה אמנם הולך יותר לכיוון של תאוריות קונספירציה שבהן הממשלה/הממשל העולמי/האילומינטי/[מלא את החסר] רוצים לנטרל אדם מסוים או להשתמש בזה ככלי נשק בשדה הקרב.
    ואם לממשלות יש כזה דבר, לא רואה מדוע לחייזרים לא יכול להיות… אפשר ליצור כאן שילוב קטלני של חייזרים עם טכנולוגיה מתקדמת (ברור לא?) של קרני מוות. מה שלא ברור זה למה הם צריכים להעמיד פנים שהם עוזרים לנו, ועוד ספציפית רק להילרים, הם פשוט יכולים להפעיל את הנשק על כולנו בבת אחת ולסגור עניין…

    אהבתי

  15. נפגשתי בהרבה הזויים בחיי , אבל רשומה זו באמת שוברת את כל הכלים ומעלה הרבה מחשבות.
    למרות שכל החשיבה הרציונלית והבקורתית כנראה כבר לא קיימת אצל המגיבים בפורום ולמרות היותם בעלי יכולת מופלאה לגישור על מליון הפרדוקסים הייתי בכל זאת מעוניין לדעת כיצד הם מסבירים לעצמם
    את ההתנהגות המניפולטיבית של ה"חייזרים", הרי לא עולה על הדעת שכדי לשלוט בג'וק אפעיל עליו
    כל מיני ממבל ג'מבל, אם הוא מפריע לי אגרש או אשמיד אותו.
    מהי בעצם המטרה של אותם "חייזרים" ?

    אהבתי

  16. אם מישהו חושב שאילו כמה קשקושים לא מזיקים אז הוא טועה ובגדול.
    מה שקורה שם בפורום אינו מצחיק ואף מדאיג, להביא מישהו לידי אמונה שיש בתוכו שתלים זה מסוכן
    ויכול לגרום לנזקים פסיכולוגיים ופיזיים קשים.

    אהבתי

  17. אני חושב שלהקדיש לנושא הזה פוסט שלם זה די מיותר במסגרת הבלוג הזה.
    זה שיש כמה משוגעים שקבלו פלטפורמה (תפוז) ומסוגלים להזין אחד את השני בהזיות מהעולם הפנימי שלהם זה ספק מצחיק, ספק עצוב ואולי עשוי להיות מסוכן. אבל לכל זה אין קשר לחשיבה חדה.
    יש כאן אוסף של אנשים שחושבים באופן קהה ביותר, או שחושבים חד אבל בלי שום קשר למציאות, בכל מקרה זו אולי תופעה מעניינת, אבל אין כאן שום תגלית, ואני מתקשה להאמין שאם מישהו מהם יכנס לבלוג הזה הוא ישתכנע שהוא לוקה באיזו הפרעה נפשית.

    אהבתי

  18. גלעד שלום!
    יופי של רשומה.

    הופתעתי לראות שהלכת על ההודעות הקשות ביותר לעיכול, ה-"הארד קור", מן הסתם כדי להגביר את אפקט ההלם והתדהמה.
    והקוראים אכן הגיבו בהלם ותדהמה.
    למרות הטון המלגלג בחרת ברשומות המעבירות מסר חשוב. רצית לקלל ויצאת מברך.
    אני לא מתכוון לנהל פה דיונים על תקפות המידע שאני מביא. מקומם בבלוג שלי.
    אבל פטור בלא כלום אי-אפשר.

    כשסיפרת לי שאתה עומד לפרסם רשומה שתצטט מהבלוג שלי הערכתי שתשעים אחוז מהמגיבים יפנו לכיוון הפסיכיאטרי.
    לא טעיתי. עניין של ניסיון.
    בניגוד לרושם הראשוני שעשוי להתקבל, הפנייה לכיוון הפסיכיאטרי איננה רציונאלית והיא סוג של תגובה אוטומטית המאפיינת את מי שהנושא זר לו וגורם לו לאי נוחות. הדיפה מגושמת.
    תגובה שבכל מקום אחר היתה יכולה להיות סבירה, אולם בבלוג שקורא לעצמו "חשיבה חדה" היא קצת מביכה.
    התגובה הזו מלווה את התחום לכל אורך הדרך ואינה מתמקדת רק במי שטוען שחוצנים תקפו אותו.
    מזה עשרות שנים שאנשים הטוענים שראו עב"מים בשמיים או אנשים שמצביעים על קונספירציות מסוגים שונים זוכים ללעג ולהטלת ספק בשפיותם.
    מספיק לקרוא את התגובות לרשימות של חנן סבט וגילי שכטר במדור ניו-אייג' באתר nrg של מעריב כדי לראות עד כמה התופעה נפוצה.

    מעניין לראות כיצד כל המגיבים התעלמו מעקרונות היסוד של הבלוג:
    "גישה של פתיחות משולבת בספקנות בריאה לגבי דעות ורעיונות חדשים (והתעוזה לעשות זאת)."
    "מודעות לפרשנות האוטומטית, השגויה לעיתים, שאנו מעניקים לחוויותינו." (או במקרה זה לטקסט).
    "בדיקה, חקירה, ניסוי והצמדות לעובדות (והאומץ הנדרש כדי להתמודד עם ראיות הסותרות את משאלות לבנו)."
    זה בדיוק מה שאני עושה: מתמודד עם ראיות הגורמות לשכל הישר להתמרד, אולם המחקר השיטתי מוביל אליהן בעקביות.
    אימות העובדות בעייתי בתחום זה, או לפחות כך נראה בהתחלה.
    אולם כאשר מתחילים לחקור, ללמוד ולעקוב אחר עדויות ודעות של אלפי אנשים מתברר שיש אוסף של עובדות ומסקנות שרוב העוסקים בתחום מסכימים עליהן.
    למשל שאירוע רוזוול אירע באמת.

    כל מי שיקרא את הבלוג שלי יראה שהחשיבה הספקנית המדעית מלווה אותי מתחילת הטיפולים אצל אדריאן דביר ועד היום.
    מה שאתם רואים בבלוג הוא מחקר בסגנון תצפית משתתפת שבו החוקר הוא חלק מהאירוע הנחקר.
    לא לשם כך הלכתי לטיפולים אולם מרגע שהגעתי לשם אימצתי גישה זו כקו מנחה.
    למעשה אני אחד היחידים בתחום שאימץ גישה זו באופן עקבי וזו הסיבה שאני נכנס ללא הרף לויכוחים ועימותים עם שאר אנשי קהילת העב"מים והניו-אייג', משום שהמסקנות שלי נוגדות את שלהם.
    באופן זה יוצא אני מתווכח עם כולם:
    עם המנוסים בתחום העב"מים, שלא יודעים מספיק על תקשור ומרפאות החוצנים וחושבים שהם פרי דמיון מפותח.
    עם המתקשרים שהתמכרו לדת הניו-אייג' ותקשוריה האוטופיים ולא מבינים שהחוצנים עובדים עליהם.
    עם חובבי האנרגיות והחשיבה החיובית שחושבים שאם רק יעשו מדיטציה וישדרו לעולם את מחשבותיהם החיוביות יתרחש שינוי כלשהו.
    ואיתכם, מייצגי החשיבה המדעית המסורתית שאני מתומכיה, שחושבים שכולם משוגעים.

    אז מה קרה פה בסך הכל?
    הצצתם לתוך קהילה שעוסקת בתחום שאינו מוכר לכם, נתקלתם במושגים חדשים לכם והגעתם למסקנה: כולם משוגעים!
    רוב התגובות נעו בין לגלוג, התנשאות וצקצוקי לשון.
    רק הקוראת בשמת הבינה שיש כאן משהו הרבה יותר מציאותי ממה שנראה ממבט ראשון.
    וכן, הבסיס הטכנולוגי כבר מתקדם עד כדי כך (טכנולוגיה אלקטרומגנטית).
    ההפניה של T-1000 לפרויקט החשיפה חשובה משום שה-Disclosure Project נחשב היום למיינסטרים.
    אני ממליץ גם להגיע לאתר של פרויקט "אמת אחרת":
    http://www.emetaheret.org.il
    הסכיזופרניה גויסה חיש קל והפכה לפח אשפה אליו משליכים כל התנהגות בלתי מובנת וכל עדות לאירועים החורגים מהתפיסה המקובלת, בין אם הם מתאימים לסימפטומים של המחלה ובין אם לא.
    אתם לא המצאתם את הטריק הזה.

    מספר מגיבים טענו שמדובר בהזיה קבוצתית שחבריה מזינים אחד את השני.
    תחליטו: הזיה קבוצתית אינה הולמת סכיזופרן השבוי בתוך ההזיה הפרטית שלו.
    בפורום אמנם יש קבוצה של אנשים המאמינה ב"תהליך ההתעלות", "מעבר למימד החמישי" וקבלת עצות מ"מלאכים" ו"מאסטרים", אולם דוקא איתם יש לי ויכוחים גדולים כאשר אני טוען כלפיהם שהם נמצאים תחת שליטה מוחית של חוצנים.

    אף אחד מהמגיבים לא התייחס לעובדה שהבלוג שלי מצטט עשרות אנשים בארץ ובחו"ל המעידים על מגוון רחב של נושאים ללא תלות אחד בשני.
    הם לא חולקים זמן או מקום משותפים, כך שלא יכלו לפתח תגובה קבוצתית כלשהי.
    במה למשל קשורה המשתתפת snilona לקורא גולן ששלח לי מכתב או לחוקר העב"מים David Sereda? שטויות.
    גם ההילרים שטיפלו בי בזמנים שונים ובמקומות שונים, לא יכלו לפתח התנהגות קבוצתית הקשורה אלי.
    אבל מה זה חשוב, העיקר שיש תיאוריה ששומרת על השקט הנפשי.

    אם מישהו פיתח תגובה קבוצתית אלה דווקא המגיבים בבלוג זה שהתיישרו כמעט כולם על פי אותו קו ללא חשיבה עצמאית.

    לגבי סכיזופרניה:
    אודה לכל מאבחני המחלות למיניהם אם יגלו לקוראים מה הכשרתם בפסיכיאטרייה ומה היכולת של ענף רפואי זה לבצע אבחון תקף לאחר קריאה של מספר דקות בטקסט של אדם שמעולם לא פגשו.

    אף אחד מהמגיבים לא טרח לציין שבלוג מפורט כמו שלי אינו יכול להיכתב על ידי אדם חולה סכיזופרניה גם אם היה רוצה בכך מאד.

    בחלק האחרון של הרשומה גלעד מביא רשימה של סימפטומים האופייניים לסכיזופרניה תוך שהוא מדגיש בסעיף "מחשבות שווא מסוג סומאטי" את המשפט: "אמונות גופניות ביזאריות: לדוגמא, החולה עשוי להאמין שישנם חייזרים השוכנים באשכיו…"
    הרמז ברור. לכולם ברור במה מדובר והדיון סגור.
    אז זהו, שלא בדיוק.
    מי שיקרא את הבלוג שלי יראה שרוב הסימפטומים המתוארים בו אינם מתאימים לסכיזופרניה.
    למשל מצב של טיפול אצל ההילר שבו יש התאמה בין מה שהמטפל "רואה" בראייה על חושית, לבין התלונות הגופניות של המטופל.
    אחת מהשתיים:
    אם המטופל סכיזופרן, התלונות שלו אמורות להיות סובייקטיביות ולא לקבל אישור חיצוני מההילר.
    אם המטופל וההילר שותפים להזיה קבוצתית הרי שהמטופל לא סכיזופרן.
    ישנה אפשרות נוספת שההילר מרמה את הפאציינט שעקב אוטוסוגסטיה מסכים לכל מילה שההילר אומר.
    אולם ניתן לראות בבלוג שלי שאני רחוק מאד ממצב זה ומעביר כל מה שנאמר לי תחת ביקורת קפדנית.
    אם מדובר בהזיה או שההילר מרמה, לא אמורות להיות לטיפולים תוצאות וכאלה היו גם היו.
    הם לא היו תוצאה של אוטוסוגסטיה משום שכאשר הטיפול הצליח לא היתה נסיגה למצב הקודם גם לאחר שנים. שני הילרים אף הצילו את חיי.
    הטענה שכל ההילרים שפגשתי רמאים היא קיצונית ומניחה "טיפשות אינסופית" מצידי.
    זו אינה הנחה רצינית.
    ישנה אפשרות רביעית – שהתיאור שלי נכון:
    שכל ההילרים שפגשתי הם אנשים ישרים שעובדים עם חוצנים אולם החוצנים מרמים אותם ואינם רוצים באמת לרפא בני אדם. יש להם אג'נדה שונה לחלוטין.
    טענה מטורפת? אני לא היחיד שטוען כך.
    בידקו מה אומר על כך David Icke שיש לו מיליוני צפיות ביוטיוב.
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2083166

    מדובר בלימוד של תחום חדש וכפי שגלעד הסביר ברשומה "המדענים השמרניים האלה לא מפסיקים לשנות את דעתם" בחזית המדע יש צורך בנועזות ויצירתיות כאשר המידע בשלב זה פחות מדויק.
    תחום החוצנים היום הוא בחזית המדע ועוסקים בו מיליוני אנשים ברמות ידע שונות במגוון רחב של נושאים.
    רבים מהאנשים האלה מסכנים את כבודם, פרנסתם וחייהם.
    אולם הפצת המידע בנושא זה כה חשובה שהאנשים מוכנים לסכן הרבה ובלבד שהמידע שבידיהם יגיע לציבור.
    אין זה אומר שלא הצטבר בתחום מידע קשיח. הצטבר ועוד איך.
    אבל כדי ללמוד אותו יהיה צורך לפתוח את המכסה הכבד שהנחתם על הנושא ועל המוחות שלכם.

    חשיבה חדה? אולי בפעם אחרת.

    אהבתי

    • אני אישית לא סבור שאתה סובל מבעיה פסיכיאטרית וכתבתי את זה בתגובה הראשונה שלי. אין שום הבדל בינך ובין באבא שמוכר קמעות לנבערים. אותה רמת הוכחה שיש לחייזרים יש גם לניסים שכתובים בתורה ולסיפורי צדיקים למיניהם, תמיד זה נשמע מאד מרשים אבל כשבודקים מקרוב הפרטים פחות מחמיאים. או שאין באמת אימות לסיפור ואף אחד לא יודע מאין הוא צץ , או שהסיפור בכלל לא דומה למציאות (ראה האגדה העקשנית על הקוף שלמד לעשות משהו על אי בודד וקופים באיים אחרים פתאום התחילו לחקות אותו, מבוסס על מחקר אמיתי שהתוצאות שלו היו אחרות לגמרי אבל זה לא מפריע לאנשים להמציא דברים מדמיונם הקודח)
      אגב, גם רבי שמברך ומכין קמעות איננו רמאי. הוא באמת ובתמים מאמין במה שהוא עושה, זה עדיין לא הופך את דבריו לנכונים.
      כל מה שיש לך הוא – במקרה הטוב – אוסף של סיפורים מעניינים על תופעות לא מוסברות. שים לב "לא" מוסברות. זה שעדיין לא נמצא להן הסבר לא אומר שמי שבא עם הסבר יודע מה הוא סח וגם זו תופעה אנושית שקיימת משחר האנושות ואיננה לא מחלת נפש ולא הונאה אלא פשוט רצונו של האדם למצוא הסברים לתופעות שסביבו. אז לפני אלפי שנים האמינו היוונים שזאוס יורה ברקים מהשמיים. הם לא ידעו על מטענים חשמליים או מה הוא חשמל ולכן זה היה ההסבר הכי טוב שמצאו. זה לא הופך אותו לנכון ואם לך יש הוכחות לכך שחייזרים ביקרו בכדור הארץ – אנא הפץ אותם ברבים והעמד אותם לבדיקה מדעית מדוקדקת. אם אין לך הרי שלטפל באנשים ולהשיא להם עצות בהסתמך על מידע לא בדוק זה כבר דבר מסוכן ולא אחראי לעשות.

      אהבתי

    • שלום franse ותודה על התיחסותך.
      לא התכוונתי לזלזל ובוודאי לא לקלל. הפעם הייתי באמת ובתמים נדהם ממה שנתקלתי בו, ורציתי לשתף את הקוראים במה שלדעתי הוא הדגמה מאוד קיצונית של הגבולות המטושטשים שבין מציאות חיצונית לבין חוויה אישית.
      אינני פסיכיאטר, או כל סמכות אחרת לתת כותרות למצב הזה. את הציטוטים לגבי סימפטומים של סכיזופרניה הבאתי משום שאתה עצמך מתייחס לנושא הזה.

      ראה, יש לנו כאן שתי אפשרויות:
      1) אתה חווה דברים שלא קיימים במציאות החיצונית למוחך
      2) אתה חווה דברים שכן קיימים במציאות החיצונית למוחך

      אני בהחלט אשמח להפעיל כלים של חשיבה חדה, כדי לנסות ולהגיע לאמת. מכיוון שהעקרונות של "מודעות לפרשנויות המוטעות" וגישה של "פתיחות וספקנות" רלוונטיים במידה שווה לשתי ההשערות הללו, לא נוכל להכריע בינהן, אלא באמצעות האלמנט השלישי של חשיבה חדה – ניסוי. בדיקה. ראיות אובייקטיביות.

      אתה מוזמן להציע ניסוי מבוקר בו נוכל לבדוק איזו מבין שתי ההשערות לעיל היא הנכונה.

      אתה מתאר "מצב של טיפול אצל ההילר שבו יש התאמה בין מה שהמטפל "רואה" בראייה על חושית, לבין התלונות הגופניות של המטופל" – זה יכול להיות קצה חוט לניסוי.
      אם אתה מכיר הילרים שמוכנים להעמיד את יכולותיהם לבדיקה מבוקרת, אשמח לשמוע על כך. נתכנן ניסוי שיהיה מקובל על כל הצדדים, נבצע אותו, ונראה מה קורה.
      כמובן שכל דרך אחרת לבדוק את הדברים בצורה אובייקטיבית תתקבל בברכה.

      (דעותיהם של מיליוני אנשים אחרים בנושא אינן מעניינות אותי, ואינן רלוונטיות לצורך ההכרעה בין שתי ההשערות לעיל)

      אהבתי

      • גלעד שלום!

        במקרה והדבר לא הובהר עד עכשיו:
        אני לא מתקשר, לא מקדם את נושא התקשור ובפורומים שבהם אני פעיל אני מזהיר מפני מידע המגיע בתקשור משום שהוא מניפולטיבי ושקרי.
        אין לי כל עניין לאשש או להפריך את העניין הזה.
        ראיתי שבלוג זה הקדיש כמה רשומות לנושא התקשור. זה מספיק בהחלט. (עברתי עליהן ברפרוף).

        אינני רואה כרגע טעם להענות לאתגר שלך משום שהטענות שלי הן חלק מנושא גדול יותר – החוצנים – שכנראה רוב קוראי הבלוג שלך לא יודעים עליו דבר, למרבה ההפתעה.

        הרעיון לערוך היכרות עם נושא החוצנים כשהזווית הפסיכיאטרית משמשת כפתח כניסה ראשי הוא אווילי.
        כדאי ללמוד את המסגרת הגדולה של הנושא כדי להבין את ההקשר שבו נאמרים הדברים.
        יש מספיק אתרים שדרכם ניתן ללמוד על הנושא באופן מסודר.
        לימוד על חוצנים דרך תקשור או הילינג מתאים לאנשים מסוימים, אבל לא לקוראי הבלוג שלך.
        להם אני מציע להתחיל מנושא העב"מים שהוא הרבה יותר מוחשי וניתן למחקר אמפירי.
        אני ממליץ לבקר בבלוג של קובי אלדר שם החומר מוצג בצורה מאד נוחה ומסודרת:
        https://sites.google.com/site/keufo2010/home

        בנוסף אני ממליץ להגיע לאתר של ה- Disclosure Project ולראות את הסרט המפורסם שלהם ביוטיוב. (מופיע גם באתר של קובי אלדר).
        ה- Disclosure Project התרכזו בתחילת דרכם בעדויות של אנשי מדע, ממשל וצבא והעדויות מאד ארציות ללא שום דבר על טבעי.

        אם אתה רוצה לקרוא תיאור של חוקר שביקר במרפאת חוצנים אתה מוזמן לקרוא את התיאור של חיים מזר שביקר אצל אדריאן דביר בשנת 2000 (בחצי התחתון של העמוד).
        http://etmedical.com/to_1.htm
        וכמובן לקרוא את הספרים של אדריאן דביר.

        אין לי שום אשליות לגבי קוראי הבלוג שלך.
        מי שלא התעניין בעב"מים וחוצנים עד היום לא יתחיל להתעניין בעקבות הודעה זו.
        עבור חלק מהאנשים הנושא הזה נמצא מחוץ לגבולות האישיות שלהם.

        גילוי נאות:
        זה שנים שאינני נכנס לפורומים ובלוגים מהסוג שלך משום שמדובר בברכה לבטלה.
        ההתמודדות עם חברי הפורומים האלה משולה להטחת הראש בקיר ולא בגלל האינטליגנציה הגבוהה של המשתתפים.
        מי שחושב שהוא יודע הכל מבלי לטרוח ללמוד הוא כלי אטום שלא ניתן להכניס בו דבר.
        הציניות, השחצנות והבטחון העצמי חסר הבסיס הפכו עבורי לחוויה מיותרת.
        למה להתעקש כאשר אפשר למצוא בפורומים הייעודיים (גם באנגלית) אלפי אנשים שאיתם ניתן להחליף דעות ברוח טובה ללא חשש שכל רגע יעוף לעברי דלי של זבל.
        חילוקי הדעות והויכוחים בפורומים אלה קשים באותה מידה אולם ההבדל הוא בכבוד ההדדי שהמשתתפים נותנים אחד לשני משום שבלעדיו אין מרחב המאפשר לפתח דיון בנושאים האלטרנטיביים ש"מחוץ לקופסא".

        הבלוג שלך ודומיו משמשים כמעין בידור אינטלקטואלי במסגרת גבולות בטוחים.
        כל אחד יודע בדיוק מה הוא הולך לקבל. הנושאים נדונו פעמים רבות בעבר וכולם יודעים פחות או יותר מה יהיו המסקנות – לרוב נכונות.
        הבעיה היא שבלוגים כאלה מתפקדים בתוך בועה עם נגיעה מועטה במציאות.
        המציאות החברתית, כלכלית, פוליטית וכו' אינה פועלת על פי נוסחאות מושלמות וידע מלא של כל חלקי התמונה, אלא עם הרבה חורים וחלקים נסתרים.

        זו בדיוק המציאות שבה נתקל מי שבא לחקור את נושא החוצנים והעב"מים.
        הכל בנוי משכבות שכבות של הסתרה אותן יש לקלף אחת אחרי השנייה.
        ניל ארמסטרונג קרא לזה: "Truth Protective Layers."
        אין לנו את הלוקסוס של לנוע בתוך סביבה בטוחה ולהציע ניסוי מדעי מבוקר בכל פעם שמתעורר הצורך. עובדים עם מה שיש.
        הבלוג שלי ויתר על הבטחון הזה ונע קדימה אל הנושאים שמעסיקים את המין האנושי בהווה שלהבנתם יש השלכות קשות על המציאות.

        כאשר החלטתי לפתוח בלוג ידעתי מראש על הסכנה שבחשיפה העצמית.
        אולם הייחוד שבהתנסות האישית שלי והיותי מקור ראשון לחלק מהחוויות הכריעו את הכף.
        בתחום שלי מידע ממקור ראשון שקול לאלף ספקולנטים שיתנו את דעתם המלומדת על "היתכנות של יצורים תבוניים בכוכבים אחרים" מבלי לזוז מהכורסא.
        אם זה לא מסתדר עם הידע המקובל, זה מפני שזה ידע שאינו מקובל על חלקים גדולים באוכלוסייה, אולם על חלקים אחרים כבר כן. (מבלי להתחייב על העתיד).
        הטפטוף הבלתי פוסק של קוראים המספרים על חוויות דומות לשלי והכמות המדהימה של אנשים המדווחים על חסימה אנרגטית שהרפואה הרגילה אינה יודעת לתת לה תשובה, מוכיחים לי שהבלוג משרת צורך אמיתי.

        אהבתי

        • רציתי לדעת. מה הופך אדם לבר סמכא בענייני חוצנים? מי 'יודע' על חוצנים יותר מאחרים ומי לא? למה אתה מניח שאתה יודע על חוצנים יותר מאשר גלעד ואיזה הוכחות יש לך שישכנעו אדם אוביקטיבי שאיננו מוטה לאף צד?

          אהבתי

        • הי פרנז,

          אני הצעתי לך לערוך ניסוי, שלאחר שיתוכנן ויבוצע כראוי, אעמוד מאחורי תוצאותיו באופן מלא.
          מי שמוכן "לאבד כאן את הסביבה הבטוחה שלו", "לחרוג ממסגרת בידור אינטלקטואלי בגבולות בטוחים", "לזוז מהכורסא", "לגעת במציאות" – זה אני.

          אתה לעומת זאת השבת: "אינני רואה כרגע טעם להענות לאתגר שלך" ושלחת אותי לקרוא אתרי אינטרנט (שכתבו יושבי כורסא אחרים?)

          אני כמובן מכבד את רצונך לסרב לניסוי כזה. אחרי הכל, אינך חייב דבר לי, למישהו מקוראי הבלוג או לאף אחד בעולם.

          אהבתי

          • גלעד שלום.

            האנשים שהפניתי אליהם אינם "יושבי כורסא".

            קובי אלדר חוקר את נושא העב"מים ואף מקיים הרצאות.
            נכחתי בהרצאה שלו והיא היתה מעניינת ורצינית. הוא נאמן למתודה המדעית.

            חיים מזר חקר את הנושא ועל פי הלינק המצורף בשנת 2000 הוא היה חבר במרכז הישראלי לחקר עב"מים. אינני יודע איפה הוא יום.
            אדריאן דביר הוא האיש המפורסם ביותר בתחום מרפאות החוצנים בישראל.
            את פרויקט החשיפה אין צורך להציג (אני מקווה).

            לגבי הצעתך:
            אינני מכיר הילרים שמוכנים להעמיד את יכולותיהם לבדיקה מבוקרת. זה לא אומר שאין.
            לא ידוע לי על מחקר מסודר שנערך עם הילר כלשהו עם סטטיסטיקה, קבוצת ביקורת וכו' שאני יכול להפנות אליו.
            ההילרים נבדקים מדי פעם על ידי כל מיני ספקנים שרוצים לבחון אותם ומתפרסמות עליהם כתבות בעיתונים.
            זה די נפוץ אבל אלה לא בדיקות מדעיות.
            זכורה למשל תוכנית "הכוח" בערוץ 10.
            הבדיקות האלה מניבות תמיד תוצאות מעורפלות ולא חד משמעיות והצופה ההדיוט מניח מייד שההילר רמאי.
            הלוואי שזה היה כך. רמאות כזו ניתן לחשוף בקלות יחסית.

            לו כל ההילרים והמתקשרים היו נכשלים במאה אחוז מהמקרים לא היה לנו מה לחקור.
            אבל העובדות מראות שלחלקם יש הצלחות מדהימות בתקופות מסויימות או עם אנשים מסויימים ובמקרים אחרים לא.
            מה ההסבר לחוסר העקביות הזה? אוטוסוגסטיה? רמאות מתוחכמת? מזל?
            בבלוג שלי אני שולל את האפשרויות הנ"ל.
            במקרה זה נשארים עם העדויות של ההילר והמטופל על כך שהיה גורם נוסף מעורב בתהליך.
            והגורם הזה פועל על פי אג'נדה משלו:
            כשהוא רוצה הוא מרפא וכשהוא לא רוצה אז לא. כשהוא רוצה התקשור מצליח, כשהוא לא רוצה אז לא.
            מכאן נובע לדעתי חוסר העקביות בנתונים. זו לא הנחת המבוקש. זה אלימינציה.
            אז אתה אומר: זה לא מספיק. אני רוצה הוכחות חותכות לקיומם של היצורים האלה.
            אבל אתה לא מביא בחשבון:
            אם הם קיימים הם חכמים ויש להם רצון משלהם.
            והרצון שלהם כרגע הוא לא להתגלות.
            לכן אנו משתמשים בעיקר בניתוח עקיף: עובדות תומכות, לוגיקה, וכו' כדי לגלות מי הם ומה הם רוצים.
            דומה קצת לחקירה בלשית. עובדים הרבה עם ראיות נסיבתיות.
            למרות הקושי להשיג נתונים קשיחים במשך הזמן הצטבר מספיק חומר שיאפשר להרכיב תמונה סבירה.
            והמסקנות מאד לא נעימות, בלשון המעטה.
            זה מה שאני יכול להציע כרגע.
            זו תמיד הנקודה שבה הדיון נתקע בפורומים המדעיים.
            אתם רוצים מסקנות סופיות, נוסחאות מסודרות, קבוצת ביקורת, ושבסוף יהיה כתוב: מ.ש.ל
            מצטער לאכזב אתכם אבל הנושא נמצא בתחילת דרכו ואנחנו עוד לא שם.
            לעומת זאת יש המון חומר של אנשים שחקרו את הנושא במשך זמן רב.
            אל תהיו עצלנים. תקראו.

            אהבתי

            • בתשובתך נתת את כל הסממנים המוכרים למשהו שקיים רק בראשו של המאמין. אני כמובן לא יודע אם זה המצב עד שלא אוכל לבדוק זאת בצורה טובה, אבל זו בדיוק התמונה האופיינית לגבי דברים שכאשר סוף סוף מישהו הואיל להעמידם לבדיקה, נמצאו כקיימים רק בראשם של המאמינים. דוגמאות רבות הצטברו כבר בבלוג שלי.

              אנשים שלא מוכנים להעמיד את טענותיהם לבדיקה, הצלחות רק לעיתים בלי שידוע מתי זה יצליח ומתי לא, ומעל הכל, רצונם העצמי של הישויות המדוברות להתגלות או לא להתגלות בניסוי – כל אלה לא מאפשרים התייחסות בכלל לנושא.

              אהבתי

              • גלעד הטענות האלה חוזרת על עצמן שוב ושוב בדיונים המדעיים.
                אתם רוצים הוכחה כאן ועכשיו. אני מסביר שאין.
                דיברתי על הטחת הראש בקיר.
                אתה מנסה לחקור מישהו שהוא אינטליגנטי ממך כאשר המדע שלנו רגיל לחקור מיקרובים.
                האם אתה מבין שבמצב כזה (היפותטי או לא) אתה לא קובע את חוקי המשחק?
                אלה אינן טענות מתחמקות אלא הנחות יסוד לגבי הנושא שאתה רוצה לחקור.
                Read the Fucking Material.

                אהבתי

                • There is no material.
                  במקרה הטוב יש אסופה של עדויות של אנשים שראו דברים שהם לא יכלו לישב אותם עם משהו שהם מכירים. מכאן ועד לאן שאתה הלכת, ארוכה הדרך. אף תומך עב"מים לא הצליח להעמיד עובדה אחת שניתן לבדוק אותה התומכת בקיומם של חייזרים על פני כדו"א.
                  מדעית, לטיעונים שלך ולשל מאמיני הבעל יש אותה תקפות. והטענות שלך כאילו למדע אין כלים להתמודד עם כך, אענה לך בצורה הבאה: אם תוכל להגדיר לי מהן היכולות האנליטיות של מכלול הכלים הפיזיקליים, הכימיים והביולוגיים הזמינים היום למדען, אולי יהיה לך שבריר של אמינות.

                  אהבתי

            • אני אוסיף רק על דברי גלעד משהו שתמיד מתמיה אותי: כמו אלוהי הדתות השונות כך גם החייזרים שלך הם בעלי כוחות נסתרים. יכולות מדהימות וחכמה שמעבר לזו שלנו. משום מה הם לא באים לאפריקה ומפסיקים שם את הרעב. אין להם תרופה לאיידס. הם לא יכולים להצמיח איבר שנקטע ולמרות כל היכולות שלהם הם לא מצליחים להשכין שלום ואהבה בעולם ולהפסיק את המלחמות והסכסוכים.
              מה הם כן יודעים לעשות? נו, אם תשלם 250 שקל למתקשר המתאים הם ישחררו לך את השרירים התפוסים בגב. רגע? למה הם עושים את זה?
              אם הם אלטרואיסטים למה הם לא עוזרים לכלל האנושות כמו שציינתי קודם ? אם הם לא אלטרואיסטים כמה אחוזים הם מקבלים מהתשלום? מה יוצא להם מזה?
              אתה מבין כמה זה מגוחך ועלוב? זה בערך כמו שישראל תשלח משלחת להאיטי אבל במקום רופאים יהיו שם קוסמטיקאיות שיעזרו לתושבי האי לשים ליפסטיק ולצבוע את הציפורניים שנהרסו לגמרי בעקבות רעידת האדמה. זה היה נחמד מאד מצד ישראל אבל די מגוחך לא?

              אהבתי

              • ל- ido2267:

                אריק ענה לך למעלה והוא צדק.
                הם אלה שעושים את המלחמות והסכסוכים בעולם.
                הפרד ומשול.
                מרפאות החוצנים הן רק תרגיל ביחסי ציבור.
                החוצנים פה במשימת השתלטות.
                חיי אדם נחשבים בעיניהם כקליפת השום.
                רוב הבעיות הרפואיות שהם מטפלים הם בעצמם יצרו.

                אהבתי

                • אז הם עושים עבודה מאד גרועה. בשביל יצורים עילאיים עם בינה (שטנית?) מעבר לזו שלנו הם היו צריכים מזמן להשמיד את כולנו לפני שנספיק למצמץ. זה בדיוק חוזר על מה שאמרתי אבל להיפך. יש לך אוייב מרושע ונורא אבל אם רק תשים נייר אלומיניום בכובע הוא לא יוכל לגעת בך. מגוחך באותה מידה.

                  אהבתי

                • franse,
                  כמה זמן לדעתך נחוץ לחייזרים שהם הרבה יותר אינטליגנטיים מבני אנוש להשתלט על כדור הארץ?

                  רמז: הפעלה מרחוק של נשק אטומי\ביולוגי\כימי אשר יביא מלחמת עולם כוללת. זה כל כך קשה להפיץ וירוס קטלני במיוחד שיחסל את רב, אם לא את כל, בני האדם? האם באמת אינך יכול לחשוב על דרכים אחרות שאמורות להיות פשוטות למדי עבור חייזרים כנ"ל כדי להשיג מטרה זו? האם איך לוקח בחשבון שליצורים כל כך אינטילגטיים ומתקדמים טכנולוגית אין א הידע והכלים לבצע שתלטות באופן שאנחנו אפילו לא מעלים על דעתנו? אז למה בעצם הם עדיין לא עשו זאת? הרי מדובר בעשרות שנים לפחות?

                  אהבתי

            • ראשית, כבר היו מתארחים בתוכנית טלויזיה שכאלו (בישראל) שאמרו מפורשות שתיאמו איתם מראש פרטים.

              שנית, מס' נק' שלא הבנתי, אשמח להבהרה:

              כתבת שבבלוג שלך אתה שולל אופ' של אוטוסוגסטיה, רמאות מתוחכמת ומזל. הייתי שמח אם היית מסביר כיצד.

              בנוסף, הבעיה עם ראיות נסיבתיות היא היכולת לפרש אותן בהרבה דרכים שונות. למשל, הצלחה של הילרים לפעמים יכולה להיראות בעיניך כמוכיחה קיום חייזרים, כשבעיניי היא יכולה להצטייר כמקריות (ומכאן ההצלחה הלא קבועה). כי גם ספורטאי מצטיין לא מצליח להשיג בכל פעם תוצאות גבוהות, אך לכישלונו יש סיבות מדידות(עייפות, פציעות וכו'). האם ניתן לחזות אחוזי הצלחה משוערים של הילר/תחום מסוים בו יש לו אחוזי הצלחה גבוהים? האם ברגע שכבר יש הילר ואדם שכן מתחברים, ניתן לשחזר את ההצלחה עם אותו אדם פעמים רבות? אם לא, מה בעצם גורם לך לחשוב שההילר עושה משהו?

              ולסיום- אם החוצנים מתקדמים מאוד לעומתנו מבחינת אינטיליגנציה וטכנולוגיה, רוצים להשתלט עלינו וחיי אדם לא חשובים בעיניהם, למה לטרוח ליצור מחלות, להשתלט על אנשים וכו' ולא פשוט לפלוש לכדה"א ולגמור עם העניין? מה התועלת בעשרות(/מאות/אלפי) שנים של משחקי חתול ועכבר?

              אהבתי

              • ל- א.א. ו- ido2267

                החוצנים לא רוצים להשמיד אותנו אלא לשלוט בנו כפי שאנו שולטים בפרות.
                אנחנו משאב בשבילם.
                יש תוכנית לצמצם את אוכלוסיית העולם באופן משמעותי בצורה אלימה (יראה כמו אסונות טבע) ולהכניס את השאר למסגרת שלטון נאצית.
                זה נקרא New World Order.
                גרמניה הנאצית ומלחמת העולם השנייה זה עבודה שלהם.
                בבלוג שלי אני מסביר על הטיפולים ואיך אני מגיע למסקנות.
                הרגשתי את הטיפולים על הגוף.
                אני אמנע מהסברים נוספים בשני הנושאים כי החומר כבר קיים.
                תתיחסו ללינקים שהבאתי.

                אהבתי

                • לא יקירי. בני האדם עסוקים בהשמדת עצמם יום וליל בלי שום עזרה מבחוץ. אמת עצובה – אני יודע – שיצורים שאמורים להיות אינטיליגנטיים מתנהגים בטיפשות כזאת , אבל זו עדיין אמת.

                  אהבתי

                  • ל- ido2267

                    לא יקירי.
                    היטלר וחבריו היו תחת שליטה מוחית.
                    כל מי שחקר אי-פעם את גרמניה הנאצית יודע שחסרה שם חוליה חשובה מבחינת ההסבר להתנהגות של המדינה הזו במשך 12 שנה. אלימות ושנאה חסרי גבולות.
                    לא לחינם המונח 'שליטה מוחית' מופיע בשם הבלוג שלי.
                    לדעתי זהו הנושא החשוב ביותר שמולו ניצב היום המין האנושי.
                    אם לא נוציא אותו מהארון ונבין כיצד הוא פועל לא נוכל להתפתח הלאה.

                    אהבתי

                    • מי שחקר את התקופה יכול לומר, שכמו עריצים לפניו, הוא פנה להמון- זה שחסר לו בדר"כ וגרם להם לחוש נעלים עפ"נ אחרים, נתן להם ערך ומשמעות, הזין את פחדיהם ואיחד אותם, בהבטחות לעתיד טוב יותר, בו לכל אחד מהם יהיה יותר, אם רק ייפטרו מהגורמים המעכבים אותם. עם רטוריקה, כריזמה והמונים רעבים ניתן להגיע רחוק. אפילו לא אכנס לשאלות הרגישות בהפרחת מילים כאלו באוויר.
                      איך יודעים שהוא נשלט ע"י חייזרים? האם הוא היה היחד או שכל גרמניה הנאצית והמדינות שעזרו לה גם היו בשליטתם?
                      האם לדעתך כל העריצים הגדולים בהיסטוריה נשלטו ע"י חייזרים? כדי להרחיב את השאלה-האם יש מקום להעניש אדם על רצח שביצע או כל מעשה נורא אחר? מי אמר שהוא לא נשלט?

                      בנוגע למטרת החייזרים: למה צריך להפריד אותנו? יש בידם את הטכנולוגיה כדי לא להתגלות, מה זה משנה אם אנו מסוכסכים?
                      יותר מזה, אם אנו המשאב והם לא רוצים את כדה"א, למה לדלדל אותו? מה בעצם הם משיגים מאיתנו שאין להם?

                      אהבתי

                • החמצתי את התגובה הזו…

                  דבר אחד אני לא מבין… מאיפה אתה יודע מה החוצנים רוצים בדיוק וכיצד הם עושים זאת?
                  ואותה שאלה מקודם עדיין רלוונטית, כמה זמן נדרש לדעתך מיצורים שהם כל כל עולים עלינו באינטליגנציה ובטכנולוגיה לבצע את זממם? אילו אנחנו עבורם כמו פרות עבורנו אז זה קצת טפשי, ראית פעם חקלאי שרוצה לשלוט בעדר והוא עושה כל מני הוקוס פוקוס והתנהגויות משונות (שרק פרות בודדות עדות לכך) במקום לעשות את המתבקש והוא להקים גדר חשמלית, להשתמש בחבלים ושרשראות ועוד כל מני אביזרים פשוטים. במיוחד לא ראיתי חקלאי שמנהל את המשק שלו כאשר הוא מנסה להיות רואה ולא נראה.
                  אז תענה לי בבקשה, כמה זמן אתה מעריך שייקח להם להשלים את ההשתלטות?

                  אהבתי

                  • לטל שוורץ:

                    הם השתלטו מזמן. ההערכות מדברות על בין עשרות למאות אלפי שנה.
                    כל סיפורי התנ"ך הם על מערכת היחסים בין המין האנושי לחוצנים שתלטנים (אלוהים).
                    השאלה עכשיו היא האם המין האנושי ימשיך להיות נשלט או יצא לחופשי.
                    ההוקוס פוקוס הוא מפני שאנחנו יצורים אינטליגנטיים ולכן השליטה צריכה להיות בחשאי.
                    רכיב רציני בשליטה הוא הרחקה שלנו מחשיבה רציונאלית (חדה…) על ידי דתות, פילוסופיות הזויות ותיאוריות נכונות למחצה.
                    התרגיל האהוב עליהם הוא ערבוב של אמת ושקר.

                    אהבתי

                    • אני עדיין לא מבין למה השליטה צריכה להיות בחשאי, עיון בהיסטוריה מראה שעמים רבים נשלטו ממש בגלוי, לא היתה בעיה עם זה.
                      דבר שני וחשוב יותר, הרגע תיארת בדיוק את מה שגלעד מטפל בו בבלוג הזה והוא ההטיות הקוגניטיביות הנפלאות של המוח, הנטייה הטבעית שלנו לרגש, חוסר היכולת שלנו לסמוך על החושים שלנו בענייני אמת ושקר …
                      אדוני היקר, אתה לא מדבר על חייזרים, אתה מדבר על המוח האנושי ומגבלותיו! אבל אתה לא יכול להבין את זה בגלל החייזרים (סליחה, המוח שלך).

                      אהבתי

                    • בתגובה קודמת הסברת שברצון החוצנים להשתלט עלינו כי אנו משאב חשוב עבורם, הם רוצים לדלל את האוכלוסיה בחדות ולהשליט משטר דומה למשטר הנאצי.
                      ראשית, מה הם משיגים מאיתנו?
                      שנית, אם אנו משאב, למה לדלל את האוכלוסיה שלנו?
                      שלישית, אם הם כבר השתלטו על העולם לפני שנים כה רבות, היכן התוכניות שלהם ומדוע אוכלוסיית העולם רק עולה ועולה?

                      אהבתי

                    • טוב אני לא מאמינה שאני זאת שכותבת את זה כאן, אבל הנה:

                      Franse כתבת:
                      "רכיב רציני בשליטה הוא הרחקה שלנו מחשיבה רציונאלית (חדה…) על ידי דתות, פילוסופיות הזויות ותיאוריות נכונות למחצה.
                      התרגיל האהוב עליהם הוא ערבוב של אמת ושקר."

                      אם כך, איך נדע מה אמת ומה שקר? אולי אתה משרת שלהם ומדבר כאן בהפוך על הפוך?
                      או בקיצור, מה המדד לאמת?

                      אהבתי

                    • בשמת די עם זה, הוא עלה עלינו והגיע הזמן לקפל את המחושים הירוקים שלנו ולמצוא כוכב לכת אחר. נשאיר את הכוכב הזה לאמנון יצחק – התחפושת שלו לא משהו אבל בו עדיין לא חושדים.

                      אהבתי

                    • אני לא מכיר אפילו מקרה אחד שבו צד אחד שיש לו עליונות (טכנולוגית בדרך כלל) ומעוניין להשתלט על צד אחר ולשעבד אותו עושה זאת בחשאי ועוד מאפשר לצד הנשלט להרבות חופשי חופשי ולהתפתח טכנולוגית בעצמו, איזו סיבה יש להם לאפשר לאנושות להשיג טכנולוגיות שעלולות לאפשר לנו לאסוף עליהם יותר מידע ואולי אפילו להילחם בהם? זה לחלוטין לא הגיוני.
                      בכל מצבי השיעבוד האחרים, בין אם זה שעבוד של חיות משק לטובת האדם ובין אם זה שעבוד של תרבויות לצורך העסקתם כעבדים ושדידת משאבים אחרים המאפיין המרכזי הוא שימוש באלימות ישירה ופומבית, נוכחות גלוייה של המשעבדים והכי חשוב, השגת מטרות תוך זמן קצר מאוד במושגי הסטוריה, במיוחד כאשר הפער באינטליגנציה ובטכנולוגיה הוא גדול. הטיעון שלך לגבי החייזרים הוא פשוט טפשי כי נובע ממנו שהם ממש ממש כשלונרים בכל מה שקשור לשעבוד יצורים אחרים, שזה לא כל כך הגיוני מיצורים אינטיליגנטים, בעלי טכנולוגיה מתקדמת מאוד ושהם גם שתלטנים וחסרי רגשות.
                      נראה שאתה בכלל לא מבין מה המטרה של אותם יצירי דמיון שלך. השאלה היא פשוטה, מה הם מנסים להשיג בסופו של דבר מהשלטון שלהם כאן? לשחק מחבואים? לגרום לכלבים לרדוף אחריך? מה הם משיגים מכל זה?

                      אהבתי

        • franse שלום,
          ראשית, מעט מעליב שאתה מחליט עבורי (בתור קורא בבלוג הזה) מה אני אעשה או כיצד אתנהג למראה ראיות משכנעות.
          אתה משליך מהתנסויות רבות שחווית בעברך,בוויכוחים בפורומים וכו', על התנהגות צפויה עתידית ולא חש צורך בבחינה מחודשת של הנושא- מעט מזכיר את ההתנהגות בה אתה מאשים אותי (ושאר קוראי הבלוג). עד היום, לא קראתי אף חומר ממקור אמין (בסטנדרטים מדעיים) המאשר קיום חוצנים, גם מבלי שיוכם כ"טובים/רעים". אי לכך, בינתיים איני מאמין בקיום חוצנים,לא כי היא זו התפישה המועדפת עליי, אלא כי עד היום איש לא הוכיח אחרת.
          אינני מגדיר עצמי ספקן, אפילו לא ריאליסט מושבע- אך אינני פתי, או לפחות משתדל שלא להיות כזה. יותר מאשמח לגלות שיש ציוויליזציות אחרות ביקום, ברצינות. אך כדי להתחיל להפריך מידע כה רב שהתברר כמוטעה במקרה הטוב וכהונאה במקרה הפחות טוב, יש צורך בנכונות להניח את דעתם של קוראיך.לו תתחיל בניסוי כלשהו, (גלעד הציע מסגרת כלשהי שלא קשורה לשום זווית פסיכיאטרית) ותימצאנה תוצאות התומכות בדבריך, יותר מאשמח לומר זאת וללמוד לעומק את הנושא, אני בטוח שגלעד ורבים אחרים יעשו זאת גם.

          יחד עם זאת, אתה לא באמת יכול לצפות ממני להישאר שווה נפש למול אדם המתאר מצבים בו מסוכן עבורו להחזיק חפצים או לנהוג ברכב, גורם סיכון לכל הדעות, ללא כל פיקוח עליו או נסיון להבין מה הבעיה. ניסוי פשוט יכול להסיר במחי יד רבות מהטענות לדמיון לסכיזופרניה.

          לסיום, עדויות וסיפורים אישיים,גם רבים מאוד, לא שונות מספקולציות של "אנשים שלא זזים מהכורסא" כיוון שתופעות דומות ניתן למצוא גם אצל אנשים הסובלים מהזיות, סכיזופרניה פרנואידית וכו' וכן, סליחה, איני מכיר אותם ויש רבים בעלי דמיון פורה. פורסם פה לינק של סופר מד"ב המתאר מצב בו כשהוא לא כותב זמן מה, הדמיון שלו הופך לדומיננטי מאוד ומחליף חלקים במציאות,כפי שהיא נתפשת במוחו.

          אינני פוסל לחלוטין קיום חוצנים, אך ודאי שאינני מוכן לומר שהם קיימים בוודאות. איני יודע מה המצב. הרם את הכפפה, בוא נערוך ניסוי ואני מבטיח לך, שאם רק יהיה לי בסיס יציב דיו לעמוד עליו, אעבור ללא היסוס לצד שלך. הכדור במגרש שלך, כולי תקווה שתיענה להצעה.

          אהבתי

    • מה שגלעד רשם.
      כלומר – היו לי דברים יותר מעניינים לומר, אבל גלעד הגיב בצורה הכי שקולה ויפה האפשרית.
      הוא צודק – חשוב לנהל דיאלוג על הנושא הזה כדי לרדת לפשרו ככל האפשר. אני מסכים עם האמירה שיש כאן שתי אפשרויות – או שיש חייזרים שמדברים בתיקשורים, או שאין ומדובר בהפרעות נפשיות. בכל מקרה המידע אינו מספק כרגע לענות לכאן או לכאן.
      רק דבר אחד – טיעון שראיתי שאתה חוזר עליו פעמים רבות הוא לגבי כמות המאמינים. "עוסקים בו מליוני אנשים", "[סרטון] שיש לו מליוני צפיות ביוטיוב" וכן הלאה. כמות מאמינים לא מצביעה על איכות האמונה – ראה למשל את הנצרות (או הסיינטולוגיה).

      אהבתי

    • הי franse

      רציתי רק לומר מחוויה אישית – כשניכנסתי לבלוג שלך וקראתי את הרשומות הראשונות, השכנוע העצמי העמוק שלך גרם לי להאמין לזמן קצר שיש דברים בגו' ושיש לך הוכחות אמיתיות למרפאות החייזרים ולמתקפות עליך. אולם, לאחר שקראתי את הבלוג כולו, ראיתי שההוכחות שהסכמת לקבל כאמיתיות פשוט לא מחזיקות מים כשבוחנים אותן בחשיבה חדה.
      אפשר לסכם את זה בטענת ההילרים שהחייזרים לא מוכנים להשאיר שום סימן חיצוני-פיזי בעולם ובכך לסתום את הגולל על בדיקה אמיתית של הנושא ולשייך אותו לתחום האמונה המיסטית.
      לגבי פרנויה וסכיזופרניה – מהכרותי האישית עם שני לוקים במחלה – אתם פשוט מדברים אותו הדבר ותחת אותו הגיון. הפרנויה תמיד מתבססת על שבב של מציאות אמיתית (החל מהודעה בפייסבוק ועד צורת העננים) אבל החשיבה הסכיזופרנית בונה תילי תילים של פרשנויות על גבי הפרטים הטריוויאלים האלה, וזה, לעניות דעתי, גם מה שאתה עושה בבלוג שלך (וכנראה גם בראש שלך)
      אני ממליץ לך לעשות ניסוי ולקבל טיפול בעזרת כדורים פסיכיאטריים (כמובן במרשם רופא ותחת השגחה רפואית), רוב הסיכויים שתראה שהמחשבות שרדפו אותך היו מחשבות שווא.
      אני יודע שזה לא כיף לשמוע אך לפחות כך נראה המצב מהצד..
      אגב, אתה נקרא (בבלוג) כמו אחלה בנאדם, אינטליגנטי ורהוט.. רק שתדע שאני לפחות לא ביקורתי כלפיך באופן אישי.. בהצלחה!

      אהבתי

    • המטרה של התגובה הזאת היא להתייחס לדיון בנושא סכיזופרניה ולכמה מהטענות שהעלה franse בנוגע למחלה בתגובתו לפוסט.
      בהתאם לבקשה של franse ש-'מאבחני המחלות' יצהירו על הכשרתם – אינני פסיכיאטר, אני בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ועוד לא מוכר ע"י המדינה כמומחה.
      גלעד נתן קישור לקריטריונים של סכיזופרניה, ובכל זאת, לשם יישור קו וכמה הרחבות, הנה כמה מהקריטריונים הרלוונטים לדיון:

      חוויה של שניים או יותר מהבאים במשך חודש לפחות:
      אמונות שווא, הלוצינציות, דיבור לא מאורגן, התנהגות קטטונית או שאינה מאורגנת באופן בולט, וסימפטומים שליליים. אחד הדברים שוויקיפדיה (בעברית לפחות) לא מדייק בהם להבנתי הוא שתסמינים שליליים לא כוללים רק אַפקט שטוח, אלא גם חוסר הנעה והתדרדרות נוירולוגית.
      נקודה חשובה: רק אחד מהנ"ל נדרש אם אמונות השווא הן ביזאריות, או במידה וההלוצינציות כוללות קול המתרחש על פני תקופה ברציפות ומעיר על התנהגותו ו/או מחשבותיו של האדם, או במידה ויש יותר משני קולות המתקשרים ביניהם.
      כמו כן, נדרשת אבחנה של התדרדרות משמעותית בלפחות אחד מהמימדים: עבודה, יחסים בינאישיים ודאגה-לעצמי.
      ב-Sub type של סכיזופרניה פרנואידית, יש עיסוק מתמשך בהלוצינציה אודיטורית אחת או יותר, אין דיבור לא מאורגן, יש אמונות שווא בעלות אופי רודפני, אשר לרוב מאורגנות סביב נושא קוהרנטי. כמו כן, יש נטייה מוגברת להתנהגות אובדנית ובמקרים מסויימים התנהגות אלימה כלפי אחרים.

      שלוש מההערות של franse בנוגע ל-'האשמות הסכיזופרניה' היו:
      1. מחלת הסכיזופרניה הפכה לפח אשפה אליו משליכים כל התנהגות בלתי מובנת
      2. לא ניתן לאבחן סיכוזפרניה באופן סביר על ידי קריאה של מספר דקות בטקסט
      3. אף אחד מהמגיבים לא טרח לציין שבלוג מפורט כמו שלי אינו יכול להיכתב על ידי אדם חולה סכיזופרניה

      אז ככה: זה כל כך נכון שיש שימוש מוגזם ותוקפני בהאשמות לגבי בריאותו הנפשית של אדם בשיח החברתי. על אחת כמה וכמה באינטרנט. ומעבר לכך, רק מכיוון שמישהו מתנהג בצורה לא מובנת, זה לא אומר שהוא 'חולה נפש' בכלליות, או סכיזופרן בפרט. ולא, אף איש מקצוע שמכבד את עצמו לא יאבחן אדם על סמך כתביו. אבל, כאשר אדם מתאר חוויות מתמשכות המזכירות את חוויתו של הסכיזופרן, לכל הפחות מותר לנו לדאוג לשלומו. לא בכדי להתנצח על מהי האמת, אלא כי בריאותו ושלמותו של אדם מונחים על הכף.
      הנה עוד משהו שלא צויין בפוסט המקורי של גלעד – סכיזופרניה לרוב מתחילה ב'אירוע' אקוטי, תקופה קצרה יחסית שבה מופיעים התסמינים, החיוביים והשליליים. יש חשיבות קריטית לזיהוי התחלתו של אירוע כזה, מכיוון שעד כמה שאני יודע, מרגע שמתחילים התסמינים השליליים, מרגע שמתחילה ההתדרדרות הקוגניטיבית אין, או כמעט שאין, דרך חזרה. בהקשר הזה, בהקשר של הירידה בכושר השכלי, האדם כבר לא יחזור למה שהיה טרם האירוע. אני מניח, franse, שאתה יודע את זה, ולכן כותב שהבלוג המפורט שלך אינו יכול להיכתב על ידי סכיזופרן (וכדי להסיר ספק, לא, אני לא חושב שאתה או הרוב המוחלט של החברים בו 'חולים').
      מאוד מעניין אותי (ואשמח לתשובה) אם אתה מקבל את קיומה של המחלה או תולה את כל המקרים המאובחנים באירועים החורגים מהתפיסה המקובלת. אם התשובה היא לא, אתה מוזמן להתעלם מהשאלות הבאות.

      1. במידה ואתה מכיר בקיומה, האם אתה מקבל את זה, שגם אם הרוב המוחלט של החברים בקהילה שלך הם אנשים בריאים לחלוטין (ושוב, זה לא מס שפתיים), הרעיונות שאתם מקדמים יביאו לכך שאנשים שהם כן חולים ימצאו את דרכם לביניכם, מכיוון שיש משהו בחוויות ובמסגרת התפיסתית המתוארים בבלוג שלך שמבנה את מה שעובר עליהם בצורה שנשמעת להם היגיונית, למרות שלהבדיל מאחרים אותם בודדים זקוקים לטיפול?
      2. האם בעקבות הידע הרב והניסיון שלך בנושא, יש מצבים בהם אתה מסוגל לקבוע שאדם אינו 'מתקשר' באופן שבו אחרים מתקשרים? למשל, בדוגמא האחרונה שגלעד העלה סיפרה הכותבת שהיא חושדת שחוצנים השתלטו על החתול שלה, ושנכנסה למקלחת למשך שעות בתקווה שהחוצנים מפחדים ממים. האם אלה אמירות שכיחות, או מאוד יוצאות דופן?
      3. האם לדעתך אפשר לחשוב על קווים מנחים שמאפשרים, בתוך המסגרת התפיסתית של חברי הקהילה, לזהות מצבים בהם יש לכל הפחות לדאוג לחבר ולבחון איתו אם מה שעובר עליו זו חוויה אותנטית או תחילתה של התדרדרות מסוכנת?

      כי אם הדבר אפשרי, אני חושב שכחבר מרכזי בקהילה שלך אתה יכול לתרום לה מאוד בקידום תהליך שכזה, ועל הדרך גם אולי לשנות לטובה את חייהם של כמה אנשים. מה אתה אומר, יש מה לדבר על שיתוף פעולה?

      אהבתי

      • איל שלום.
        תגובה מושכלת לשם שינוי.
        אינני יכול לבדוק את טענתך לגבי השכלתך וגם לא בדקתי אם כל הסימפטומים שאתה מציין נחשבים למאפיינים הרשמיים של סכיזופרניה (חסרון בזמן) אבל בוא נניח שכן.
        אני מודע היטב לבעיה שבה ככל שאתה צועק יותר חזק: "אני לא משוגע" כך האנשים סביבך יותר משוכנעים שאתה כן.
        אבל מכיוון שבבלוג שלי כבר לקחתי את הסיכון הזה עוד תגובה לא תעלה או תוריד.

        בוא נתחיל מהתחלה.
        מעולם לא היה לי אירוע אקוטי האופייני למחלה.
        אצל פסיכיאטר שנפגשתי איתו לאחר הצבא העליתי את האפשרות שאני סובל מפוסט טראומה.
        "היתה לך טראומה?" שאל הפסיכיאטר.
        "לא", עניתי.
        "מצטער, בשביל פוסט טראומה צריך טראומה." ענה הפסיכיאטר.
        להפך – האופייני לבעיה היה דוקא חמקמקות הסימנים:
        לקח לי כשבע שנים מתחילת הצבא כדי להבין שיש לי בעיה.
        כלפי חוץ תפקדתי כמו כולם: עבדתי, דיברתי עם אנשים, אבל הרגשתי כל הזמן לא ממוקד, עצבני, חסר אנרגיה וללא הרמוניה פנימית.
        קראתי לזה: "הכל בסדר ושום דבר לא בסדר" משום שלא יכולתי להניח על זה את האצבע.
        הבעיה המרכזית שעליה התלוננתי בשנים הראשונות (מתחילת הצבא) היתה טשטוש חושים לו קראתי "טשטשת". כאילו שאני נמצא בתוך חלום ולא יכול להתעורר ממנו.
        ייחסתי את התחושה לעומס וללחץ של השירות הצבאי והייתי משוכנע ששבוע לאחר השחרור היא תחלוף.
        השחרור הגיע והתחושה לא חלפה אבל עדיין לא חשדתי שיש לי בעיה רצינית. זה נראה כמו איזה מטרד שתכף יחלוף.
        רק כשהגעתי לאוניברסיטה ארבע שנים לאחר מכן והתחלתי להיכשל במבחנים, התחלתי לחשוד שיש לי בעיה אמיתית.

        הסימפטומים שלי התאימו ברובם לתסמונת הדה-פרסונליזציה – הקדשתי לכך רשימה בבלוג שלי, אבל היו נוספים.
        היה לי למשל לחץ נוראי בחזה עם הקרנה ליד שמאל אבל בדיקות הלב היו שליליות.
        הגעתי לנוירולוג בכיר שחשד ב- Temporal Lobe Syndrome אבל זה לא הוכח.
        קיבלתי במשך שנתיים כדור שמיועד לחולי אפילפסיה שבסיומן הנוירולוג הגיע למסקנה שהוא לא עזר בכלום.
        רופא המשפחה שפעם ישבתי מולו ותיארתי את הסימפטומים שלי חשב רגע ואמר:
        "תשמע, אולי עוד חמישים שנה יהיה לרפואה ידע לעזור לאנשים כמוך, היום אין."
        העובדה שלא היה לו הסבר לא גרם לו לחפש מפלט בהסבר פסיכיאטרי כוזב. בשביל זה יש טוקבקיסטים.

        אין ומעולם לא היו לי הזיות קוליות וגם לא מסוג אחר.
        אם זה תנאי הכרחי ל-Sub type של סכיזופרניה פרנואידית הרי שזה מוציא את העניין מכלל אפשרות.

        אמונות שווא הן עניין של הגדרה. מבחינתי גם יהדות, נצרות ואיסלאם הן אמונות שווא.
        אם אתה מתכוון לאמונה שקריין הטלוויזיה מדבר אליך אז לא היו לי כאלה.
        התייחסות לקיום חוצנים אינה יכולה להכנס תחת הגדרה זו כי בזאת אתה פוסל תחום מחקר שלם.
        שים לב שלכל אורך הבלוג שלי הגישה שלי לחוצנים מאד רציונאלית וספקנית.
        בקהילה שחוקרת את נושא העב"מים והחוצנים הטענה שהם "מאמינים" מעוררת גיחוך.
        מי שטוען אותה הוא תמיד טירון או שהגיע לפורום בטעות.

        חוסר הנעה לא היה אבל עייפות שניסיתי לפצות עליה בפעילות יתר כן. אחד המטפלים הגדיר זאת כ:"פול גאז בניוטרל".
        רופאה שבדקה אותי השתמשה במינוח "גירוי יתר של מערכת העצבים."
        בדיקות נוירולוגיות לא העלו דבר.
        נעשתה לי סריקה טומוגרפית ממוחשבת (CT) כדי לבדוק אפשרות של גידול במוח.
        התשובה היתה שלילית.
        האחות במרפאה לחצה עלי להגיע לפסיכולוג למרות שהתעקשתי שהבעיות שלי פיזיות ולא פסיכולוגיות.
        הפגישות אצל הפסיכולוג לא העלו דבר. כנ"ל תשאול מקיף במרפאת חרדה.
        טסט פסיכולוגי שעברתי שיקף יפה את מה שאני מרגיש אבל לא הצליח להסביר מדוע.
        בשום שלב, עם כל אנשי המקצוע שפגשתי (פסיכולוגים, נוירולוגים, פסיכיאטרים), סכיזופרניה לא עלתה על הפרק. האם אני מספיק ברור בעניין הזה?
        אחזור על כך למען חובבי הפסיכיאטריה בבלוג:
        בשום שלב סכיזופרניה לא עלתה על הפרק.
        אתם מוזמנים להלחין את המשפט הזה ולשיר אותו במקלחת אם זה יעזור לכם להפנים.

        בעבודה היה קשה אבל הצלחתי להחזיק מעמד.
        דאגה לעצמי אכן היתה כפי שניתן לראות מהבדיקות שעברתי.
        היחסים הבין אישיים היו שטחיים. הייתי במצוקה פיזית מתמשכת ואי-אפשר לקיים זוגיות במצב זה.
        בשלושת הסעיפים לא היתה התדרדרות אלא מצב מתמשך.
        התנהגות אלימה כלפי אחרים לא היתה אבל מחשבות תוקפניות כן. המוח והגוף נמצאים כל הזמן תחת לחץ בלתי פוסק וזה יוצר תגובה פסיכולוגית אוטומטית.
        המודעות לחולשה יוצרת חששות מאובדן מקום העבודה או מכשלון מערכות יחסים, אבל אלה חששות רציונאליים הנובעים משיפוט תקין של המציאות.

        נושא החוצנים לא עלה עד שהגעתי למרפאות החוצנים.
        הוא איננו חלק מהזיה פנימית אלא הגיע מבחוץ בשיתוף עם אנשים אחרים – ההילרים.
        רק כאשר פגשתי את אדריאן דביר באוקטובר 1999 נושא החוצנים נכנס לחיי.
        לפני כן לא דמיינתי אפילו את העניין הזה והבעיות כאמור התחילו שנים קודם.
        לשאלתו של גלעד: "מה קדם למה – הסכיזופרניה או החוצנים?" התשובה ברורה:
        סכיזופרניה אין והחוצנים הגיעו עם ההילרים, לא איתי.
        השאלה אמנם התייחסה לניתוח שלי לתקשור שהביאה מישהי אחרת אבל הרמז היה ברור.

        לגבי המשפט שלך:
        "מרגע שמתחילה ההתדרדרות הקוגניטיבית אין, או כמעט שאין, דרך חזרה. בהקשר של הירידה בכושר השכלי, האדם כבר לא יחזור למה שהיה טרם האירוע."
        מאפיין זה בלבד מוציא את הסכיזופרניה מכלל אפשרות משום שאני חוויתי התאוששות מופלאה כמתואר בבלוג שלי.
        ההסבר לכך להבנתי ולטענת ההילרים שטיפלו בי הוא שנעשתה בי חבלה מכוונת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וברגע שהם נוטרלו (חלקית) חלה התאוששות מפתיעה.
        למעשה אני טוען שאני בריא לחלוטין (למעט כמה בעיות פיזיות המתוארות בבלוג) ויכול לתפקד באופן רגיל לגמרי מרגע שמסירים ממני את כל ההטרדות המלאכותיות.
        הבעיה היא שהם אינם עושים זאת מכיוון שיש להם אג'נדה עולמית שאינה מוכנה להכיל בני אדם חושבים מסוגי וסוגכם. אבל זה נושא להודעה אחרת.

        אני מקבל את קיומה של הסכיזופרניה כמחלה משום שאין לי כרגע את הכלים לשלול את כל המקרים "הרגילים" ולייחס אותם לגורם חיצוני.
        אולם אני יודע בוודאות שיש אנשים שחוצנים גרמו להם לסכיזופרניה.
        ככל שאני חוקר את הנושא הולך ומתברר שהעולם "הרגיל" שבו אנו חיים אינו אלא אשליה.
        רבות מה"אמיתות" המקובלות שהורגלנו בהן מתפוררות אם בודקים אותן לעומק.
        למי שרוצה לצאת מהקופסא מומלץ להתחיל בנושא פחות טעון שיותר קל להתייחס אליו באופן אובייקטיבי: הירח.

        לגבי שאלה מס' 1:
        אינני יכול להיות אחראי לאן יימשכו חולי נפש למיניהם.
        חולי נפש יכולים להיות בכל מקום.
        הרעיון שסכיזופרנים יימשכו לנושא התקשורים והחוצנים בגלל התבנית שלהם נשמע טוב אולם בפועל אין זה כך.
        עד כמה שידוע לי סכיזופרן אמיתי שחי על תרופות יתקשה מאד להתמודד עם החומרים המופיעים בפורומים ובבלוגים הקשורים לנושא.
        אתה מוזמן לקרוא את תגובות הקוראים בבלוג שלי ולהחליט בעצמך האם הם סכיזופרנים. לדעתי לא.
        אם תעקוב אחר התלונות הבריאותיות של האנשים המופיעים בבלוג שלי תראה שהתלונות שלהם אינן תואמות אף מחלה מקובלת וגם הטיפולים הרגילים לא עוזרים.
        יש כאן תופעה שמחכה להסבר. אני מנסה להציע הסבר ואף טוען שמדובר בתופעה המונית.

        זו תמימות מצדכם לחשוב שכל מי שעוסק בנושא החוצנים הוא משוגע או טמבל שהשיטה המדעית לא מוכרת לו. ההפך הוא הנכון.

        לגבי שאלה מס' 2:
        התגובה של הכותבת היא שכיחה לגבי אנשים שחוצנים תוקפים אותם.
        הכניסה למקלחת היא תגובה של מי שמרגיש לחוץ ומוכן לנסות כל דבר כדי שהחוצנים יעזבו אותו.
        מאחר והידע על החוצנים חלקי מאד, יש ברשת כל מיני עצות איך להיפטר מהם.
        למשל לדמיין שדה אנרגטי בצבע סגול, לבן או זהב סביב הגוף, לבצע טקסי טיהור שונים, לפזר בבית קריסטלים מכל מיני סוגים, או למלמל פסוקים מהתנ"ך.
        לרוע המזל אף אחד מהאמצעים הללו לא עוזר משום שתקיפת חוצנים היא אקט מלחמתי הנעשה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.
        הדרך היחידה להתמודד מולם תהיה כנראה למצוא בעל ברית חוצני בעל אינטרס משותף אשר לו טכנולוגיה שלפחות משתווה לתוקפים. האויב של אויבי הוא ידידי.
        כלל אצבע: המין האנושי הוא גזע בעל רגשות (sentient being) והתוקפים לא.
        הוא יצטרך למצוא בעל ברית מהסוג שלו, כלומר כזה שמסוגל להבין ולכבד רגשות.
        לגבי החתול:
        דוקא כאן אין תעלומה גדולה. החוצנים מסוגלים להשתלט על מוח של בן אדם, לא כל שכן על חיות.
        לי היה מקרה דומה במקום מגוריי.
        יצאתי לצעידת לילה וחלפתי על פני שני כלבים בגודל בינוני המוכרים לי ששייכים למישהו שאני מכיר.
        הכלבים היו רגועים לגמרי ולא גילו בי כל עניין. לאחר שהתקדמתי כמאה מטר שמעתי נביחות זעם מאחורי. הסתובבתי וראיתי את שני הכלבים רצים לעברי בריצת אמוק מטורפת כפי שלא ראיתי אותם מעולם.
        הייתי לבד על הכביש והיה ברור שהם ממוקדים בי. הם היו בריצת תקיפה, כל השרירים במאמץ מקסימאלי, נוהמים ונובחים בקולי קולות. היה לי ברור שהם מעוניינים בדבר אחד: להגיע אלי ולקרוע אותי לגזרים.
        הבנתי מייד מה קורה: החוצנים הדליקו אותם וגרמו להם לתקוף אותי.
        לו הכלבים סתם נבהלו מנוכחותי הם היו נובחים כאשר עברתי לידם ולא מאה מטר לאחר מכן.
        לא היתה סיבה שבעולם שהם יעברו מהמצב הרגוע שבו ראיתי אותם לריצה מטורפת תוך דקה.
        היה לי מקל ביד (נסיון מהטרדות כלבים קודמות) ולרגע שקלתי לעצור ולהילחם בהם אולם הבנתי שהפעם המצב שונה. פתחתי בריצה מטורפת ופניתי לשביל צדדי כדי להיעלם משדה הראייה שלהם ולשמור מרחק. רק לאחר כמאה מטר נעצרתי מתנשף לאחר שוידאתי שהכלבים לא מאחורי.

        לגבי שאלה מס' 3:
        אני מודע לכך שלפעמים מישהו מחברי הקהילה נמצא במצוקה.
        זה לא אומר שאפשר לעזור. לרוב אי-אפשר.
        אם תקרא קצת בפורום ישויות אור תראה שאנשים מדווחים על מצוקות רבות הקשורות לחסימה אנרגטית ואבדן איזון נפשי שאין להן מענה ברפואה הקונבנציונלית וגם לא באלטרנטיבית.
        אלה אינן מחלות נפש במובן המקובל שאתה מתכוון אליו.
        הקו שאתה מותח בין "חוויית תקשור אותנטית" ל"תחילתה של התדרדרות מסוכנת" כאילו שהשנייה היא המשכה של הראשונה אינו נכון.
        תקשור הוא פעולה טכנית פשוטה שכל אחד יכול לבצע.
        המוח הוא מכשיר לעיבוד תדרים ותקשור הוא בסך הכל תדר.
        חולי נפש אינם מתקשרים יותר מאחרים ופעולת התקשור אינה גורמת למחלת נפש.
        תקשור הוא עסק מסוכן לא בגלל הצד הטכני שלו אלא בגלל שהיצורים שאיתם מתקשרים "מעבר למסך" מסוכנים להפליא ומסוגלים להשתלט על מוח של בן אדם תוך חמש דקות.
        אם אתה מרים טלפון לעבריין מסוכן והוא בא אליך הביתה, אין זה אומר שמכשיר הטלפון מסוכן. זה אומר שאתה צריך לדעת למי אתה מתקשר ובתקשור לרוב לא יודעים.
        אותם יצורים תוקפים באותה מידה גם אנשים שאינם מתעניינים בנושאי הניו-אייג' או בחוצנים.
        הסכנה אינה מוגבלת לאנשים שעוסקים בנושאים אלה, אלא כל האוכלוסייה חשופה לה. על פי נסיוני לפחות.
        מי שחווה התדרדרות מסוכנת יגיע ממילא לטיפול רפואי משום שהסביבה הקרובה שלו תבחין בשינוי במצבו.
        הדאגה המתחסדת משהו לחולי נפש המתעניינים בתקשור, שמן הסתם הגיעה רק עם הופעת מאמר זה, נראית לי לא רצינית.
        זה נראה כהמשכה של המגמה לקשר בין תקשור, חוצנים ומחלות נפש שמבצע רצח אופי באוכלוסייה שלמה.
        האם אתה דואג באותה מידה לחולי נפש שמתעניינים בכדורגל?

        לגבי הערתך האחרונה:
        לרוב אין דרך טובה להציע לבן אדם טיפול רפואי דרך האינטרנט אלא אם כן הוא מבקש זאת.
        הרי כבר סיכמנו שאבחון מצבו הנפשי של אדם רק על פי מה שהוא כותב אינה רצינית.
        אני מציע לך כאיש מקצוע להסתפק באנשים המופנים אליך בדרכים הרגילות ולא לחפשם במקומות אקזוטיים רק מפני שזה יותר מעניין.

        מציע לכולם לגשת ללינק הבא:
        Synthetic Telepathy – The Early Mind Wars by Richard Alan Miller.

        http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?52005-Synthetic-telepathy-and-the-early-mind-wars-by-Richard-Alan-Miller&s=dfaef283a6ab485108218d00512db11a

        ולהוריד את הקובץ:
        SynTelepathy.pdf
        זהו קובץ בן 59 עמודים המפרט שיטות שונות לשליטה והטרדת בני אדם באמצעים אלקטרוניים.
        הקובץ נכתב על ידי Richard Alan Miller ב- 2001 ומתבסס על עבודתו של Allan Frey משנת 1972. כבר אז המדע הזה היה מוכר.
        החומר כתוב בצורה פשוטה ותמציתית ללא הסברים מדעיים מסובכים.
        חובה לכל מי שרוצה להבין את האיום הגדול ביותר על המין האנושי בשנים האחרונות ובשנים הבאות.

        תודה, franse.

        אהבתי

        • אין שום סיכוי שהצלחת לברוח מכלבים אחוזי אמוק שרודפים אחריך באופן שתיארת. או שאתה משקר, או שאתה מדמיין את כל הסיפור או, וזו האפשרות הכי סבירה לדעתי, שהכלבים רדפו אחרי דבר אחר בכלל ואתה עשית קישור שגוי. אפילו אם היית אצן אולימפי לא היית מצליח לחמוק מכלבים במצב כמו שאתה מתאר. זה גם מעניין שממרחק של כמאה מטר ראית ש"כל השרירים במאמץ מקסימלי", נשמע מאוד הגיוני, בערך כמו כל שאר הסיפורים שאתה מספר.

          אז אולי תסביר כבר בבקשה מהו אותו איום על המין האנושי? מה עומד לקרות לדעתך ותוך כמה זמן הם אמורים להשלים את מה שהתחילו בו?

          אהבתי

          • א. טל, אתה לא יודע מה היה שם ולא ראית את הכלבים (שאולי באמת רדפו בכלל אחרי חתול) אז אי אפשר לקבוע חד משמעית שמישהו משקר או אפילו מדמיין.
            ב. היה לי חבר שלקה בתסמונת התשישות הכרונית. הוא היה צעיר ולא עבד בעבודה מלחיצה אבל בכל זאת הסתובב במשך שנתיים חסר מעש וניסה לשכנע את הביטוח הלאומי שאיננו מתחזה ושאכן יש לו בעיה. מה שקרה לFRANZE
            נשמע לי דומה אבל אני לא רופא ואני מסכים שלאבחן דרך האינטרנט זה לא רציני, פשוט רציתי להראות שיש כל מיני הסברים שאינם כוללים חייזרים.
            ג. FRANZE , כל מה שתיארת – בין אם אני צודק לגבי תסמונת התשישות הכרונית ובין אם לא — מעניין מאד מבחינה רפואית אבל למה החלטת שדווקא חייזרים עומדים מאחורי זה? באותה מידה יכלת לטעון שמישהו הטיל עליך קללה או שזה עונש מאלוהים על כך שאינך שומר שבת. נכון, למדע של היום אין עדיין את כל התשובות לכל שאלה, זה עדיין לא אומר שמותר לי לתת כל תשובה שהיא כשהמדע לא מוצא אחת.

            אהבתי

            • עידו,
              א. אני מסתמך על התיאור של הבחור ועל ידע על מהירות הריצה של בני אדם ושל כלבים (אלא אם כן הם לוקים בתסמונת התשישות הכרונית…:-)) וכן על יכולת המעקב של כלבים באמצעות חוש הריח, אפילו אם האירוע התרחש בחושך מוחלט. במצב המתואר כל כלב במצב סביר היה משיג את הבחור בקלי קלות ובודאי שהוא לא היה מצליח "לחמוק לשביל צדדי". התשובה הצפויה שלו לה אני מצפה תהיה כמובן שאלה שהשתלטו על מוחם של הכלבים הורו להם להפסיק לרדוף או פשוט ביטלו א השפעתם. (אגב, מעניין אם יש עכשיו בלוג מקביל של כלבים בו הכלבים מנסים לשכנע את הנבחנים האחרים שחייזרים השתלטו עליהם ואילצו אותם לרדוף אחרי אנשים…).
              הבחור הגדיל לעשות וסיפר שראה את מצב ה*שרירים* שלהם ממרחק של כמאה מטרים, הממ… בוא נראה מה האפשרויות, או שהכלבים הספיקו להתקרב עד כדי כך שהוא באמת ראה את השרירים שלהם, אבל אז סיפור ההתחמקות נהיה אפילו עוד יותר מופרך, או שאין מצב שהוא ראה את מה שהוא טוען שראה ואותי לימדו שכאשר נוהגים כך קוראים לזה לשקר. אתה רוצה לקרוא לזה באיזה כינוי מכובס כמו אי אמירת אמת או ליצנזיה פואטיקה? אין לי בעיה עם זה, הדברים שהוא מספר לא סבירים במידה כזו שאי מרשה לעצמי לכלול שקר ברשימת ההתייחסות לדבריו. לא טענתי שהוא משקר בודאות אלא רק העלתי את האפשרות שהאדם משקר. כתבתי במפורש שיכול להיות שהוא דמיין את הסיטואציה כולה וגם יכול להיות שהוא פשוט פירש אותה לא נכון, ואפילו הדגשתי שזו האפשרות היותר סבירה בעיני. העובדה שאיני יכול דעת מה בדיוק קרה אינה גוררת אחריה שכל דבר שהוא מספר בהכרח נכון או אפשרי.

              ב. כמו שכתבו אחרים, האדם נשמע אינטילגנטי ורהוט עד שנכנסים לסיפורו תיאורים וטיעונים שהם, מה לעשות, נשמעים מאוד דמיוניים במקרה הטוב, כאשר לפחות לחלק מהדברים יש הסברים יותר פשוטים ובמקביל הפרשנות שלו של הדברים מעלה קשיים רציניים שאדם אינטיליגנטי היה אמור להיות מסוגל לראות את חוסר ההגיון בסיפור. ברור לי שקשה להתווכח עם חוויה של אדם, כך אנחנו בנויים, צריך להיו אדם מאוד מאוד רציונלי כדי להכיר בכך שאמונה מסויימת שאתה מאמין בה היא כנראה שגוייה לנוכח קיומם של חורים וסתירות פנימיות מחד והסברים אחרים טובים ופשוטים יותר מאידך. אני לא אתפלא אם מי שחווה חוויה חוץ גופית ימשיך להאמין בזאת למרות שנראה לו שניתן להשרות חוויה דומה באמצעים מלאכותיים פשוטים אשר משפיעים על פעילות המח ותו לא.

              ג. FRANZE וכל אחד אחר שסבור שהסיפור שהוא מספר הגיוני מוזמן לענות על השאלות ששאלתי אותו בתגובות הקודמת שלי אליו ונראה לאן מגיעה מחילת הארנב.

              אהבתי

  19. שלום לכולם,

    כרגע אני מתנהל בדיון בפוסט אחר (אבן החייזרים )ולמרות שנושא התיקשורים רחוק ממני(ולעיתים אף מגוחך)יש לי נקודה שאבקש להוסיף לעיונכם הקשורה לפן הפסיכולוגי/פסיכאטרי .
    על הפרק :חטיפות
    עשרות אלפי איש אם לא מאות טוענים כי נחטפו ע"י חוצנים.
    אופן החטיפה ,הניסויים שנערכו עליהם,התחושות והמראות מאוד זהים אחד לשני. בהחלט תופעה (אמיתית או לא) שראויה למחקר ולבדיקה.

    פרופ, ג'ון מק ,פרופ' לפסיכיאטריה מאוניברסיטת הוורד,זוכה פרס פוליצר חקר את התופעה לעומקה ,ראיין מאות חטופים וחיטט בניבכיי נפשם לעומק ולרוחב כפי שפרופ' למסיכיאטריה מוערך שכמוהו יודע לעשות…
    אני מאוד ממליץ לקרוא את כתביו ולשמוע את דבריו.
    רגע..האם הוא אמיתי ? :
    http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack
    http://www.news.harvard.edu/gazette/2005/12.08/15-mm.html

    אומר לכם בקצרה – פרופ' מק איננו טוען שבידיו הוכחה נחרצת לביקורי חוצנים בכדה"א אך לטענתו האנשים שאותם ריאיין אינם משקרים (מזכיר לכם – שנים של עבודת מחקר פסיכיאטרית מעמיקה ומאות מתושאלים).
    אחד משיאי עבודתו ,לדעתי, היה במקרה שהתרחש בזימבוואבה – 64 תלמיד בית"ס(גילאי 6-12) ששיחקו בחצר ומורותיהם טענו שחללית חוצנית נחתה בשטח החצר.
    בעקבות רעש תיקשורתי רב יצא ג'ון מק לשם לחקור את העיניין :
    הוא ערך שיחות עם הילדים וצוות המורים.
    הילדים ציירו את שראו .כולם עם אותם תיאורים – החייזרים הנמוכים בעלי העיניים הגדולות והשחורות המכונים בפי חוקרי החוצנים – "אפורים"
    חלק מהילדים גילו סימפטומים טראומתיים ,חלק פחדו ובכו (למי ששואל למה חללית לא נוחתת על מדשאת הבית הלבן – אימפקט תרבותי שגובל בהלם קשה לעיכול)
    חלק מהילדים טוענים שהועברו להם מסרים טלפתיים לחשיבות השמירה הסביבתית על כדור הארץ.
    דבר שכזה אפילו צוות שחקנים הוליוודי מיומן לא יכול לזייף לאורך זמן.

    אשמח לדיון רציני ומעמיק באם תואילו לעיין בקצה הקרחון:
    http://johnemackinstitute.org/2008/01/encounter-in-ruwa-the-ariel-school-ufo-sighting-documentary-film-project/
    ולצפיה :
    http://www.disclose.tv/action/viewvideo/67072/John_E__Mack__62_School_children_close_encounter_w/

    תודה.

    אהבתי

      • היי גלעד,
        נראה לי כי בכותרת ראשית : "חייזרים – היה או לא היה" הדיונים הנ"ל טוחנים מים.
        קריאה בחומרים שהצגתי פה ובפוסט על האבן ה"חוצנית" כנראה תביא את נושא הדיון למחוזות יותר מקורקעים (ומעניינים מן הסתם) מסתם דיבורים ברוח.

        מחכה.
        תודה,
        איתי.

        אהבתי

    • לאיתי.
      ההערכות בארצות הברית מדברות על שישה מיליון חטופים.
      האפורים – רובוטים רצחניים שמשרתים גזע נוסף.
      המסר על שמירת כדור הארץ – חלק ממערך ההטעיה שלהם על מנת להציג עצמם כטובים.

      אהבתי

    • פספסת את מה שחשוב. פרופ. מק הוא זה שעבר שטיפת מוח ע"י חיזרים שמטרתם לבלבל אותנו. הוא המציא את המחקרים במטרה לייצר בלבול ותחושה של הצפה ע"י חיזרים, כשבעצם לכל היותר יש כאן 2-3 ספינות סיור שמבצעות את השליטה המוחית.

      אהבתי

      • נראה לי שמי שמבלבל פה זה אתה את עצמך – אני ספרתי 4 ספינות סיור,2 רובוטים (לאחד היתה חסרה עין) ותלת-אופן אחד.
        הבעיה היא שמיליון מתקשרים בעולם וכל אחד נותן נתונים(חזיונות/הזיות) שונים.
        תודה. אבל אני מעדיף להצמד לתחקירים אמינים,עדים מהמנים ומסמכים רישמיים.

        אהבתי

    • וודאי שלא יהיה מחקר רציני כזה. החיזרים דואגים לכך.
      הם עושים עלינו ניסויים – מכניסים רעיונות על כך שמלחמת העולם השניה הייתה בגללם וכל מיני דברים כאלה, ורואים איך זה משפיע עלינו. כל זה כשיש פה לכל היותר איזה כמה ספינות סיור קטנות וזהו.

      אהבתי

  20. שלום franse

    אני קראתי כאן את התגובות שלך וגם נכנסתי לבלוג שלך כדי לקבל תמונה גדולה יותר של הסיפור האישי שלך.

    עברתי בעניין רב על הפוסטים שלך לגבי הטיפול שעברת אצל אדריאן דביר כמו גם הרקע לכל הנושא האישי שלך. אני חייב לציין מראש שאני כן מאמין בקיומם של חוצנים אולם רחוק מאוד מהעולם שאתה מתאר/מדמיין/משכנע את עצמך בקיומו.

    בגלל הרקע הנפשי שלך שהצגת אותו בפרוטרוט בבלוג כמו גם הבעיות הפיזיות הרבות שמהן התחלת לסבול סביב אותו הזמן שהתפתחה המועקה הנפשית, אתה היית חייב לחפש תשובה שתעזור לך איכשהו להתמודד עם המצב ולתת לך תקווה לריפוי. כפי שרשמת בעצמך, הרפואה הקונבנציונלית לא עזרה לך(כפי שקורה פעמים רבות בבעיות שמקורן נפשי) ולכן פנית כל גורם אחר שאולי יביא את הישועה. כמובן שהסקרנות האישית שלך לנושא החוצנים עוד מלפני זה והמצב הרגשי בו היית שבו כל זיק של תקווה מתקבל כאור גדול של מרפא, הביאו לכך שהטיפול (הממש לא מוצלח ע"פ אמות המידה שלך אפילו כפי שרשמת בהגינות אישית)גרם לך להיכנס לל"לופ" הזה עוד יותר עמוק ולהביא אותך למצב שממנו כבר אין דרך חזרה. כמו בן אדם במצוקה שמוצא באמונה באל מרפא לנפש ותקווה אתה מצאת בעולם החוצנים שלך תשובות והסברים אשר נתנו לנפש שלך את התקווה היחידה שעוד נותרה, וכתוצאה מההשפעה הפסיכולוגית של התהליך זה קצת חיזק אותך ונתן לך הרגשה פיזית ונפשית טובה יותר. סוף סוף העולם סביבך קיבל היגיון (חבל רק שבצורה מעוותת ודמיונית אבל זה יותר טוב מכלום) והשאלות הרבות שלך קיבלו פתרון שהניח את דעתך. למרות הסתירות הרבות בעולם שיצרת ולמרות היותך לא ספק בחור אינטליגנט מעל הממוצע החולשה הנפשית שלך הביאה אותך למצב בו אתה מספק תשובה חוצנית לכל חולי או בעיה, לא רק שלך- אלא עבור כל מה שקורה סביבנו בעולם. זוהי מלכודת הדבש שאליה נכנסת- עולם דמיוני שיצרת לעצמך בו כל הסיבות למה שקורה ברורות ומוחצות. עולם בו הקיום שלנו נשלט לא על ידנו וע"י המקריות אלא ע"י כח עליון שרוצה להרע לנו. העולם שיצרת כל כך מפותח ולוגי כך שאתה שכנעת את עצמך לדעת, ללא כל אפשרות כבר לקבל את ההסבר הקר, הרציונלי והאמיתי שרק מהצד ניתן לראות אותו בבהירות אמיתית- אתה חי בפנטזיה אותה יצרת והיא כבר הפכה למציאות חייך. זו מציאות שמאוד קל להישאב אליה כשאתה במצב נפשי מעורער- ממש כמו שקל להישאב לדת כשבן אדם נמצא במצוקה. מוח האדם הוא כלי מדהים ומופלא אשר מייצר עבורנו מציאות יומיומית- השאלה רק אם היא מחוברת לאמת או פנטזיה מושלמת. יש אנשים רבים ש"חיים בסרט" ללא תופעות לוואי משמעותיות ואין עם זה בעיה. השאלה מתי זה כבר הופך לדבר שמסכן את עצמך, בריאותך והסובבים אותך.

    כפי שכבר רשמתי, אני כן מאמין בקיומם של חוצנים. מבחינתי בנושא זה רב הנסתר על הגלוי ואף אחד מאיתנו לא נמצא במצב בו הוא יכול לתאר את העולם שלהם ושלנו כפי שאתה ודומיך מתארים. אתם לקחת פירור ועשיתם ממנו עוגה לתפארת שניזונה מהחלפת מידע בקהילות הספציפיות והזנת אחד את השני בתאוריות שעבורכם הם אמינות והגיוניות. מאוד קל להישאב להתמכרות הזו, אבל אסור שזה יהפוך לדרך חיים כי התוצאות אינן חיוביות כפי שאתה חש על בשרך יום יום. מבחינתי ולדעתי בלבד היה מומלץ שתטופל ע"י פסיכיאטר בתרופות מתאימות ותראה האם עדיין אתה זקוק למציאות שיצרת כדי להרגיש טוב יותר- אולי יש עוד תקווה לצאת מזה.

    אהבתי

  21. הטעות שלי.

    לפעמים יש מצב בחיים שאדם יודע שהוא עושה טעות אבל הוא חייב לעשות אותה. אין לו ברירה.
    הנה הטעות שלי:
    כפי שציינתי, הדיון עם אנשים מהסוג המאפיין בלוג זה משול עבורי להטחת הראש בקיר.
    פעם אחר פעם אני נדהם לגלות עד כמה הרוב המכריע של האנשים חושבים רק בתוך הקופסא ואיזה מנגנון אדיר של הדחקה הם מפעילים כאשר מציגים לפניהם עובדות הסותרות את תפיסת עולמם.
    אבל מאחר והמניע העיקרי שלי לכתיבה פה ובבלוג שלי הוא דאגה למין האנושי, אחטא לעצמי אם לא אנסה לשתף אתכם במידע המדאיג היום מיליוני אנשים בעולם.

    נתקלתי היום במאמר (אנגלית) אשר מסכם באופן יפה את הנושאים שאני לומד ואף חווה על בשרי בשנים האחרונות.
    ייחודו של המאמר בכך שהוא טרי לגמרי: הוא פורסם אתמול, יום שבת 3.11.2012 .
    המאמר תמציתי מאד וסוקר את הרעיונות המרכזיים המעסיקים היום את המדיה האלטרנטיבית.
    ביחד הרעיונות האלה משרטטים תמונה עגומה למדי של המציאות הקיימת והמתוכננת בעולמנו.
    מי שרוצה לרדת לפרטים המאמר מפנה למקורות נוספים.
    שם המאמר:
    .Black Projects: Follow The Money
    http://projectcamelotportal.com/kerrys-blog/1404-black-projects-follow-the-money
    הכותבת היא קארי קאסידי מפרויקט קמלוט, אישיות מפורסמת בתחום המדיה האלטרנטיבית.
    מי שרוצה מוזמן לחפש את שמה בגוגל.

    אם זו "אמונת שווא בעלת אופי רודפני, אשר מאורגנת סביב נושא קוהרנטי", הרי שמעורבים בה הרבה מאד אנשים.

    לפני שאתה מביע דעה,
    !Read the Fucking Material

    אהבתי

    • או קי. אני מודה שנשברתי באמצע.
      תראה FRANSE יקר. כשמישהו כאן העלה חשד שיש לך בעיה נפשית שאלת אותו בצדק מהי ההכשרה שלו בפסיכיאטריה. כלומר אתה לא תקבל את דעתו של אדם שקרא את הטקסט שכתבת והחליט שאתה סובל מבעיה נפשית כי זה לא רציני. גם אם הטקסט שלך נראה לא שגרתי ולא נופל בתבניות המצופות זה לא הופך אותך אוטומטית למשוגע ובזה אני מסכים לגמרי.
      העניין הוא שזה הולך לשני הכיוונים. אתה רוצה לטעון שחייזרים גרמו למלחמת העולם השנייה – הוכחות בבקשה. כשאני מדבר על הוכחות אני לא מתכוון לכל מיני אירועים לא מוסברים כי אז הם 'לא' מוסברים . אני מתכוון לכך שתוכיח שההסבר שלך (חייזרים) הוא הנכון. קראתי את הקישור שצירפת וכל משפט שם דורש הוכחה ברמה של דוקטורט.
      יש שתי תרבויות על כדור הארץ שאחת מהן יודעת לטוס בחלל והשנייה לא ? תוכיחי. יש שחיתות כלכלית בעולם? בוקר טוב, באמת לא ידענו. זה מוכיח שחייזרים שולטים בכדור הארץ? לא זה לא. תוכיחי וכן הלאה וכן הלאה.
      אני רוצה להבהיר לך שאותה רמה של הוכחות הייתה מספיקה כדי להצדיק רדיפות אנטישמיות על ההורים שלי ושלך. (יש בנקאים יהודים? יש משבר כלכלי? נו, היהודים אשמים במשבר הכלכלי, מה השאלה בכלל?). אותה רמת הוכחה גרמה לשריפת מכשפות בימי הביניים (אבא ובן זרקו אבנים על חתול ולמחרת ראו את הזקנה המוזרה בכפר עם חבלות בפניה, נו, זה ברור שהיא הופכת לחתול כמו כל מכשפה).
      אני מאד אוהב אנשים ספקנים שאינם קונים כל מה שמוכרים להם (בגלל זה אני מבקר פה הרבה) אני בז לאנשים שמסוגלים להיות ספקניים רק לכיוון אחד, למעשה כתבתי על זה מאמר בדיוק עכשיו: (וסליחה שאני נדחף פה)
      http://1vsdat.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=483:%D7%94%D7%93%D7%A3-%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%93%D7%95&Itemid=170#itemCommentsAnchor

      אהבתי

      • תדחף, תדחף. אהבתי את ההגדרה שלך "ספקנות רק לכיוון אחד". זה בדיוק מה שקורה כאן – מחשבה ספקנית אבל רק כל עוד זה יוליך למסקנות מאד מסויימות… זה מגוחך.

        אהבתי

        • מגוחך הוא לקבוע מסקנות בלי בסיס מספיק. אין לי בעיה שתטיל ספק בגירסאות רשמיות לדברים, אתה רוצה להציע גירסה אלנטרנטיבית – נא להביא הוכחות . בשלב זה אתה דומה לאנשי הדת שמוצאים כל הזמן בעיות במדע (ובצדק, המדע מתקדם ומתפתח בלי הרף ולכן דברים שהיו נכונים אתמול כבר לא נכונים היום) וחושבים שזה הופך את האמונות שלהם לנכונות. כלומר אם יש בעיה כלשהי בתאורית המפץ הגדול אז ברור שהאפשרות השנייה היא שאלוהים ברא את העולם.
          לא, אם יש בעיה בתאוריה, אפילו עם התאוריה לחלוטין איננה נכונה זה לא מוכיח שום דבר לגבי הסבר אחר. רק שההסבר שחשבנו שהוא נכון עד עכשיו איננו כזה.

          אהבתי

      • היי עידו.

        אני אדלג על הדיון בנושא מלחמת העולם השנייה משום שזו היתה הערת אגב ולא התכוונתי שהיא תהפוך לנושא מרכזי.

        לגבי הלינק שצירפתי אתה צודק:
        כל משפט שם דורש הוכחה ברמה של דוקטורט וזה בדיוק מה שפרויקט קמלוט עשו בשש השנים האחרונות.
        מאות שעות של ראיונות ועדויות בוידאו ואודיו. אני מכיר כ- 90% מהחומר.
        המאמר שהבאתי הוא המסקנות שלהם נכון ליום פרסומו, לגבי ההיסטוריה האנושית של מאה השנים האחרונות ומה הם התהליכים והמאורעות החשובים לדעתם המתרחשים היום על כדור הארץ.
        כפי שניתן לראות המסקנות שלהם אינן עולות בקנה אחד עם ההיסטוריה שלומדים בבתי הספר.

        הבאתי את המאמר הזה כאן כדי להדגיש נקודה מסוימת.
        בבלוג זה המשתתפים מפעילים את כלי הספקנות והלוגיקה שלהם בעיקר לצורך שעשוע.
        אולם יש מי שהפנה את הכלים הללו לחקור את העולם וגילה שהמציאות עולה על כל דמיון.
        כל מה שסיפרו לנו על העולם איננו נכון ומה שחשבנו למדע בדיוני הוא מציאות.
        והמציאות הזאת עומדת לטרוף אותנו אלא אם כן נתעורר ונשיב מלחמה.

        אחת השאלות שמעסיקות אותי היא כיצד לגרום לאנשים שאוהבים ממילא להשתעשע עם האינטלקט שלהם, להפנות אותו לצרכים חשובים בהרבה. לא מצאתי לכך תשובה.
        הבעיה היא שרוב האנשים אינם מסוגלים להתמודד עם המידע המובא כאן ולכן המשך שיעבודו של המין האנושי כמעט ודאי.

        אהבתי

        • אני אנסה מכיוון אחר. אולי ננסה שיטה ישנה שיש לך כוח שכנוע רב לטעמי. שיטת הנבואה.

          מכיוון שאני מבין שקבוצת אנשים מסוימת חושבת שהיא יודעת את ההיסטוריה האמיתית של העולם, ומבינה מי באמת מושך בחוטים, כיצד ומדוע – אני די משוכנע שיש גם תחזיות שונות לגבי העתיד לבוא.
          אם כן, האם תוכל לשתף אותנו במספר התרחשויות ספציפיות (אך מאוד מפתיעות מן הסתם) לגבי העתיד לבוא? למשל, שבתוך שנתייים יעלמו אנשים רבים בכל רחבי העולם ללא הסברים מניחים את הדעת, או שתהיה התגלות המונית של חלליות חוצנים, או שיקום במדינה X מנהיג מרושע שיטען כך וכך, או משהו בסגנון הדברים שאני מבין ש"ידוע" כי התרחשו ברחבי העולם בשנים האחרונות מבלי שאף אחד מהאנשים ה"רגילים" שמע על כך בכלל.

          אני בטוח שאם 3 תחזיות מאוד משונות תתגשמנה בשנים הקרובות אני אתחיל ללמוד את הנושא ברצינות.

          אהבתי

          • גלעד שלום.

            התחזית היא מעבר לעולם דיקטטורי אורווליאני.
            בהתחלה זה נעשה בהדרגה כדי שהצפרדע לא תרגיש שמחממים לה את המים.
            אולם היום לדעתי הקצב התגבר עד כדי כך שכל מי שרוצה לראות רואה.
            מעבר לכך אני לא עוסק בתחזיות.

            לעומת זאת האפשרות השנייה שהעלית:
            להתייחס לדברים שכבר קרו, הרבה יותר מוצלחת וכבר קיימת.
            לכן צירפתי קישור לפרויקט "אמת אחרת" שעוסק בדיוק בדברים האלה:
            אירועים שמתרחשים ברחבי העולם שאינם מתפרסמים באתרי החדשות הרגילים.
            כנ"ל לגבי פרויקט קמלוט שממנו הבאתי את הקישור בהודעה "הטעות שלי".
            למעשה מדובר במאסה כזו של מידע אלטרנטיבי שמשנה את ההבנה לגבי משמעות האירועים המתרחשים.
            האם ידעתם למשל שהמהומות וההתקוממיות במדינות ערב ("האביב הערבי") תוכננו שנים מראש?

            אהבתי

            • franse,

              קראתי עשרות תאוריות קונספירציה, חלקן סותרות תאוריות אחרות. יש כאלה שמתחילות בצורה מסויימת ונגמרות בצורה המנוגדת לחלוטין להתחלה.

              איך אפשר לדעת איזה מהן נכונה? איך אתה מחליט לאיזה מהן להאמין ומה המדדים שלך לשם כך?

              אהבתי

            • franse, אנסה את כוחי בתגובה (קשה לי לקבל את דבריך ברצינות, אבל מחמת הספק אתייחס ברצינות).
              לא, לא ידענו שהמהומות במדינות ערב תוכננו שנים מראש. איך אתה ידעת את זה? מהם המקורות שלך?
              אותו כנ"ל לגבי "מידע אלטרנטיבי" – בד"כ מקובל שלמקורות מידע כלשהם ישנו איזשהו סטנדרט כלשהו שקשור לאמינות שלהם. הרי בימינו כל אחד יכול לכתוב כל דבר. ואם כך – כיצד אתה מבחין בין מה נכון ומה לא? כיצד אתה קובע איזה מקור הוא אמין ואיזה לא? האם אתה יוצא מנקודת הנחה שאתרי החדשות הקונבציונאליים בעולם כולם משקרים ואילו רק "ערוצי המידע האלטרנטיביים" הם אלו שיש לסמוך עליהם? אם כן – מדוע זה כך? אולי זה כי המקורות האלטרנטיביים מספרים לך מה שאתה רוצה לשמוע ומתאים לתפישת העולם שלך? נקודה למחשבה.

              אהבתי

            • אז אני מבין שאין אפשרות לתחזיות ספציפיות לעתיד. חבל. זה היה יכול לחסוך המון ויכוחי סרק.

              פרוייקט אמת אחרת מביא *גם* (ולא רק) חומרים רבים מאוד מפוקפקים, ממקורות מפוקפקים, ללא כל בדיקה ביקורתית של הדברים. יש כנראה סיבות טובות מדוע חומרים רבים שמופיעים בו אינם מוצאים את דרכם אל אתרי החדשות הרגילים.
              מידע אלטרנטיבי אינו בהכרח ידע. מידע לא חסר באינטרנט. השאלה היא אם הוא נכון.
              בדיוק משום כך ניסיתי את כיוון התחזיות המדויקות, שכן זה יאפשר לאמת או להפריך דברים מבלי שיש צורך לפרש אירועי עבר או להתווכח על אמינות מקורות.

              אהבתי

              • דיוויד אייק חזה מספר שנים לפני 9/11 אירוע טרוריסטי גדול שישנה את חוקי המשחק.
                הוא לא חזה ספציפית את 9/11.
                9/11 גרר אחריו שורה של חוקים דיקטטוריים כגון ה- Patriot Act שהוכנו מראש.
                גם אם ל- Patriot Act היתה הצדקה בשעתו עדיין יש שאלה מדוע לא מבטלים אותו עכשיו.

                חפשו פרטים על Codex Alimentarius, על חברת Monsanto, מי קובע את מחירי הנפט בעולם, הפדראל ריזרב, חיסונים כפויים, החיפושים הגופניים בשדות התעופה, היעלמות של אלפי ילדים שלא מדווחת בתקשורת, מי הרג את ממציא המכונית שנוסעת על מים, למה בחור תמים בשם Dutchsince שמדווח על רעידות אדמה באינטרנט זוכה לביקור של שני רעולי פנים שמרססים (בטעות כנראה) את השותף שלו לדירה בתת-מקלע, מי זה ג'ו משה ומה הקשר שלו לשפעת החזירים, ולמה אף אחד לא שמע על Assumption Parish sinkhole והקשר שלו למפרץ מקסיקו.
                הבחירות בארה"ב לא משנות דבר משום ששתי המפלגות מבצעות את אותה מדיניות.
                הדולר מוחזק בהנשמה מלאכותית וכאשר ארה"ב נחלשת גם בנות בריתה נחלשות.

                אהבתי

              • אני מגיב לFRANSE מה-23 לחודש בשעה 20:56.
                זרקת פה כל כך הרבה דברים באוויר אבל דבר אחד לא עשית. לא ענית על השאלות שנשאלו.
                אם לפטריוט אקט היתה הצדקה בשעתו, אולי הוא עדיין מוצדק? לא נראה לי שיש פחות איומים טרוריסטיים היום מבעבר.
                מי הרג את המכונית שנוסעת על מים? וואלה, לא יודע. לא ידעתי שיש מכונית שנוסעת על מים. איפה שמעת על זה?
                למה השותף של הבחור התמים שמדווח על רעידות אדמב נרצח בתת מקלע? מי זה השותף? מי זה הבחור שמדווח? למה זה קשור בכלל? מאיפה הבאת את הידיעה הזאת.
                אתה מדבר על טריליון דברים אבל לא נותן שום הפניה לשום מקור. יש טריליון שטויות באינטרנט. שמעת על ההוא שידע לעוף אבל הממשלה השתיקה את זה? שמעת שכדוה"א שטוח אבל המדענים עשו קונספירציה שתשכנע אותנו שהוא עגול?
                בקיצור, אתה מקבל מידע מפוקפק כאמין ותומך בתיאוריות קונספירציה לרוב, באמת שאין לך מה לחפש בבלוג הזה, או כמו שציינת קודם – עשית טעות כשהתחלת לכתוב כאן.

                אהבתי

                • רן אתה תמים.
                  הטרגדיה היא שאתה תמים בדיוק באופן שבו הרשויות רוצות שתהיה תמים.
                  הסיבה שאני עונה לך היא שאתה מייצג פרופיל אנושי נפוץ מאד על כדור הארץ שנקרא sheeple.
                  אנשים מסוגך הם הרוב על הפלנטה. אולי זה משמח אותך. אותי זה מדאיג.
                  אתה מחזיק מעצמך אדם אינטליגנטי וביקורתי אבל למעשה אתה יודע רק מה שרוצים שתדע.
                  לא רק שאתה לא יודע מעבר לכך, אתה לא רוצה לדעת.

                  כל המקרים שציינתי הם מקרים ידועים שעקבו ועוקבים אחריהם מיליוני אנשים.
                  כל אחד מהמקרים האלה מערער באופן מהותי על תמונת העולם "הנורמאלית" שמוּכרת לנו מאמצעי התקשורת ההמוניים.
                  בכוונה ציינתי את השמות בצורתם המקורית באנגלית כדי שניתן יהיה להגיע אליהם בחיפוש באינטרנט.
                  אפילו את זה לא עשית.

                  הרצח של ממציא המכונית שנוסעת על מים אירע בשנות השמונים.
                  הוא פיתח טכנולוגיה שמאפשרת בעלות של כ-1000 דולר להסב כל מכונית שנוסעת על בנזין לנסוע על מים.
                  לו היה חי היום יתכן שהיית חוסך כ- 99% מההוצאות שלך על דלק. אבל למה שזה יעניין אותך.

                  הבחור שמדווח על רעידות אדמה מוכיח פעם אחר פעם שלמישהו "למעלה" יש אינטרס שהציבור לא ידע את המצב הגיאולוגי והאקלימי של כדור הארץ.
                  תוך כדי חקירה והצלבה של נתונים גלויים המתפרסמים באתרי ממשלה רשמיים הוא גילה שחלק מהסערות ומצבי האקלים הקיצוניים המתרחשים על פני כדור הארץ הם מעשי ידי אדם באופן מכוון.
                  אופס, הרשויות לא הביאו בחשבון שמישהו באמת יטרח לקרוא את הנתונים הללו.

                  ג'ו משה הוא מיקרוביולוג ישראלי שהצליח להוכיח ששפעת החזירים היא מחלה שתוכננה במעבדה כנשק ביולוגי.
                  זה נגמר בעימות של מספר שעות ברחובות לוס אנג'לס בנוסח אל פצ'ינו כאשר כוחות שיטור אמריקאים מקיפים את חיפושית הפולקסווגן האדומה שלו וממטירים עליו מים וגז מדמיע.
                  התעלומה: כל האירוע הזה לא הוזכר ולו ברמז באמצעי התקשורת הישראלים.

                  אבל אל תדאג, זה הכל מידע מפוקפק וקונספירטיבי שאין לו על מה להתבסס.
                  תמשיך לישון. אתה שייך לרוב והרוב צודק.

                  אהבתי

                  • franse,

                    אני מכירה את כל התאוריות שדיברת עליהן. חלקן לעומק.
                    מכיוון שלא ענית לי, אסביר לך איך אני מודדת את האמינות של כל סיפור כזה.
                    שום דבר אינו שחור לבן. ויש צורך בעבודת תחקיר ובדיקה כנה של העדויות בשביל להחליט מה אמין יותר ומה פחות. אני לא בעד תגובת ברך בשום מקרה.

                    לגבי תאוריות על אנרגיות חלופיות – אחרי כל מה שקראתי, (ראיתי גם את הסרט thrive וקראתי את רוב הכתבות שהתפרסמו באמת אחרת בנושא הזה והמקורות שלהם, ועוד רבים אחרים), אני מאמינה שיש או שהיה ניסיון למנוע פיתוח של אנרגיות חלופיות, הון-שילטון משחק כאן בגדול.
                    אבל… כרגע אין יותר מדי מועמדים להחליף את הנפט, כל הגנרטורים בסגנון פרפטואום מובילה שמתפרסמים חדשות לבקרים, לא עוברים בדיקה פשוטה וברוב המקרים מדובר ברמאויות.
                    הסיפור האמין ביותר בעיני לגבי התערבות של אינטרסים זרים הוא דווקא הסיפור של המכונית החשמלית של פורד (ממליצה על הסרט "מי הרג את המכונית החשמלית?"). מעבר לזה, אפילו הגנרטור של רוסי לא עבר שום בדיקה אמינה וגלויה שאפשר להתייחס אליה ברצינות.
                    המועמד הטוב ביותר לאנרגיה אלטרנטיבית כרגע (בעיני) הוא דווקא היתוך קר, ויש מספיק מכונים וחברות שעובדים על הנושא כולל חברה ישראלית. שום דבר לא מוסתר, למרות שגם במקרה הזה, ניסו בעבר להתערב בפיתוח.

                    אז אתה יכול לקרוא לזה – חצי קונספירציה. יש עוד הרבה כאלה. מזון טרנסג'ני לדוגמא, שמאוד ברור מי בוחש שם בקדרת המזון שלנו, יש מניע חזק של כסף, יש לזה מספיק עדויות וגם מחקרים מכל הכיוונים, כך שכל אחד יכול לבדוק ולגבש דעה.

                    אפשר לסכם שאיפה שיש כסף ואינטרסים, יהיו גם פרשיות מפוקפקות, חלקן באמת משפיעות על חלק גדול מהאנושות, אבל מכאן ועד הנחות לגבי דילול אוכלוסיה… טוב, אני לא מצאתי מספיק בסיס לסיפור כזה.

                    מצד שני, אני מוצאת שיש *המון* היסטריה ותגובת עדר בצד הקונספירטורים. כן, כן, לא בכל דבר יש הסתרה, ולא כל סיפור מפחיד הוא נכון. הנה דוגמא לצד השני:

                    את Dutchsince אני מכירה עוד מסדרות הוידאו שפרסם על ניבירו (Elenin) וההסתרה של נאסא בהקשר הזה. באותה תקופה קראתי גם את התגובות של נאסא לאותו עניין (אמרו שאלנין הוא גוף קטן מכדי לגרום נזק ושהוא בכלל לא יתקרב מספיק לכדוא הארץ).
                    מה קרה בסוף? מי צדק? הוא פרסם משהו על הטעות שלו? ולמה עכשיו אני צריכה להאמין לכל סיפור חדש שהוא מביא?

                    האשמת את רן בהשתייכות ל-Sheeple, אני מפנה את אותה אשמה אליך ואל שאר הקונספירטורים שמקבלים סיפור רק בגלל שמי שמספר אותו, נשמע אמין (או במקרה הזה, ככל שהסיפור יותר פרוע הוא יותר אמין…).
                    איפה העדויות? איפה הנתונים שאפשר לבדוק? ואל תשתמש בקונספירציה כדי להגן על קונספירציה… זו לולאה אין סופית שלא מאפשרת בדיקה.

                    בקיצור, אני בעד חשיבה חדה גם במקרים האלה. ואם אין מספיק נתונים או שהעדויות מוטות או מגיעות מצד אחד בלבד, זה לא אמין מספיק בעיני.

                    אהבתי

                    • אם כבר הזכרת את אלנין, אני לא יכול שלא להפנות לרשומה המשעשעת הזו, שפרסמתי לפני למעלה משנה, על סוף העולם הקרב ובא בגלל אלנין:

                      סוף העולם קרוב משחשבתם!


                      העניין הוא שהרבה קונספירציות מתבססות גם על עקרונות מדעיים הזויים, שאינם מתיישבים עם כל מה שידוע לנו. כמובן שבשביל קונספירטורים זה רק מחזק את האמונה שלהם שמדובר כאן באמת בסוד ענק, ואז הם נדרשים להכניס לתמונה גם את כל מוסדות האקדמיה בעולם.
                      כל דבר אצלם זה ממסד. אין אנשים פרטיים. אה, סליחה, חוץ מכמה אנשים פרטיים שחושפים את האמת אבל נרצחים במהרה.
                      עולם הקונספירציות נחלק לכמה חלקים ברורים:
                      1) ממסדים מושחתים
                      2) ההמונים המטומטמים שמאמינים לכל מה שמספרים להם
                      3) כמה בודדים שרואים את האמת אבל משתיקים אותם
                      4) עדר גדול של אנשים שתומכים בבודדים האלה – זהו עדר "המיוחדים", "השונים", "מחזיקי האמת האחרת". בסופו של דבר זה רק עוד עדר של אנשים, שיש להם בעיה עם ממסדים, וסובלים מרמות חרדה נפשית גבוהות שיש למצוא להן צידוק בעולם החיצון ע"י היאחזות בסיפורים מעוררי חרדה כלשהם.

                      כמובן שלפעמים באמת מתגלה מרכיב קונספירטיבי, אבל המקרים הללו מועטים ומוגבלים ואינם דומים כלל להיקף הקונספירציה המדוברת.

                      אהבתי

                    • בשמת איזו תמימות.
                      "אין יותר מדי מועמדים להחליף את הנפט."
                      "שום דבר לא מוסתר."
                      אחת לשנה בערך, בעשרים וחמש שנה האחרונות שאני יכול לזכור, מופיע בסוף מהדורת החדשות אייטם בידורי קטן:
                      "ומכאן למשהו שונה לגמרי" מודיע הקריין, "סטודנטים באוניברסיטת xyz (כל פעם אוניברסיטה אחרת) ערכו בינהם תחרות לבניית מכוניות המונעות באנרגיית השמש.
                      על המסך נראות שלל מכוניות בעיצובים עליזים, לרוב בדגמים של מכוניות מירוץ, נוסעות ללא כל בעיות במהירות של מכונית רגילה כאשר הסטודנטים מריעים להן.
                      "נקווה שבעתיד כולנו נוכל לנסוע במכוניות כאלה" אומר הקריין ועובר לאייטם הבא.
                      השאלה שלי: איפה המכוניות האלה???
                      מדוע לעולם אינן מגיעות לשוק ביצור המוני?
                      תשובת בית הספר היא שהפרטים הטכניים עדיין לא בשלים.
                      המצברים גדולים מדי, הפאנלים הסולאריים מצריכים שטח גדול מדי ועוד כהנה וכהנה תירוצים.
                      התשובה שלי: שטויות.
                      על פי פרסומים שונים מדענים הצליחו מזמן להקטין מצברים לגודל קטן בהרבה מהמוכר לנו וגם לשאר הבעיות יש פתרונות סבירים.
                      אני משתמש בדוגמא הזאת כדי להמחיש עד כמה בני אדם מוכנים לשתף פעולה עם שקר, גם כאשר הוא מתנופף אל מול עיניהם.

                      מערכות המבוססות על אנרגיית השמש בכל זאת נחשבות למגושמות ובעייתיות.
                      אך מה בקשר למערכות המבוססות על אלקטרומגנטיות מהסוג שמופיע באתר של פטריק קלי?
                      מתוארות שם מערכות שמייצרות חשמל פי כמה יותר ממה שלוקח להפעיל אותן.
                      אינני מהנדס ואני מציע לכל אחד לעיין באתר ולהגיע למסקנות בעצמו.
                      באתר יש התייחסות גם לסטן מאייר ממציא המכונית שפועלת על מים.
                      http://www.free-energy-info.co.uk/

                      אני לא יודע הרבה על היתוך קר אבל קראתי שהמחקר בנושא מתקדם מאד.
                      למעשה כבר הוצגו הצעות ליישום שנחסמו כמובן.
                      המפַתח מן הסתם עומד לערוך היכרות קרובה עם הנהר הסמוך למקום מגוריו.
                      ממה שקראתי יש יותר מאופציה בטוחה אחת לשימוש באנרגיה גרעינית.
                      ברגע שיודעים להתייחס לחומר ברמה אטומית יש הרבה אפשרויות להפקת אנרגיה.
                      מה לגבי הטכנולוגיה שאיתה טסים עב"מים? (סליחה עב"מים לא קיימים. כדי לטעון טענה פנטסטית צריך הוכחה פנטסטית. איך אני בתור sheeple?)

                      לגבי Dutchsince:
                      לא הכרתי אותו מתקופת אלנין. ניבירו איננו אלנין.
                      Dutchsince עוסק היום באירועים גיאופיזיים שמתרחשים על כדור הארץ והוא אחד האנשים האמינים שקיימים.
                      היה אדם אוסטרלי ששכחתי את שמו שעשה מצגת מדהימה על אלנין וניבא את סוף העולם.
                      כאשר הנבואה לא התקיימה הוא מחק את רוב הסרטים מיוטיוב.
                      חבל, המצגת היתה טובה בפני עצמה.
                      אין לך מה להתבסס על נאס"א.
                      נאס"א לא אומרים אמת כמעט בשום עניין וגם על השאלה מה קרה בסוף לאלנין יש ויכוח.
                      יודעים שהוא התפצל לשניים (לפחות) אבל לא ברור למה.
                      השאלה ממה היה עשוי אלנין: כוכב שביט רגיל או גרעין של פלנטה לא הוכרעה.
                      הדברים העיקריים שצריך ללמוד מפרשת אלנין הם:
                      1. המרחב האינטלקטואלי האנושי מזוהם באופן רציני. ניתן בקלות לשתול רעיונות שווא בבני אדם. הרבה מזה נעשה בכוונה – דיסאינפורמציה.
                      2. המין האנושי עדיין לא מצויד בטכנולוגיה מתאימה לחקור את מה שנמצא אפילו קרוב מאד לכדור הארץ. חייבים להמשיך להתפתח.
                      3. צריך להיזהר מתגובת הימנעות.
                      הרבה אנשים נוטים להגיב כך:
                      אם משהו ניתן לפירוש לשני כיוונים ויוצר חילוקי דעות עדיף לא להתעסק איתו וזהו.
                      להפך: אם משהו יוצר חילוקי דעות צריך לחקור אותו עד הסוף כדי להגיע לאמת.

                      לגבי טענותיך לגבי הקונספירטורים.
                      שיטת המראָה שבה מאשימים את הצד השני באותן האשמות שהוא מאשים אותך אינה תקפה בתחום זה.
                      מטבע הדברים קונספירטורים הרבה פחות עדריים מהמתנגדים להם.
                      מספיק לקרוא את התגובות לרשימה הזאת כדי לראות איזה תגובת עדר יש בצד שלכם.
                      הבלוג שלי הוא מבצע יחיד. אינני שייך לשום עדר.
                      בשביל לצאת מהתפיסה המקובלת ולהביע דעה אחרת צריך אומץ.
                      תראי עם איזה האשמות ולעג אני מתמודד.
                      חלק מהתגובות ההיסטריות מוצדקות לאחר שמגלים מה מתרחש מאחורי הקלעים.
                      לטעון שהכל זה קונספירציות שמוסברות באמצעות קונספירציות אחרות זו שטחיות.
                      כל הסעיפים שרשמתי בהודעה לגלעד הם פרשיות שנתמכות בעובדות מוצקות.

                      לגלעד:
                      התגובה שלך היא בסך הכל הלעגה על הקונספירטורים.
                      עשית לעצמך עבודה קלה.
                      אתה לועג למי שיצא לחקור את הבלתי נודע והביא משם תוצאות שאינן תואמות את הציפיות שלך.
                      אתה חושב שאתה יודע מראש מה יהיו תוצאות החקירה עוד לפני שהחקירה החלה.
                      לאחר מכן אתה רוצה שהתוצאות יוצגו בתבנית המדעית הקלאסית האופיינית לנושא בסוף המחקר שלו ולא בעיצומו.
                      כאשר הדברים האלה לא מתרחשים אתה פוסל את התוצאות.
                      אתה מורגל בשיטה האקדמאית, אבל השיטה האקדמאית אינה מביאה בחשבון שמישהו ינסה להרוג אותך תוך כדי מחקר.
                      הניתוח הפסיכולוגי שלך לגבי אנשים שעוסקים בקונספירציות הוא התנשאות ותו לא.
                      זו לא חשיבה חדה זו סתם עצלנות.

                      אהבתי

                    • franse,

                      לגבי כל הטענות והדוגמאות שהעלית בנושא אנרגיה אלטרנטיבית אני יכולה לומר במקרה הטוב – אולי.
                      שאלתי אותך, כבר מה המדד שלך למדידת הנכונות של תאוריות קונספירציה, לא ענית. נתת רק עוד דוגמאות.

                      לגבי – Dutchsince, הוא במפורש הציג סדרת סרטי וידאו שחזו את סוף העולם בהקשר של אלנין – בין אם זה שלו, או שהציג משהו של מישהו אחר (לא זוכרת להגיד בוודאות מוחלטת) זה לא משנה לצורך העניין. ואני יכולה כן לומר לך בוודאות שהתייחסו לאלנין כאל ניבירו וגם כפלנט X כמעט עד שהתפרק.
                      הנקודה היא, שהוא פרסם משהו לא נכון, ולא טרח אפילו לפרסם תיקון טעות או משהו בסגנון. זה די חיסל את האמינות שלו בעיני.

                      כולנו שייכים לעדר. גם אתה. וכולנו או לפחות רובנו גם מורדים בעדר כלשהו. אני בטוחה שגלעד יכול לטעון שהוא חוקר אמת אמיץ לא פחות ממך.
                      אני יכולה להעיד על עצמי שהדעות ה"אמיצות" שלי חוטפות די הרבה זלזול מכל מיני צדדים. אז מה? אנשים לא מסכימים איתי, זה לא אומר שהדעות שלי יותר נכונות משלהם.

                      הדרך היחידה לחצות את הגבול בין דעה למציאות זה לקבל נתונים עקביים ומדידים שמאשרים אותה – ובשביל זה צריך שיטות מדעיות.

                      אתה ממשיך לטעון שהכל מבוסס על עדויות מוצקות – איפה? או אולי לפני שנגיע לאיפה, בוא תגדיר מהי עדות מוצקה בעיניך? כי יש לי חשד, שעדות שאתה מחשיב כ"מוצקה" היא די חול טובעני עבור רוב האנשים כאן.

                      ואם זה כך, אז אף אחד לא יכול לטעון שהוא מחזיק באמת. רק שהוא סומך על דעתו יותר משל אחרים. זה אמנם טבעי, אבל זו לא האמת המחולטת.

                      אהבתי

                    • לגבי הקונספירציה שסובבת את הנפט בעולם : כאן אני בהחלט יכול להסכים שתיתכן קונספירציה. אבל למה צריך לערב חייזרים בעניין כשהחשודים המידיים יושבים ממש לידנו, עוטים כאפיות ולוגמים קפה שחור? ברור שאם הייתי שייח' סעודי מילארדר היה משתלם לי לשחד במיליארדים כל מיני מקבלי החלטות כדי שמנועים חדשניים שעובדים על מים לא יגיעו לעולם לשלב הייצור ההמוני. לעומת זאת מה האינטרס של חייזרים כאן? ממש לא ברור.

                      אהבתי

                  • FRANSE, וואטאבר, אני הוא התמים.
                    אין לי יותר מדי מה להגיד, בשמת סך הכל סיכמה את זה יפה בשבילי הפעם.
                    הבעיה עם רוב הקונספירציות שהצגת היא שהן טענות מאוד יוצאות דופן שמצריכות ראיות יוצאות דופן. מאחורי כל תיאוריה שהעלית יש לא רק כמה הנחות בסיס שגויות אלא, כמו שבשמת אמרה, עוד קונספירציות שלא מאפשרות לחקור את הנושא בצורה רצינית. כשאני באופן אישי נתקל בחוסר ראיות, אני לא חושב שזה מראה שהטענה המקורית נכונה, אלא להיפך.
                    נסה לחשוב, אילו ראיות יפריכו את התיאוריות שהצגת (קוראים לזה השיטה המדעית). ההיסטוריה מלמדת אותנו שהמצאות מהפכניות בסופו של דבר יוצאות לאור, לפעמים אפילו מכמה מקורות בו זמנית. אם אכן תיתכן שיטה לייצר מנוע על בסיס מים, היה סמוך ובטוח שיהיו מספיק אנשים ש"יעלו" על זה.
                    אז, נכון, יש לא מעט קומספירציות אמיתיות, למשל אסון התאומים. מדובר בקונספירציה של כמה עשרות אנשים מארגון שאולי שמעת עליו – אל קעידה. המזימה היתה לחטוף כמה מטוסים ולרסק אותם על כמה יעדים אסטרטגיים. אולי קראת על זה בחדשות אפילו.
                    ברור לי שאתה לא תשתכנע, כמו שאני לא אשתכנע. מעולם לא טענתי לצדקתי בגלל שאני "הרוב". אפילו לא טענתי שאתה טועה. מה שאומרים כאן שוב ושוב זה שהטענות המופלאות שלך אינן מבוססות ואין ראיות שיתמכו בהן. במילים אחרות show me the data.
                    אבל כמובן, נתונים לא אמינים אינם עוזרים ושוב חוזרים לאותו מעגל. אני סיימתי, תמשיך להאמין במה שאתה רוצה, זוהי זכותך, מעניין אותי לדעת מה תאמר לעצמך עוד 20-30 שנה כשהתחזיות שלך לא יתגשמו או מה אני אומר לעצמי אם במקרה יתברר שאתה צודק 🙂
                    מן הסתם, היות והראיות שיש לא מספקות אותי ושום דבר שיביאו לך לא ישכנע אותך, רק ימים יגידו.

                    אהבתי

    • אני לא רץ לשלול את ההסבר שלך, אבל אני חושב שכדאי לחפש הסברים נוספים ולבדוק מי מתאים יותר לראיות ומי יותר סביר.
      אני אשמח לקרוא עוד על הנושא כדי לגבש דעה.

      אהבתי

  22. franse, רק רציתי לציין שאני מתרשם מאוד לטובה מהיכולת הוורבלית שלך, אתה מאוד רהוט ואינטליגנטי. אבל, אם אפשר רק להפנות מראה לכיוונך ולצוטט אותך, הפעם נסה לקרוא את המשפט כאילו הם מתייחסים אליך ואל שאר ה"מאמינים", מקווה שתראה את האירוניה שבדבריך:
    "איזה מנגנון אדיר של הדחקה הם מפעילים כאשר מציגים לפניהם עובדות הסותרות את תפיסת עולמם."

    כמו כן, ברצוני להפנות את תשומת ליבך לסתירה (אחת מיני רבות) שעלתה ממה שכתבת. מצד אחד אתה טוען שאי אפשר (נכון להיום) לבחון את הנושא בכלים מדעיים ושתמיד מגיעים לאותה נקודה בה "המדענים" מחפשים תשובות כאן ועכשיו אבל, כדבריך "אנחנו עדיין לא שם". מצד שני אתה אומר שאתה ורבים אחרים חוקרים את הנושא. אם אתה סומך על שיטת חקירה מדעית אבל כזאת לא מתאפשרת, מה המשמעות של החקירה ה"בלשית" שאתה ואחרים מבצעים (כל מה שכתבת על נסיבתיות). הרי זה הכל ספקולציות, תחושות בטן, לוגיקה ועוד. בד"כ אין בעיה עם טענות שלא ניתן לבדוק, כל עוד הן אינן נוגעות למציאות האובייקטיבית, אבל אם אתה טוען טענה שנוגעת לחלוטין במציאות האובייקטיבית, הרי שצריכה להיות דרך להראות את זה בכלים מדעיים (אמפיריים).
    האם אתה מוכן לפחות להודות שכל מה שהבאת עד כאן יכול לקבל את הפרשנות של גלעד ושכמותו? ברור שלא תשנה את דעתך בנושא, אבל לפחות אשמח לדעת שאתה מודע לאיך הדברים נראים ונשמעים למי ש"בא מבחוץ" עם נקודת מבט אובייקטיבית.
    אם לא הייתי ברור, הנה סרטון קצר שמבהיר מה כוונתי (במשל הזה, אתה בעל הדרקון ואני הבחור שבאמת רוצה להאמין לך). מתחיל ב00:18.

    אהבתי

      • אתה מניח לא נכון. קראתי את הלינק ואני לא מבין איך זה קשור למה שאמרתי.
        ללא קשר לחומרים שהבאת או תביא בעתיד, האם אתה לפחות מבין איך "אנחנו" רואים ושומעים את הדברים? אני לא מחפש כרגע מי צודק או לא וכמה, רק הבנה עקרונית שלך למה אנחנו לא מקבלים את הטענות שלך ומה הם הכשלים שיש בהן (מנקודת מבט אמפירית וגם לוגית).

        אהבתי

  23. franse, "המרחב האינטלקטואלי האנושי מזוהם באופן רציני. ניתן בקלות לשתול רעיונות שווא בבני אדם. הרבה מזה נעשה בכוונה – דיסאינפורמציה."
    עם זה אני מסכים איתך ב-100%.

    אהבתי

    • גלעד שלום.
      חשבתי שאני עומד להיכנס איתך לויכוח רציני אבל המשתתף קונספירטון הקדים אותי במדור "מי אני".
      ציטוט:
      "קח למשל את הקונספירציות: כמעט כל התרחשות "אובייקטיבית" שיש בחדשות היא לא כזו ויש לה כמה וכמה פנים וכמה וכמה זוויות וכמה וכמה גורמים ואלמנטים שהביאו להתממשות המציאות בצורה הזו דוקא ולא בצורה אחרת.
      אני פחות מודאג מההתייחסות לאמיתות המדעיות אצלך והרבה יותר מודאג מהפרשנות למציאות. פסילה ולגלוג וקבלת ה"אמת המיין סטרימית" היא פשע וחטא לאמת.
      מי שטוען שהוא יודע בוודאות שלא היה קשר עם חייזרים שקול בעיני לזה שטוען שנחטף על ידי החייזרים."

      תשובתך:
      "לגבי קונספירציות, אני לא מתכוון אפילו להכנס לתחום הזה."
      מספיק טוב בשבילי.
      החוצנים שייכים לשתי הקטגוריות: גם השאלה המדעית לגבי קיומם וגם הטענה בדבר מעורבותם בקונספירציות שונות.
      לא ניפטר מהם כל כך מהר.

      אני שמח לבשר שסוף סוף התייחסתי בבלוג שלי לרשומה שלך.
      הרשימה שלי נקראת: כתבו עלי בבלוג "חשיבה חדה!"
      http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2440157
      החלק הראשון מתאר את זווית המבט שלי על האירועים.
      לאחר מכן מופיעה הודעתו של איל בקשר לסכיזופרניה, התגובה הארוכה שלי להודעתו והתגובה הראשונה הארוכה שלי לרשומה שלך.
      כלומר רק החלק הראשון הוא חומר חדש.
      אתם מוזמנים לקרוא.
      franse.

      אהבתי

  24. שימוש במדעי המחשב, וטכנולוגיות שידור לא היה בעבר הרחוק ודווקא נראה שהנושא של שימוש לא חוקי במכשירים שקוראים מחשבות מרחוק, משדרים הזיות בצורה אוטומטית בצורה שמחקה בן אדם דרך תוכנות אינטליגנציה מלאכותית, גורמים לתחושות מדומות אפשרי כיום והיה אפשרי בעבר הלא רחוק. זה דוגמה לניצול לרעה של המדע. מתישהו ייתפסו את הנוכלים שעושים את זה, זה בטוח.

    אהבתי

  25. אני מתכוון לתופעה חדשה יחסית בהיסטוריה, של נוכלים שמחקים פסיכוזות בדרגה זו או אחרת כחלק מניסוי לא חוקי עם מימון לא חוקי. אף אחד לא יודע מה היכולת של ארגונים כמו ה-NSA ודומיו, ולא לקח בחשבון שימוש בכח מחשוב ענקי כדי לעבד אותות. זה מאוד דומה ללצאת מהמטריקס, ברגע שאתה מבין שזה קורה וקרה כבר לפחות 20 שנה ברחבי העולם בלי שתדע על זה. אני לא חובב תאוריות קונספירציה אלא מבין שיש פשע מאורגן שבא מתוך הפנטגון ועוד לא תפסו אותם מסיבה מסתורית שאני לא יודע מהי, כמובן שחלק מזה שיש עוד פושעים כמוהם שעוזרים להם במקומות אחרים. די דומה להונאת מיידוף שכולם היו בטוחים שהמצג שווא שלו היה נכון והוא רימה אנשים על פני עשורים ושמר את הקלפים לעצמו.

    אהבתי

  26. דופק מהיר ללא כל סיבה שיכולה לגרום אותו הוא סימן קלאסי לשליטה מרחוק, הם יכולים לשנות את הדופק לאיטי או מהיר ללא שום קשר למה שאתה עושה באותו רגע, בלי שתמצא הסבר הגיוני.זה נקרא טכנולוגיות שליטה, ללא קשר לעולם הריגול. בפורומים באינטרנט זה נחשב ל"הטרדה אלקטרונית" ויש הרבה הטרדות כאלה, אחת מהן היא קולות של תוכנה שמחקה פסיכוזה: קוראת בשם שלך, חוזרת על המונולוג הפנימי בקול מעוות, עושה קולות צורמים כל היום בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה, אפילו אם אתה מבין שזה משודר.

    כנראה שבעתיד יוכלו להשתלט על מח של אנשים תוך כמה שעות במקום תוך כמה חודשים, זו המטרה שלהם כנראה.

    חוץ מזה, מובן שהנוכלים האלו יעדיפו שהציבור הרחב יחשוב על חיזרים בהקשר הזה ולא על עיבוד אותות מתקדם.או אפילו שמי שדיבר עם התוכנה הזאת לתקופה קצרה יעדיף לחשוב שהוא דיבר עם חייזר עם טכנולוגיה מעולם אחר. אולי זה התיישן בינתיים, הם צריכים לחשוב על סיפור כיסוי אחר, אבל סיפור הכיסוי של בעיות רפואיות תמיד נחשב לסיפור כיסוי טוב בשבילהם.

    אני חושב שכמו שאפשר להשפיע על גלי המח ככה שיעבדו ביעילות ויגרמו לך להיות מרוכז ויעיל, מי שמשתמש בטכנלולוגיה הזאת ישתמש בה כדי לדמות מצב של הפרעת קשב עם חוסר ריכוז. אולי בעתיד יהיה מתקן שאתה שם בבית או בעבודה שיודע לשנות את גלי המח שלך בצורה אלחוטית ככה שתהיה עירני ומרוכז במקום ריטלין, בלי כל התופעות לוואי. ככה שלהגיד שמשנים את גלי המח וגורמים ככה להיות לא מרוכז לא מופרך כל כך.

    אהבתי

  27. שים לב שגם לא דיברתי על שבבים או טכנולוגית ננו, אני לא חושב שאפשר לעשות דברים מורכבים כמו לקרוא מחשבות, לשדר הזיות, לגרום לתחושות מדומות דרך שבב.זה הסחת דעת במקרה הטוב. גם צריך שיהיה לשבב מקור אנרגיה, שהיה נגמר תוך כמה ימים. לכל היותר יכול להיות שבב שקולט אותות מרדאר למשל ומסמן איפה אתה נמצא, אבל בטח שלא לשדר הזיות. יש אנשים שבטוחים שהשתילו להם שבבים בכל הגוף והם מופעלים מרחוק, וזו הסיבה שאפילו אם הם נכנסים לכלובי פאראדיי זה לא חוסם אותם, כי השבב פועל עצמאית.

    מצד שני, יש אנשים שזה קורה להם ובטוחים שאם הם יוציאו את השבב הם יפסיקו לתקשר עם התוכנה הזאת. אפשר להבין שהניסויים האלה גורמים לאדם להישמע כאילו הוא סובל מאשליות, דרך דיסאינפורמציה שהוא קיבל. ככה שהניסוי הזה מאוד מטעה אנשים שלא מיומנים לזהות אותו.

    אהבתי

    • שלום ישי, כשראיתי את הודעתך הראשונה, לא הייתי בטוח אם אתה מתבדח בציניות או מדבר ברצינות. זו הבעיה עם הבלוג הזה…
      אני רואה שאתה ממשיך ורושם דברים כאן, ללא שמץ של ראייה קלושה לדבריך, ואני מתחיל להאמין שאינך מתבדח.
      כלומר, אתה טוען שגורמים אנושיים משתילים טכנולוגיה לא ידועה, כדי לבצע דברים במוח שלך שיגרמו לך לחשוב שאלה חייזרים, שמבצעים בך דברים שיגרמו לך לחשוב שזה תקשור עם ישויות, כדי שלא תחשוד שמדובר בשליטה של חייזרים, שהיא למעשה שליטה של אנשים שגרמו לך לחשוב שאלה חייזרים שמנסים לשלוט על מוחך, באופן שיראה תקשור תמים? משהו כזה?

      אז שמע, הבלוג הזה עוסק בהבחנה בין מציאות לדמיון.
      לפני שתמשיך לפרוש את משנתך המעניינת, אני מבקש ממך להביא ראיות לדבריך.
      מחקרים, תיעוד מקרים שהתפרסם בספרות המקצועית וכד'.

      אהבתי

        • ישי, אני ממש דואג לך. כמו שגלעד כתב, בהתחלה חשבתי שזה היה בהומור אבל אני נוטה לחשוב שאתה מאמין למה שכתבת.
          אבל אם להתייחס ברצינות למה שכתבת (לנסות לפחות) – אז אין שליטה מוחית מלאה אלא רק "שימוש במדעי המחשב" כדי לשדר הפרעות למוח של אנשים? כלומר, אין שבב בראש, אז כלוב פאראדיי אמור לעזור 🙂
          דבר שני – נניח וכל מה שכתבת נכון (לא לגמרי הבנתי, אבל אני זורם) – נשאלת השאלה לאיזו מטרה כל ההשקעה הזאת. רק בשביל לבלבל אותנו? מי זה הגוף הלא יעיל הזה שיש לו כזאת טכנולוגיה מתקדמת של שליטה מוחית מרחוק שכל מה שהוא עושה זה רק מודיפיקציות קטנות ורעש?
          למה הדבר דומה? אני שכן מניאק ורוצה להפריע לשכנים שלי בלילה עם רעש, אני הולך ורוכש מערכת קולנוע ביתית + שתי בוקסות בגובה בן אדם, מחבר הכל ואז… דופק עם היד על הקיר. חלש.
          מצטער, אבל הסיפור שלך לא הגיוני ותכל'ס – לא כל כך מעניין. אולי תכניס איזה סיפור אהבה, רק מתח מייצר אנטגוניזם (או כך למדתי בקולנוע).

          אהבתי

          • אני שוב שואל רן, במה זה שונה מאמונה באל גדול וכל יכול שיתרגז עליך ויעניש אותך אם הדלקת גפרור ביום השביעי של השבוע אבל אין לו בעיה עם מליון ילדים שמתים ברעב באפריקה? שמעניש יהודים שכופרים בו אבל את אדולף היטלר הוא הציל משבעה נסיונות התנקשות? אותו הדבר לגבי התקשור עם החייזרים, הם באו לעזור אבל הם לא יצילו את העולם מרעב, מחלות ומלחמות אבל כן ירפאו לך את השיגרון אם תשלם על עשרה מפגשים עם המתקשר.
            רק המדענים הדפוקים האלו כל הזמן מביאים הוכחות בשטח, קרני רנטגן אשכרה מראות את העצמות, פצצת אטום באמת גורמת הרס אדיר, הנדסה גנטית מייצרת תרופות למחלות חשוכות מרפא. ועדיין יש תורים ארוכים ליד קברים של כל מיני צדיקים, לך תבין.

            אהבתי

            • כמותית, לא איכותית.
              במקרה של האל הגדול, יש הרבה מיליונים של עושי דברו שישמחו לתרגם את כעסו ההיפותטי של האל למעשים. מיליארדים, אם תאחד את כל האלים (האחד האמיתי וכל המזוייפים האלה שטוענים שהם האמיתיים).
              במקרה של החייזרים, יש רק כמה אלפי מאמינים. ובמקרה של ה-NSA, יש את ישי.
              ההבדל הוא רק בכמות. זו גם הסיבה, אני חושד, שגלעד נמנע מעיסוק בעכברוש קדוחו, שלוחיו ומאמיניו.

              אהבתי

            • עידו, צודק.
              שכחת גם אל כל יכול, נוכח כל ויודע כל שאפשר לעבוד עליו עם מעליות שבת, חיתוך נייר טואלט וגוי של שבת (וכמובן אכפת לו מדברים כאלה, כמו גם מה אתה אוכל, באיזה כלי בישלת וכמה זמן עבר מאז שאכלת משהו אחר).
              אולי ההבדל הוא כמות האנשים שמאמינים וכמה זמן האמונה קיימת + רמת ארגון, מימון וכולי.

              אהבתי

                • מי שעושה את הניסוי הלא חוקי הזה מומחה בפסיכולוגיית המונים, הוא יודע שאם זה רק מחקה מחלות ולמספר מצומצם של אנשים כל פעם זה יעבור בלי שישימו לב.

                  אהבתי

          • אם אתה מעוניין ברשימת סימפטומים שהם גורמים, כנס לאתר : http://www.freedomfchs.com
            יש שם בעמוד הראשי רשימה של סימפטומים שם גורמים. זה יותר "הטרדה" מתמדת אם לתאר זאת בצורה עדינה. אתה כאילו חי במין משחק מחשב או איזה מציאות וירטואלית שלא אמורה להיות. אתה שומע כל היום קולות מאוד מטרידים ממכונה אוטומטית, עם סימפטומים של לחץ בחזה ודפיקות לב בלי שתימצא סיבה הגיונית. אם ביום אחד היו עושים את זה בארץ לעשרות אלפי אנשים אנשים היו יוצאים לרחובות.

            אהבתי

        • התיק שלי וכל הפרטים שקשורים למה שהם עשו ואישור על זה שזה קרה מופיע איפשהו אצלהם, והוא יתגלה אחרי שהם יעמדו לדין.

          אהבתי

          • יש להם שיטה מטופשת של להיטפל להרבה שנים לאדם בודד כשבזמן הזה הוא מתלונן לכל העולם במציאות גם קיבלו במחלקות שונות באו"ם גם במחלקה לפיקוח על כלי נשק באו"ם תלונות על זה ,נראה שאין מקום שלא קיבלו תלונות על זה ונתקלו בהתעלמות. אבל צריך להיעזר בסבלנות. אני יודע את זה כי אני לומד מניסיון של אחרים שראו שהם מדברים אל הלמפה לא חשוב למי הם פנו.

            אהבתי

  28. לא יודע, הייתי שמח אם פצצה הייתה מוחקת את הפנטגון ואת הבניינים של ה-NSA, עם כל מחשבי העל שלהם. מאושר ממש. ורואה את זה בטלוויזיה. ממש היה נותן לי הקלה. די דומה למבול של נח. אולי אחר כך ישבו שם אנשים נורמאליים ולא מפלצות כמו שיש שם היום. ירדו לרמה של טרוריסטים ונאצים. אתה חושב שהיטלר רצה שידעו את היקף הזוועות שהוא עשה ? השמידו עדויות. יש מדינה אחת בלבד שמסוגלת להוציא כזאת טכנולוגיה והם אשמים שהם מעלימים עין מעדויות כמו טיפשים. אין עשן בלי אש ! אני לא מייחל לסוף של אמריקה אלא לסוף של המושחתים ששולטים שם ביד רמה ואחראים לניסויים שכאילו יצאו ממוחו הקודח של ד"ר מנגלה.זה צובע אותם בשחור.הם עושים טרור גם לישראלים ולא רק לאמריקאים, כדי שתבין שזה פרויקט מהשטן. ענין של כמה שנים עד שיבינו מה הם עושים שם כיום ואז גם אתה תבין על מה אני מדבר עם הטכנולוגיות שליטה האלה, כנראה כי זה כבר יופיע בעיתון.

    אהבתי

      • אין עדויות כי המחקר מוגבל לשימוש צבאי מסווג וכיום יש בו שימוש לא חוקי לניסויים לא אתיים. הקרינה בקושי משאירה עקבות כאילו מפירה את חוקי הפיזיקה. אני יודע את זה בעקבות ניסיון אישי ומחקר קטן על זה ממה שיש באינטרנט. הפושעים האלה לא יסתובבו חופשי לנצח ובסוף יתפסו אותם. אני מקווה שהמאמצים לתפוס אותם בסוף יצא משהו. אלה מנוולים שמנצלים לרעה כח שלא מגיע להם כלל.

        אהבתי

    • "הפעם זה אפילו לא מצחיק. זה ממש מדאיג" כתב גלעד בראשית הפוסט הזה. שימו לב, ישי כבר מדמיין פצצה שתמחק את הפנטגון. בשלב זה הוא רק מעלה משאלות ולא עושה בעניין כלום. אבל היו כמה סעודים שעשו בדיוק את זה, חטפו מטוס נוסעים וריסקו אותו על הפנטגון. גם הנימוקים שלהם היו בערך ברמה של הטענות של ישי וזו הסיבה שהראיתי מקודם את ההקבלה לאמונה באלוהים. כשזה מישהו עם תאוריה חדשה ולא מוכרת רואים את האיוולת שבדבריו אבל אנחנו רגילים לאיוולת כזו מסתובבת כל הזמן בינינו ולא חושבים שזה מוזר לא רק בענייני דת, הבלוג מלא בדוגמאות כאלו. רק תחשבו על זה שיש בכל עיתון מכובד מדור אסטרולוגי .
      בכל אופן ישי אתה מביע תקווה שיתרחש רצח של אנשים שאינך מכיר ושאין לך שום הוכחה שעשו לך משהו רע. כולם יכולים לראות בך טיפוס הזוי ומוזר , בלקסיקון הפרטי שלי אתה אדם רע, נקודה.

      אהבתי

      • נו באמת, ראה מה שכתבתי דקה לפני שאתה שלחת את ההודעה. ואני בהחלט הייתי מבין אם מישהו היה עושה את זה. דווקא זה שזה לא קרה והיחידים שעושים כאלה דברים הם טרוריסטים מראה שהם נטפלים לאנשים תמימים חסרי מגן שרק מביעים זעם בפורום באינטרנט. אולי אם זה היה קורה היו רואים את הדברים כפי שהם באמת, מלחמה באנשים שלא עשו להם כלום. שיהיה לך בהצלחה ואני מקווה שלא תתעורר בבוקר של יום בהיר עם התקף סכיזופרניה מלאכותי ותבדוק איך זה קרה וכמה מעט ידעת על זה לפני. מבחינתם אנחנו איזה ברווזים במטווח שהם כל פעם בוחרים אחד מתוך כמה אלפים לעשות עליו את הניסוי הלא חוקי הזה, לא מעניין אותם שקוראים לך ido2267 ואתה לא מאמין שיעשו לך דבר כזה.

        אהבתי

        • מאוחר מדי. שובל התגובות שהשארת כאן כבר איפשר ממונים עלי בcia למצוא אותך. אל תדאג אתה לא תרגיש כלום.

          אהבתי

          • ב-CIA יודעים היטב שזה קיים כי במשך השנים קיבלו אלפי תלונות על זה. אתה חושב שעשו עם זה משהו, לא עשו שום דבר עם זה.

            אהבתי

              • He's too far gone.
                כמובן שאין לו איך להוכיח. אבל זה הקטע של הטכנולוגיה הזאת, היא גורמת לסימפטומים זהים לסכיזופרניה פרנואידית ואז לך תוכיח שזה לא המקרה.
                תכל'ס, אם הוא צודק, הוא בבעיה רצינית מאוד.
                ישי, נדמה לי שכל מה שמנסים לומר לך פה בעדינות הוא שכל מה שאתה מתאר נופל בול, אבל בול, על בעיות שמקורן בראשך בלבד. עושה רושם שאתה לא היחידי שסובל מהבעיות שתיארת, אבל עדיין, אתה מתעקש לבחור בהסבר המאוד מאוד מורכב ולא סביר (שלל השערות ללא ראיות, קונספירציה של כל כך הרבה גופים, טכנולוגיה שסותרת כל מה שידוע לנו עד היום ומחקה אחד לאחד סימפטומים של הפרעה מוכרת) במקום ההסבר שמסדר הכל. אולי הוא לא פותר שום דבר ולכן אתה נצמד להסבר החליפי, שנותן לך תקווה שאולי ביום מן הימים המצב ישתפר או ייפתר.
                ליבי אליך, אני באמת מאמין לך שאתה סובל מאוד ומקווה שתמצא מזור לכאביך, רק לא חושב שכלוב פאראדיי יהיה מה שיפתור את הבעיה. בהצלחה!

                אהבתי

      • בלקסיקון הפרטי שלי אתה TROL
        שגורם לאנשים לצאת מהכלים ולכתוב שטויות באינטרנט ואז לקרוא להם אנשים רעים.
        אולי גם רע ולא רק TROL
        לא יודע. זה נושא לחקירה מדעית ודורש להוציא אותך מהכלים כדי שתאחל רע ואז תיחשב כאיש רע.

        בתור מי שמצהיר שהוא מאמין במה שהמדענים הדפוקים האלה יכולים לייצר,
        ושהם גם המציאו דברים כמו פצצת האטום
        הייתי מציע לך קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים

        אתה TROL שאין כדוגמתו.ido2267

        אהבתי

        • אז אתה מודה שכתבת שטויות?
          אני לא 'מאמין' במה שהמדענים יכולים לייצר. אני רואה עובדתית למה הם מסוגלים ונכון לעכשיו אין שום הוכחה למכונה הזאת ששולטת על המחשבות או מה שזה לא יהיה. אם תהיה הוכחה שיש דבר כזה אני אקבל אותה עובדה שאני מקבל את קיומה של פצצת האטום, עד כמה שזה לא נעים .

          אהבתי

  29. כן! אני מפנה אותך שתקרא לפחות את ההתחלה של ספר שכתב רוברט דנקן, אדם משכיל שפיתח ל-CIA טכנולוגיות מודיעין שונות. יום אחד הם בגדו גם בו והא סבל את הטכנולוגיה הזאת. למזלו, זה נגמר אצלו תוך שנה הוציאו אותו מהניסוי הזה. לא יודע אם הטכנולוגיה שהוא מפרט שם מבחינה של ה"איך ולא "מה" הם עושים באמת נכונה אבל הניסויים האלה אמיתיים וקיימים. כמובן שהתכוונתי מטאפורית לגבי הפצצה, זו מלחמה של אור בחושך.
    הקלד בגוגל "the matrix deciphered". הספר הוא להורדה בחינם. הוא מרתק אפילו בתור מדע בדיוני. העדויות הן נסיבתיות ולא כמו למצוא טביעת אצבע בזירת פשע. הרבה פשעים מפוענחים על סמך עדויות נסיבתיות בלבד. אין סיבה שלא לפתוח בחקירה רצינית מטעם ה-FBI לחקור האם הדבר הזה קיים ומי עושה אותו, על סמך העדויות הנסיבתיות. זה נחשב לפשע מאורגן כי לא קיבלו אישור לעשות את הדברים האלו והם מפתחים טכנולוגיה בשביל עצמם ולא לצרכי ביטחון לאומי. אין לזה כל שימוש בעולם האמיתי מחוץ לניסוי הזה.

    כמו שכתבתי, הטכנולוגיה הזאת מסווית היטב ומופעלת ממרחק. הם מטעים אנשים לחשוב שזה לא קיים ולא נבדק כאילו בגלל שזה לא קיים ובונים את ההגנה שלהם סביב זה שמי שמאשים אותם בזה סובל מפסיכוזה.

    לשקר אין רגליים ובסוף הכל יתברר גם אם זה יקח כמה שנים.

    אהבתי

  30. ישי, ראה, המצב שאתה מתאר אופייני מאוד לאנשים שסובלים מפרנויה.
    לא שאני מתיימר לאבחן אותך, אני רק מצביע על דמיון רב. ושואל, כיצד תוכל לדעת שזה לא המצב?
    וכיצד אתה כל כך משוכנע שהרמזים שאתה מוצא באינטרנט אינם אלא תוצרי אנשים שסובלים מפרנויה?
    שוב, הדגש בשאלה שלי הוא על הידיעה. איך אתה יכול להבחין.

    אהבתי

    • אין אפשרות מעשית להבחין זה הטריק שלהם. הם מחקים סימפטומים, בבעיות כאלה שומעים אם אתה עונה לרשימה של סימטומים ואז מאבחנים אותך. זה לא מחלה שנגרמת מחיידק ואז אפשר לדעת אם אתה סובל מהחיידק כי אפשר לשים אותו מתחת למיקרוסקופ. אני חושב שחלק משמעותי מתלונות שנשמעות באינטרנט על זה הם מצב של סכיזופרניה, זה לא אומר שחלק אחר הוא לא אמיתי. פשוט אין נגישות לרשימה של מי שנמצא בניסוי לא חוקי הזה. כשזה יהיה זמין, אפשר יהיה לדעת.

      אם היתה אפשרות מעשית לחסום את האותות האלה, השידור והסימפטומים היו נפסקים ברגע שאתה נכנס לחדר אטום הזה. כשבדקו אם כלוב פאראדיי עוזר, נמצא שהוא מפחית מעט את הסימפטומים ומקשה מעט על השידור אבל הוא ממשיך. השידור ממשיך גם בטיסות על פני מדינות ויבשות, ממה שקראתי גם ברכבת התחתית של לונדון הוא פשוט עובר כל מכשול. ציוד טכני שיחסום את זה לא בנמצא בטח שלא נגיש בשוק האזרחי ולא בטוח שגם לשוק של צרכי ביטחון לאומי. ואם היה הוא היה עולה מאות אלפי שקלים גם אז לא בטוח שהשידור היה נפסק.

      הדרך היחידה לבדוק את זה היא דרך צו שיכריח את ה-FBI לבדוק אם זה קורה,כן או לא ומי אחראי לזה.
      זה דברים שיתבררו עם הזמן, צריך להיעזר בסבלנות. הטכנולוגיה כבר די ותיקה. אם הניסוי לא חוקי הזה קורה כבר לפחות 20 שנה, זה מצביע על כיוון אפשרי שיש סיכוי טוב שהעניין ייפתר ויתגלה ב-10 השנים הקרובות, לניסויים לא חוקיים כאלה יש אורך חיים מסויים בדרך כלל 30 שנה לפני שהם מתגלים וטכנולוגיות משוכללות ככל שיהיו מתחילות להתיישן מתישהו.

      אהבתי

      • ישי, הטכנולוגיה שאתה מתאר, לא רק שחורגת מכל דבר שאני שמעתי עליו, אלא אף נוגדת את חוקי הפיזיקה הידועים.
        האם אתה טוען שכל הפיזיקאים ומוסדות האקדמיה והמחקר גם הם שותפים לקונספירציה הזו?

        ושאלה נוספת. נניח שה-FBI מפרסם את רשימת שמות האנשים שהשתתפו בניסוי, ושמך מופיע בראש הרשימה. נציג FBI מכריז כי הניסוי הסתיים. אתה מקבל תעודה מנשיא ארה"ב בה הוא מתחייב אישית כי לא יבצעו נגדך ניסויים נוספים. וגם מודיע אלמוני מפרסם באינטרנט רשימה של אנשים שהניסוי לגביהם הופסק, ושמך מופיע ברשימה זו גם.
        האם זה יספק אותך בכדי להרגע סופית?

        אהבתי

        • אני טוען שיש פער בין מה שהציבור הכללי, הפיזיקאים ומוסדות האדמיה והמחקר יודעים שקיים או שעשוי להיות קיים לבין מה שקורה בפועל.

          לגבי השאלה השניה,כן.

          אהבתי

      • מצאתי מאפיין שכן עשוי לעזור להבחין, לפחות כששומעים על זה: מי שמשתמשים בטכנולוגיה הזאת עליו משוכנע שהוא מדבר עם רובוט AI artificial intelligence הוא משוכנע שהוא מדבר עם "בובה" שיש לה יכולת ללמוד לחשוב ולהגיב ולהתחכם כמו אדם אינטיליגנטי או יותר אינטיליגנטי מהממוצע, עם זמני תגובה מהירים בהרבה משל אדם רגיל, והוא שומע את הקול של המונולוג הפנימי שלו כלומר הוא שומע את המחשבות של עצמו ואת המכונה שמדברת אליו בקול אלקטרוני מסונתז, כלומר שיחה עם בוט.

        מצד שני, חשוב שיש מקרים שהמכונה הזאת רק עושה כל מיני כאבים או הפרעות שונות כמו כאבי ראש, לחץ בחזה ודפיקות לב, כל מיני תחושות מדומות ומציקות. ולא רוצה להתגלות. היא פשוט לא משמיעה לך הזיות. מה שיקרה זה שאותו אדםלא יבין מה לא בסדר כי אין הסבר רפואי לאותם מצבים. הוא ילך סחור סחור סביב הסברים מקובלים ואולי יפנה לרפואה אלטרנטיבית.

        ואין לאותו אדם דרך להבחין או אפילו לחשוב על אפשרות שזו השפעה של טכנולוגיה שמופעלת עליו.

        אהבתי

  31. הדרך היחידה לבדוק אם זה לא התפקוד הרגיל של המח שלך היא להיכנס לחדר אטום מהשפעות של הקרינה הזאת, ואז ההזיות ציכות להפסיק ואתה תרגיש כמו עצמך ללא הבוט הזה.
    זה לא דבר זמין כיום.

    אהבתי

    • הניסוי לא יכול לגרום לך לדמיין בוט, זה לא שהמציאו איזה משהו מסתורי שמכניס אנשים למצב של סכיזופרניה מסיבה רפואית, אם זה מה שהתכוונת בשאלה שלך

      אהבתי

        • לא צריך להוכיח. אני מקווה שבארץ שירותי מודיעין יבנו אותו דבר, יכוונו את זה לראשם של מי שמפעיל את הפרויקט הזה, ויגרמו לו להבין את הטעות שהוא עשה, כיאה לטכנולוגיות מדע בדיוני. אתה אפילו לא תדע מזה.איזו אלגנטיות. אני חושב שקל בהרבה לבנות יכולת התקפית עם הטכנולוגיה הזאת מלבנות הגנה, לכן אני בעד שיעשו מירב המאמצים לבנות כאלו טכנולוגיות בכל מדינה ומדינה עד שיגיעו למצב שזה מפוקח כמו נשק אטומי. אסור שיהיה מונופול על דבר כזה שהוכח שלא יודעים להשתמש בו. אולי זו פנטזיה, לכן אני בעד שעד סוף השנה זה אפשרות שתהינה לכל המדינות. אתה רואה, אני גם לא מרושע ורק מאחל טוב.

          אהבתי

          • ואם אתה מחפש "סימנים", "רמזים" לכך שזו לא פנטזיה בלבד, היכנס אם אתה מעונין לאתר :www.mindjustice.org. יש שם ציטוטים של מדענים, אנשים שהתעסקו בעולם המחקר. משהו ששמתי לב אליו שהועלו טענות שהם הרגישו וגם קרה בפועל שעיכבו את המחקר שלהם בכוונה כדי שרק לממשלה או מי ששולט על הטכנולוגיה הזו, תהיינה יכולות כאלה.

            דרך אגב, נכנסתי לדיון פה כי מה שfranse מתאר בבלוג שלו מאוד דומה לניסויים הלא חוקיים האלו, הוא אומר שלחוצנים יש כלים שמאפשרים להשפיע על תודעה של אנשים ממרחק, פשוט לי נראה שאלה לא חוצנים אלא אנשים שעושים שימוש בטכנולוגיה שמפירה את חוקי הפיזיקה הידועים והייתי רוצה לראות ניסיונות להנדס אותה לאחור, אם הם ידעו להנדס כזה דבר צריך שהידע יהיה אצל עוד אנשים, גם זה לא הגיוני, שכביכול רק במקום אחד בעולם הצליחו להגיע לתיאוריה שתאפשר להנדס מכונה לטלפתיה טכנולוגית בעוד שבשום מקום אחר בעולם לא שמעו על זה ולא הבינו את זה גם כן.

            חבל שאין מחקר בכיוון שמדענים יוכלו לדבר על זה גם בישראל, עושה רושם שכל המחקר ומירב המאמצים לבנות כזה דבר בנושא היה בארה"ב בעיקר בתקופת המלחמה הקרה.

            אהבתי

            • דרך אגב, אני לא מפעיל סוכנות לבלשים פרטיים ושירותי המודיעין בארץ לא מחפשים סימנים לפעילות הזאת בארץ. אם היה לי אופציה כזאת, הייתי:

              1. מקליט ומדובב סוכנים מטעמם שנועדו להטריד אותי כביכול להראות לי שיש להם גישה למחשבות שלי. אלה אנשים שגרים ועובדים בסביבתי. זוהי הוכחה. כמו "בשידור חוקר".

              2. שם מצלמה עם מיקרופונים רגישים שקולטים כל רחש גם דרך קירות. מקליט שכנים שמדברים על הסוכן שפנה אליהם, ואת השכנים האלה "על חם" בעיקרון ההטרדה של שכנים היא לחזור על אותם משפטים שוב ושוב כמו תקליטור, זה דומה לאיך שהרובוט מדבר. מקליט גם את המפגש שלהם עם הסוכן, שנותן להם הנחיות איך להטריד אותי, וגם את שיחות הטלפון שהם מנהלים עם הסוכן שמפעיל אותם. אלה הוחכות שאי אפשר להתכחש אליהן.

              3. קונה סורק תדרים ומנסה לבדוק אם יש סימנים מיוחדים לקרינה הזאת. זו בטח קרינה נמוכה מאוד הרי ידוע שככל שהגלים חלשים יותר כך קשה לחסום אותם. זה בטח לא שידור של תקשורת מסחרית.

              בכל מקרה, אלה אנשים שבמדינה מתוקנת היו מתאמצים לתפוס אותם, במיוחד אם כפי שנראה אלה סוכנים זרים או סוכנים כפולים, בהנחה שהם עובדים אצל שירותי המודיעין.

              הדג השמן הוא מי שמפעיל את הפרויקט הזה, חלק ממנו הוא לשגר לווינים למחקר הזה שמגיעים לכל נקודה על כדור הארץ. ואלה, דגים קטנים ש"רק ממלאים פקודות" שלתפוס אותם היא הוחכה מוצקה שיכולה לגרום לחיפוש אחרי מי שמפעיל את כל זה.

              אהבתי

          • "לא צריך להוכיח"
            אני חושב שבזאת בעצם סיכמת הכל. אתה נמצא, אם לא שמת לב, בבלוג 'חשיבה חדה'. כאן כן צריך להוכיח.
            אז אתה מדבר על טכנולוגיה של שנות החמישים שאף אחד עדיין לא גילה ומישהו אחר מסביר לך שאלו בכלל חייזרים מרושעים ושניכם מזכירים לי בדיחה על פסיכיאטר בבית משוגעים:
            הפסיכיאטר שואל משוגע אחד איך קוראים לו והמשוגע אומר 'מה זאת אומרת? אני המשיח!'
            'ואיך אתה יודע את זה ?' מתחכם הפיסיכאטר
            'אלוהים אמר לי' עונה המשוגע
            'שטויות' מסנן מאושפז אחר 'לא אמרתי לך שום דבר כזה'
            אז אם זה היה תלוי בי הייתי מאבחן את שניכם כזקוקים לאישפוז דחוף. הבעיה היא שבעולם שלי כן צריך להוכיח.

            אהבתי

            • כשאנשים כן מבקשים לבדוק את הטענות לא מוכנים כי נראה להם שזה תוצאה של מחלה. שים לב, עיקר הטענה היא שלא מוכנים לבדוק בגלל דעות קדומות לגבי סכיזופרנים. מה היה כל כך חשוב להפריע ולעקב מדענים בארה"ב כשרצו לפתח את התחום של ביו-אלקטרומגנטיזם. אלה מדענים רציניים.

              שים לב, באתר שם מתואר שדווקא כשמדובר על יישום של הידע הזה כדי לפתח כלים לשליטה מרחוק, הם קיבלו את מירב התמיכה והתקציבים.

              אתה לא רואה את ההקשר של זה ? זה אומר שאם יש לך ידע שמשנה את מה שיודעים היום, כשמדובר על טכנולוגיה צבאית מסווגת יתנו לך תקציבים לפתח את זה וכשמדובר על שימוש אזרחי יגבילו אותך במקרה שזה מתנגד עם פיתוח לצרכי צבא.

              במקרה שלך, יש לך חשיבה של שחור/לבן שלא רואה הבדלים קלים בגוונים. למעשה רובם של האנשים כאלה, גם כשמביאים לך תיאורי מקרים שקרו, חשד ששירותי ביטחון בארה"ב רצו מונופול על כל תחום הידע הזה. אם אתה חושב שכל מה שכתוב באתר לא קרה והמדענים האלו מדמיינים את כל זה, אז אתה לא רוצה לבדוק עובדות אלא רק להגיד את דעתך שזה לא מסתדר עם הידע הקיים שלך אז למה לבדוק את זה. זה כמו לדבר עם עצמך.

              אהבתי

              • ישי, זה כבר הפסיק להיות משעשע. חפרת וחפרת ולא הבאת ראיות.
                אתה מביא טענות יוצאות דופן ללא תימוכין לבלוג שקוראיו מורגלים בדיוק בזה – בדיקת טענות יוצאות דופן והראיות שתומכות בהן לכאורה. אצלך אפילו לכאורה אין ראיות. מאחל לך כל טוב בחיים אבל בחייאת, תפסיק להציף את הפוסט. שמענו מה יש לך להגיד, לא נקבל את זה בלי ביסוס או שמץ ראיות.
                בלוג (או טענות) של קונספירציה אינו ביסוס, גם לא תחושות או אנקדוטות.
                אין לך משהו מבוסס להגיד? לך ספר את סיפורי המעשיות שלך במקום אחר, תודה.

                אהבתי

              • פרויקט מנהטן גם היה פרויקט חשאי ביותר, גם שם בהתחלה היו כמה מדענים שאמרו שהוא יכול להיות ישים. ישבו כמה שנים עם מיטב התקציבים, ופיתחו פצצת אטום. גם פה נראה שישבו כמה מדענים עם מיטב התקציבים, פיתחו את המכונה הזאת. אתה פשוט לא שומע הוכחות כי, מה לעשות מי שרצה לפתח את זה היה מתוקצב במיליארדים, כסף שהארגוני ביון עובדים עליו, בזמן שמדען מהאוניברסיטה לא עובד ככה, ולא עסוק בפיתוח של דברים כאלה. גם אין לזה יישום של פיתוח תרופה, אז הוא לא יקבל תקציבים גדולים בשביל זה גם מחברה מסחרית. אתה יכול לראות שיש פער, שעם הזמן יכול להתבטל כי כיום גם למוסדות מחקר עצמאיים יש יכולות טכנולוגיות חזקות.

                אהבתי

                • מצטרף לקריאתו של רן, ויותר מכך – להערה של יוטיוב כאן למטה: https://sharp-thinking.com/2012/10/18/%d7%97%d7%95%d7%a6%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a1%d7%aa%d7%95%d7%91%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%95%d7%96%d7%94-%d7%99%d7%92%d7%9e%d7%a8-%d7%a8%d7%a2/#comment-14655

                  אני מאד ממליץ לך, ישי, לנסות לפנות לפסיכיאטר ולשמוע בעצתו. נסה לקחת את התרופות שהוא ממליץ לך. אם הן יעזרו כנגד ההזיות, אולי אלה באמת היו הזיות? או לחילופין (לשיטתך) אולי סוף-סוף מצאת משהו שיחסום את הקרינה הסודית המסוכנת הזו. בכל מקרה, נראה שכדאי לך לנסות.

                  עד אז, כמו שביקש רן, הפסק להציף כאן. זה באמת כבר לא המקום.

                  אהבתי

                  • גם ככה זה ארכיאולוגי כל האתר הזה, לא פחות מהדברים שהבאת מהבלוגים האלו. יהיה אפשר לשים את זה בבלוג עתידי על אנשים שחשבו שיש להם חשיבה חדה ובטוחים שאי אפשר לעבוד עליהם.
                    אולי מישהו ימצא שמה שכתבתי מעניין ? בכל מקרה, אם אתה רואה הודעות שכתוב עליהן ישי בהקשר הזה, מחק אותן מיד מעכשיו כדי שלא אתפוס מקום בדף. לא כל יום קורה שאני נתקל בדף כל כך מעצבן ומתנשא, גם אם לא בכוונה. בתודה מראש.

                    אהבתי

                    • ארכיאולוגי?
                      מתנשא?
                      אתה חופר ומציף בשרשור אינסופי (בעיקר עם עצמך). הבהרת את הנקודה שלך כבר בתגובה הראשונה שלך. גם אם מישהו ימצא את מה שכתבת מעניין נראה לי שהבהרת את טענותיך. אני, אגב, הייתי בין המישהוים האלה, עד שהתחלת להגזים עם ההצפה.
                      מי שמחשיב את עצמו כבעל חשיבה ביקורתית ישנה את דעתו כהרף עין בהינתן מספיק ראיות שיאמתו טענה כלשהי. כל שאתה הבאת היה סיפורים ומעשיות וקישורים לאתרי קונספירציה ובלוגים איזוטריים.
                      ועוד משהו – פרוייקט מנהטן אמנם היה פרוייקט סודי מאוד, אבל! הוא התעסק בטכנולוגיה חדשנית לזמנו אך לא משהו שלא נשמע עליו וסתר את כל הידע הקיים, למעשה הפרוייקט היה המשך לעבודה של איינשטיין ועמיתיו. ושנית, האמת יצאה לאור מספר שנים לאחר מכן.
                      נכון לעכשיו, הטענה שלך בדבר ה"טכנולוגיה" לא מחזיקה מים. אשמח לקנות כובע ולאכול אותו אם וכאשר יתגלה שאני טועה אבל כרגע, אני לא רואה שום סיבה להאמין שקיימת כזו טכנולוגיה. כשיהיו מספיק ראיות אשקול מחדש – עד אז – חלאס.

                      אהבתי

    • יש עוד דרך נורא פשוטה לבדוק. יש תרופות נגד הזיות, אם הן עובדות.
      אז זה לא מכשיר חיצוני שמפעיל קרינה אלא בעיה בתוך המוח עצמו.
      (לחלופין אפשר להגיד שהתרופה מחסנת את המוח כנגד הקרינה – אבל שוב זאת הדרך לפתור את הבעיה)

      אהבתי

  32. בבלוג הזה הוכחה שהם לא מפחדים לשלוח חלקיקי קרינה רדיואקטיביים כדי לגרום לסרטן ואין להם בעיה שיקליטו אותם עושים את זה, או לפחות את הרישום של הקרינה הזאת, ומהם "המטרות" שלהם :

    http://terrorkrina.blogspot.co.il

    כרגיל, אפילו שמראים "הוכחות" להתקפה של קרינה לא מקבלים התיחסות. גם לי נראה מוזר שאפשר לשים מכשיר בחדר אחר ששולח חלקיקי קרינה רדיואקטיביים, אבל עם הדבר הזה גם זה יכול להיות.
    אפשרות בסבירות נמוכה היא, שמי שעושה את זה משבש את התוצאות שנרשמו במכשירים למדידת קרינה, כלומר משבש להם את המכשירים מרחוק, וגם זו אופציה, למרות שהוא טוען שהם מכויילים.

    בגלל שאין שום סיבה לעשות את זה, הם כנראה אותו ארגון שעושה גם לי דברים כאלה.
    פה אין מכונה שקוראת מחשבות או שידור הזיות, אלא פשוט טרור של שידור חלקיקי קרינה מזיקים כדי להרוס את הבריאות.

    הוא מדבר על מכשיר ששולח קרניים אלקטרומגנטיות שעושות לחץ בחזה, דופק מהיר בלי שתימצא סיבה רפואית. אני לא יכול לדעת, אבל נראה שמדובר באותו מכשיר לשליטה מרחוק.

    אהבתי

  33. תיקון: אלה לא חלקיקים של קרינה אלא קרינה, כפי שהוא טוען בבלוג שלו. והאפשרות בסבירות נמוכה שמשחקים לו בתוצאות של המכשירים מרחוק כנראה שלא קורית כי זה לא ציוד תקשורת כמו טלפון אלחוטי וסלולארי שאפשר לשנות בזמן אמת איך שהוא עובד. אני יודע שאין להם בעיה "לשחק" עם הטלפון, כמו לחייג ולנתק כדי שהטלפון יצלצל לשניה או שתיים, ככה ברצף לשעתיים דבר שהורס את הטלפון עד שאני צריך לקנות חדש. כשאני עונה לזה, מתנתק ברגע. סיכוי טוב שזה משהו שהרובוט הזה גם יודע לעשות. לפעמים גם עולים על שיחות ומדברים שטויות, כדי שאני לא יבין מה הצד השני אומר.

    אהבתי

    • ישי, עזוב אותך מהספקנים פה באתר. אותי דוקא שיכנעת. אבל אני חושב שאתה טועה שהטכנולוגיה פותחה בשנות ה-50. לדעתי היא הרבה יותר עתיקה, שהרי לפחות זאן ד'ארק ששמעה קולות, הקיסר קונסטנטין שראה צלב בשמים ואברהם אבינו ששמע קולות הקוראים לרציחת בנו, כולם בודאות הושפעו מהטכנולוגיה. אז יש שתי אפשרויות, או שה FBI ממש עתיק והיה סודי עד כה או שהפיזיקאים המדהימים והעלומים של ה- FBI שיגרו אותות בחזרה בזמן. קטן עליהם לדעתי, מה אתה אומר?

      אהבתי

      • אני לא חושב שאפשר היה לעשות את זה ללא טכנולוגיה מודרנית, בעיקר מחשב מודרני ופחות מזה לווין, ככה שזו בעיה חדשה יחסית. גם לפי מה שאני שומע, כל המכשור שצריך בשביל הניסויים האלה כבר פותח כמעט לחלוטין מלפני 30 שנה ולא היו התקדמויות בתחום, ופשוט ממשיכים את הניסויים בלי שתהיה לזה מטרה הגיונית, אלה אנשים שהפכו עצמם לבקטריות. אולי נראה לך שהטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן לפי המצאות שנועדו לשימוש אישי כמו המחשב או טלפון סלולארי, בשנים האחרונות יש אייפונים בכל מקום, אבל ציוד צבאי כמו זה כנראה היה כבר אז מאוד מתקדם ולא השתנה הרבה. הם עובדים עם כלים ותקציבים אחרים ממה שיש בשוק האזרחי.

        אני לא חושב על הסברים מיסטיים שיכולים להסביר את זה, אבל הם אולי הבינו משהו על איך שהמח עובד שעוד לא הובן מחוץ למחקרים שלהם. זה מסביר יכולות טכניות שנשמעות לא הגיוניות. הרי מחשבי על וציוד טכני רגיש יש גם לאוניברסיטאות.

        יש אומרים שסכיזופניה היתה מחלה נדירה בהרבה ממה שהיא היום.

        בכל מקרה, אם זו אכן הייתה מחלה היית שומע אנשים שהיו פעילים בנושא, חיפשו הסבר למצב שלהם ואחרי טיפול תרופתי לפחות חלקם היה בא לאותה קהילה שמחפשת פתרון למצב ומודיע להם שזו כנראה מחלה. זה לא קורה ואנשים מחזיקים באותה דעה עשורים שלמים, חלקם גם אינטיליגנטיים בהרבה מאדם ממוצע, ומחוננים.

        אהבתי

        • כמו כן, במחקר על סכיזופרניה נהוג לחלק את הקבוצה ל-3, חלקם יסבול מהתקף קצר שלאחריו נשמרת חשיבה צלולה ותפקוד רגיל, חלקם עם גלים, התקפים ולאחריהם חזרה לחשיבה צלולה ותפקוד רגיל בין התקפים, וחלקם יסבלו כל הזמן מסימפטומים מתמשכים. ככה שהם מחקים מחלה קשה בצורתה הקשה, שלא מגיבה לטיפול תרופתי. בשני הקבוצות הראשונות ובעיקר בקבוצה הראשונה, חזרה לתפקוד רגיל גם ללא טיפול תרופתי, החלמה ספונטאנית.

          אהבתי

          • http://www.haaretz.co.il/magazine/1.1692677
            הקשר בין הסכיזופרניה לטפיל טוקסופלזמה. מהכתבה, "סכיזופרניה לא היתה נפוצה לפני המחצית השנייה של המאה ה-18, אז החלו תושבי פאריס ולונדון להחזיק חתולים כחיות מחמד. מה שמכונה "שיגעון החתולים" החל בקרב "משוררים וטיפוסי אוונגרד שמאלנים בסגנון גריניץ' וילג'", אומר טורי, אבל האופנה התפשטה במהירות – ובמקביל להתפתחות זו, נסקה השכיחות של הסכיזופרניה.

            ובכן, אפשר להוסיף טפילים נוספים, דוגמת אלה שדיברתי עליהם, עם המכשור שפותח לחלוטין לפני 30 שנה.

            אהבתי

            • חלק מהאנשים שהובאו ציטוטים מהבלוגים שלהם, מזכירים לי אנשים שמאמינים בבריאה תבונית, כלומר, לא במקרה המציאו קודם מחשב מודרני, לווינים שמאפשרים לקצר מרחקי תקשורת, אלא יש חייזרים שתמיד היו והם אלה שעושים את זה. אם נתעלם מההסבר המיסטי שאני חושב שיש שיטות יותר טובות להסביר מה קורה, יש להם הבנה לא רעה בכלל של מה שקורה, ברמה דומה לאלה שהבינו את כל המניפולציות שמפעילים במיינד קונטרול ככה שלא היית ממהר לדחות כל מה שכתוב שם, ואולי זו עזרה רוחנית בהיעדר פתרונות טובים יותר. לפעמים הסברים מהסוג הזה, יכולים לתת הסבר דומה להסברים מהעולם האמיתי כביכול, רק בהתאמה לאמונות של אותם אנשים, לדרכי חשיבה שלהם.

              אהבתי

  34. לדעתי אני הולך לקבל קידום במכלאה. הצלחתי לחלוב 4 הודעות עצומות סתם ע"י הערה קטנה. תגיד הוא רציני או שהוא עובד עלינו?
    וישי, רק הערה קטנה. טפילים זה לא קרינה ואין מה לערבב ביניהם כל אחד כבודו במקומו. מה הקשר בין טוקסופלזמה שגורם לסכיזופרניה לקונספירציה שלך? ועוד עצה, נראה לי שעדיף לך להציג את רעיונותיך באתר קונספיל ולא כאן, שם תקבל קרקע פוריה ודיון "פורה" ו"רציני" בנושא.

    אהבתי

  35. אין בעיה, דיברתי עם החוצנים שיעשו גם לכם את הדברים האלה כדי שנהיה שותפים לדרך. אני עובד על כולכם, לכו לישון ואל תפריעו.

    אהבתי

  36. אני מבין פה שצוחקים על חשבונם של סיפורים מזעזעים, לא טעיתי וחששתי עוד לפני שהגבתי לבלוג המטופש הזה. אתם קצת דומים לנאצים.

    אהבתי

  37. עצה זהב למנהל הבלוג : זה לא המקום לסיפורים כאלה, השאר לעסוק בנושאים קלילים ואמונות תפלות. אתה בפירוש הסתלבטת על תופעות שלא אני ולא כל מי שמשתתף בדיון יודע מה הסיבות שלהן, דמיוניות או לא. אם לא היית מסתלבט, לא היה מה לתקן אותך מאותה סיבה שאני לא מגיב בפורומים האלה, מה שמראה לך שעשית טעות בהכנת ה"מאמר" המיותר הזה.

    ישי, מומחה לדיבור עם למפות.

    אהבתי

    • ישי, אז יצאת טרול (או פליימר). יופי לך. לא ברור לי מנ קיבלת מזה, אבל יש אנשים שסובלים מקולות ונכנסים להתקפי פרנויה מזה. גלעד כאן לא צחק על אף אחד, אבל הוא כן התייחס בדאגה לתופעה – דבר לגיטימי ונכון. אתה יצאת קטן מכל זה.

      אהבתי

  38. ************************************************************
    ההודעות האחרונות עברו מזמן את גבול הטעם הטוב והדיון התרבותי.
    לצורך צינון הרוחות, רשומה זו תיסגר לתגובות לזמן הקרוב.

    אהבתי

  39. פינגבק: הנה מוטלות גופותינו שורה ארוכה…רשימת נפגעים על ידי חוצנים. « Aliens & Mind Control

  40. פינגבק: הנה מוטלות גופותינו שורה ארוכה…רשימת נפגעים על ידי חוצנים. « Aliens & Mind Control

  41. פינגבק: כתבו עלי בבלוג "חשיבה חדה"! « Aliens & Mind Control

סגור לתגובות.